Skocz do zawartości

Bmw e46Wymieniony alternator kontrolka od ładowania pali się


kulka022

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam pewien problem poniewaz ostatnio w moim Bmw e46 wymieniłem alternator (nie było ładowania) na nowy i po załozeniu nowego oraz odpaleniu silnika kontrolka od ładowania nadal sie pali. Po sprawdzeniue ładowania na nowym alternatorze jest on takie jakie powinno byc. Ma ktoś jakis pomysł dlaczego ?

Z góry dziękuje

Edytowane przez kulka022
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Akumulator doładowany?

Dopisz model do tytułu.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na wolnych obrotach przy włączeniu obciążenia elektrycznego ma prawo spaść napięcie do 13,5V ale zaraz regulator napięcie to skoryguje.

Zdemontować alternator to najlepiej od spodu ,odłączyć aku , zdemontować osłonę , poluzować pasek , odpiąć kable,

i reszta to intuicyjnie.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
mateo bez problemu zdejmiesz tylna osłonę alternatora, tą czarną plastikowa. Przykręcona jest na chyba trzy nakrętki na klucz 8, musisz oczywiście wcześniej odłączyć aku i odkręcić kable pradowe z altka oraz wypiąć kostkę. Weź jakieś małe lusterko i latarkę, włóż za alternator i będziesz widział regulator. Szukaj później takiego samego, ważne jest mocowanie, ilość pinów w kostce oraz jaki prąd daje alternator, pewnie masz 120A. Sprawdź jakiej firmy jest alternator, pewnie VALEO, czasem trafia się BOSH. Może na http://www.realoem.com/bmw/select.do sprawdzisz co masz.

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Robiłem kilka alternatorów i najczęściej w VALEO 120A siedzi takowy:

 

http://allegro.pl/regulator-napiecia-alternator-bmw-typ-valeo-i4649509305.html

 

Jak będziesz się dobierał do niego, to dokładnie sprawdź czy coś nie jest ukryte pod jakby silikonem. Zazwyczaj te blaszane dwie wypustki z dziurkami są pod tak jakby silikonem, musisz ten silikon usunąć, bo pod nim będą dwie śrubki. Staram się tłumaczyć najprościej jak można :wink:

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze ktos wie jaki to regulator idzie? nr 2542251A

Ja już 2 lata jeżdżę na czymś takim, oczywiście jest to zamiennik nie oryginał, i jak na razie nie miałem z nim żadnych problemów, aku też mam spore bo 88Ah (w zimie używam webasto), więc alternator ma co robić :wink:

http://allegro.pl/listing/listing.php?order=m&string=regulator+valeo+bmw&bmatch=seng-v6-2-default-0905



Potrzebujesz klucza do blokowania wału korbowego M47 / M47N... mam taki! NOWA CENA 120zł!


Amsoil AFL + Archoil AR9200

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.