Skocz do zawartości

Kolega kupuje 730 jak mu pomóc??


DAREX

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Kolega Kupuje e32 z 90 roku z 3.0 na gazie 2 gen. przebieg 320 000 km. z tego co mi opowiadał, to:

 

- silnik nie równo pracuje na wolnych obrotach i lekko przydusza sie przy dodaniu gazu aby wszedł na oboroty. Powyżej 1,5 obotów idzie na obroty bardzo dobrze. Co jest grane

a. przytkane wtryskiwacze od jazdy na gazie

b. pompa paliwa

c. elektryka ( świece, kable, cewki )

d. inne

 

- po otwarciu maski jak na moje ucho dziwny szum, jakby łożysko ale z drugiej strony w okolicach wentylatora wiec może to sprzęgło wiskozowe

 

- podczas jazdy charakterysyczne tykanie nasilające się po dodaniu gazu. Dla mnie tak brzmi jak R6 w BMW - ale zasugerowałem mu zawory lub popychacze ... jak się upewnić

 

- jakiś dziwny muł jak na moje oko. Na benzynie oraz gazie. Albo za wolno przyspiesza albo nie czuje tej prędkości z uwagi na wielkość auta. Z drugiej strony, na skręconych kołach i gaz ( wcale nie na maxa ) zarzuca tyłem na suchym asfalcie.

 

- przy nagłym i mocnym dodaniu gazu - wystrzał gazu w filtr powietrza (klasyczny powrót mieszanki z kolektora) - czy to się da wyregulować jak

 

- dziwnie wysokoka pozycja za kierownicą - fotel posażera jest niżej - może coś sie zablokowało

 

Moze ktoś w Krakowa mu pomoże w zakupie - we wtorek 2 maja jade jeszcze raz oglądać ( Kraków - Dąbie )

 

Ja niestety tego wózka nie widziałem pisze to co on mi opowiadał!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W E32 730 jesli jest zadbany i był właściwie użytkowany,sinik musi pracować równo i wszystkie reakcje typu,dodanie gazu,przyspieszenie i td., i tp. musi przebiegać bez zarzutu,nawet że ma przejechane aż 320 tyś.km.,lub tylko 320 tyś.km.Tym się róznią takie BMKi.Łatwo poznać czy to jest "tylko",czy może to jest "aż"Nie kupujcie,bo z tego co piszesz ona ma przejechane "aż".
Już po E30...teraz szukam...szukam...hmmmm....może E36 325 Cope.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

320tys km dla takiego autka gdy ktos o niego dba to nie jest przebieg. Silnik sie dopiero dociera :)

Jednak przy takich problemach to bym nie kupil tego autka - no chyba ze jakos wybitnie tanio to bym na czesci wziol :)

 

Jezeli chodzi o e32 to polecam bardziej 735 niz 730. 3.0l dla tej kobylki to niewiele.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

320tys km dla takiego autka gdy ktos o niego dba to nie jest przebieg. Silnik sie dopiero dociera :)

Jednak przy takich problemach to bym nie kupil tego autka - no chyba ze jakos wybitnie tanio to bym na czesci wziol :)

 

Jezeli chodzi o e32 to polecam bardziej 735 niz 730. 3.0l dla tej kobylki to niewiele.

3.5l po co jak juz to 4.0 po co kupywac 3.5 jak pali wiecej niz 3.0 a koników ma troche wiecej, wiec wniosek taki ze 3.0 albo 4.0 wzwyz :8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

320tys km dla takiego autka gdy ktos o niego dba to nie jest przebieg. Silnik sie dopiero dociera :)

Jednak przy takich problemach to bym nie kupil tego autka - no chyba ze jakos wybitnie tanio to bym na czesci wziol :)

 

Jezeli chodzi o e32 to polecam bardziej 735 niz 730. 3.0l dla tej kobylki to niewiele.

3.5l po co jak juz to 4.0 po co kupywac 3.5 jak pali wiecej niz 3.0 a koników ma troche wiecej, wiec wniosek taki ze 3.0 albo 4.0 wzwyz :8)

 

No nie tylko o konie chodzi ale i moment jest wiekszy co daje nieco lepsze zachowanie sie silnika. A co do tego ze 3.5 pali wiecej niz 3.0 to nie do konca sie zgodze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kraków-Dąbie jakos tak:)

 

Centrino moze jeszcze powiesz ze 3.0i pali wiecej niz 3.5i :jawdrop:

 

Mój kolega ma 535i pali 19l benzyny w miescie a moja 16-17

Jego 535 na trasie pali 15l benzyny a moja 13-14 z klima!!!!

I wniosek z tego ze 3.5 pali wiecej niz 3.0 a 3.0 nie jest wcale mułowaty do tej budy!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WYMIENIONE WADY dla mnie są odpychające

 

tyle widać od razu,ciekawe ile wyjdzie za miesiąc/dwa :idea:

 

dla upartego-pełna diagnostyka samochodu+szarpak obowiązkowo+diagnoza u gazowników+duuużo szczęścia

 

tyka w silniku/u mnie tykało i wyszedł remont silnika :cry2: +dodaj resztę napraw=zadbana e32 prawie bez kłopotów i stresu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.