Skocz do zawartości

allover1984

Zarejestrowani
  • Postów

    36
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 318d 2006
    E46 318i N42 2002

Osiągnięcia allover1984

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Ok. Wyczysciłem Egr - nie było tragedii no ale jest już czysty. I teraz pytanie. Próbowałem podnieść delikatnie ten tłoczek w środku i nie drgnął ani mm. Rozumię że działa na niego powietrze z jakąś siłą, ale czy aż z taką dużą ,ze siłą wlasnych rąk nie potrafie go nawet delikatnie podnieść ? Proszę o opinię osób które to robiły. Druga sprawa czy ew. uszkodzony Egr zostanie wykryty przez podłączenie do komputera?? Pozdrawiam
  2. Szarpanie w zakresie niskich obrotów, przy równej jezdzie i fakt że auto już ma ponad 300tys i jeszcze nigdy tam nie zaglądałem. dlatego stawiam na EGR
  3. Witam przymierzam się do demontażu Egr , jeszcze tam nie zagladalem i chciałem się upewnić jakie klucze będę potrzebował żeby potem w trakcie nie było niespodzianek .
  4. Witam Podpięcie pod komputer i diagnoza, uszkodzony sterownik turbiny. Znam temat , wiem co to oznacza, ale teraz pytanie, czy to szarpanie to może być objaw własnie uszkodzonego sterownika? dodam że kiedyś przerabiałem podobny problem i szarpania wtedy żadnego nie odczuwałem, poprostu któregoś dnia turbo wyzionęło ducha :/ Prosze o porade zanim wezme się za to turbo, gdzie ew. szukać jeszcze problemu. Pozdrawiam
  5. Witam Moje BMW E90 318d 316tys.km Jak w temacie w zakresie 1500 - 2000 tys obr. jadąc ze stałą predkością , zaczyna niemiłosiernie szarpać samochodem, po dodaniu gazu lub odjęciu , problem natychmiast znika. Objaw nie zależnie czy auto zimne czy rozgrzane. Nie odczuwam żadnych ubytków w mocy. Proszę o poradę gdzie szukać przyczyny. Pozdrawiam
  6. A więc tak jak obiecałem , po rozwiązaniu problemu zamieszczam na forum przycznę stuków jakie opisałem na początku tematu. Tak jak podejrzewał mechanik , powodem stuków były luźne świece, prwdopodobnie jakiś magik wczesniej przede mną dokręcał je palcami :) Na szczęscie skończyło się tylko na wymianie świec i cewek. Pozdrawiam
  7. allover1984

    BMW E46 1,6i/1,8i

    Dobra cena i nie od handlarza to duży plus. Warty obejrzenia
  8. Dalsza część mojej historii. Propo tego "paploka" który 90% czasu spedza przy Passatach czy Golfach, dzieki niemu wlasnie zaoszczedzilem 1300 zl i jestem przerażony faktem że u specjalisty BMW ( Piórkowski Wojkowice ) serwisuje również już od 3 lat swoją E90, do tej pory myślałem że jest najlepszy w regionie, a okazuje się że poprostu chciał mnie orżnąć na kasie Ciekawe ile dałem juz mu zarobić.. ale do rzeczy. Ów paplok stwierdzil że ten stukot to nie jest rozrzad ale zeby sie upewnic wyslal mnie do swojego kolegi z zaprzyjaznionego zakladu. Tam również stwierdzono ze to nie to... ze mogą poszukać. Wolalem sie upewnic i pojechalem do Mysłowic innego serwisu BMW polecanego na forum. Mechanik P. Szymon odrazu wysmial teze ze to rozdzad z tego wzgeldu ze rozrzad jest z przodu a stuki slychac wyraznie z tylu silnika. Niestety mam termin dopiero w Poniedzialek ... jak na jego oko bedzie to luzna swieca lub cewka ma przebicie. Dam znać po naprawie. A tak nawiasem mówiąc czy w tym kraju są jeszcze uczciwi mechanicy ?! A propo tej luznej swiecy lub przebicia cewki , moga wystepowac takie stuki jak opisalem na poczatku tematu ?
  9. allover1984

    BMW E46 1,6i/1,8i

    Diese seite gibt es nicht :)
  10. Tak jak kolega pisał wyżej: łańcuch, napinacz łańcucha, szyny ślizgowe, koło łańcuchowe i uszczelka pokrywy zaworów, przynajmniej taką własnie liste podał mi mechanik. A napiszcie mi koledzy o samej wymianie. Czy to musi zrobić naprawdę wyspecjalizowany mechanik , czy poradzi sobie z tym każdy inny który zna się na tym. Bo ten kokretny który zrobił mi listę , bierze za wymianę 450 zł, z tym że on specjalizuje sie w Bmw. Zapytałem się z ciekawości w innym warsztacie już bez konkretnej specjalizacji i powiedzieli mi ze max 300zl. Jeżeli to nie jest skomplikowana czynność to zawsze te 150 zł do przodu....
  11. allover1984

    BMW E46 1,6i/1,8i

    Ja swoją 318i w De wyrwałem za 4000 euro ... Wersja 316i którą oglądałem wczesniej była za 3600 euro..... Tagże cenowo zbliżone a przyjemność z jazdy nie porównywalna. Oczywiscie pisze o wersjach po lifcie.
  12. allover1984

    BMW E46 1,6i/1,8i

    Szczerze , nie powiem ci nic o różnicach czysto technicznych miedzy tymi silnikami bo poprostu się na tym nie znam. Za to opowiem ci jak kupowałem samochód. Szukalem caly czas 316i , obejrzałem pare sztuk w niemczech, paroma się przejechałem i z czystej ciekawości u jednego z handlarzy poprosiłem o jazdę próbną 318i wersja 143km. Wniosek, odrazu to auto kupilem, przyjemność z jazdy o wiele większa, spalanie to samo.... a nawet nizsze. Także bierz 318i :) ja nie żałuje
  13. Diagnoza po wizycie u mechanika - Rozrząd. Cena częsci 800zł + wymiana 450 zl . Czy ta cena jest do przyjęcia czy szukać gdzie indziej. Dodam że mechanik to Piórkowski w Wojkowic.
  14. Tak z lewej stojąc przodem do otwartej maski. Stuki wystepują zarówno przy zimnym jak i rozgrzanym silniku. Ciężko mi je opisać, napewno nie metaliczny odglos raczej jak by coś uderzało w plastik.
  15. Tak jak w temacie. Z lewej strony silnika dobiegają dziwne stuki - nie metaliczne tylko takie jakby uderzać w bębenek. Wraz z dodawaniem gazu czestotliwosc stuków się zwiększa. Oprócz tego samochód zachowuje się normalnie, żadnego ubytku w mocy itd. Zanim pojadę z problemem do mechanika proszę o sugestie co to może być. Auto ma przejechane 173000km Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.