Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam przymierzam się do demontażu Egr , jeszcze tam nie zagladalem i chciałem się upewnić jakie klucze będę potrzebował żeby potem w trakcie nie było niespodzianek .
Opublikowano
A co sie dzieje ,ze chcesz go czyscic ? Z tego co wiem to raczej nie ma z tym problemow w tych autach .. JA mam 200kkm i jeszcze tam nie zagladalem :roll:

Sorry za ortografie - niemiecki windows :)

http://images.spritmonitor.de/519278.png

Opublikowano
Szarpanie w zakresie niskich obrotów, przy równej jezdzie i fakt że auto już ma ponad 300tys i jeszcze nigdy tam nie zaglądałem. dlatego stawiam na EGR
  • 2 miesiące temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A ile oleju w dolocie to normalna sprawa ?

 

tak jak tu ? czy to już za dużo?

 

http://i.imgur.com/lXus8nS.jpg

http://i.imgur.com/GZAFZfN.jpg

Opublikowano (edytowane)

Halfi ja mam identycznie jak na tych zdjęciach i wszystko póki co jest OK. Nawet przez chwilę myślałem, że to moje zdjęcia. Turbo regenerowałem z 25 tys. km temu, klapki sprawdzałem z 10 tys. km temu i trzymały się idealnie. EGR sprawdziłem łącznie z klapkami i nie był jakoś zabrudzony.

A co do kluczy to z tego co pamiętam to potrzebne były imbusy. Więc przygotuj sobie najlepiej imbusy, ze 2 śrubokręty (płaski i krzyżak) i na wszelki wypadek gwiazdki - powinno starczyć.

Edytowane przez bbrys
http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.