Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Czy takie pęknięcie gumy przepływomierza ma jakieś znaczenie?

guma.jpg

W tą dziurę wchodzi wąż.

No właśnie do czego ten wąż jest?

ec2Wze6.jpg
Opublikowano
Pewnie że takie pęknięcie ma znaczenie ,przecież to potencjalne miejsce którym silnik zasysa lewe powietrze -czyli niezmierzone przez przepływomierz.To kolanko prowadzi do krokowego.
Opublikowano
Miałem identyczny problem w moim M43, chwilowo pomogła taśma izolacyjna ale to tylko żeby zjechać do garażu, kup nową gume bo prędzej czy później Ci to do końca szlag trafi
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

W sumie to nic się nie dzieje.Silnik chodzi normalnie, obroty trzyma ładnie i nic nie faluje. Tylko zaobserwowałem takie właśnie pęknięcie. Tam wchodzi wąż z taką końcówką, ale nie dopatrzyłem się gdzie on idzie, bo tam ciasno.

Wymienię na nową bo i tak będę wszystko zwalał do wymiany odmy.

A temat nie powinien sie zaczynac E36.....

Nie powinien.

Tyle czasu jesteś na forum i nie zdążyłeś się nawet zapoznać z zasadami tytułowania tematów.

Proszę.

viewtopic.php?f=68&t=120678

ec2Wze6.jpg
Opublikowano

Witaj.

Miałem podobnie u siebie w E46,z tym,że pękniecie miałem też na tej "większej" gumie przy harmonijce.

Skutkowało to tym,że wywalało mi błąd mieszanki :(

Nie wiem jak to wygląda u Ciebie,ale u mnie do wymiany poszły w sumie dwie gumy idące od filtra powietrza na przepływomierz-koszt 210zł(nowe).

Problem zniknął :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Hahaha.

Samo to, że kosztuje 1/10 ceny oryginału już daje do myślenia, ale zobacz, że to się sprzedaje :shock: :mrgreen:

ec2Wze6.jpg
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Odnośnie tej gumy.

Numer części to 13541703588, ale nikt nie oferuje tej gumy o takim numerze tylko 13541705209 i nie wiem czy to to samo?

Czy wszystkie M52 miały te gumy takie same? Bo jest jeszcze o nr 13541703986 niektórzy piszą, że do M52b20 , a niektórzy że do wszystkich M52. Komu wierzyć?

Nr3.

http://www.realoem.com/bmw/diagrams/h/e/6.png

ec2Wze6.jpg
Opublikowano
Pierwszy numer to guma do b20 , natomiast drugi to guma zarówno do b20 jak i b25/28 ale żeby założyć ją na przepływomierz trzeba założyć gumowy pierścień-redukcję bo średnica b20 wynosi 70mm natomiast b25/b28 wynosi 77mm.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Czyli ta z końcówką 986 odpada bo nie pasuje.

Teraz tylko zostaje ta z końcówką 209, ale na fabrycznej gumie jest końcówka 588. Rozumiem, że guma o nr 209 to jest to samo tylko nr inny, czy tak???

ec2Wze6.jpg
  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Kupiona oryginalna z ASO o takim samym numerze. Króciec nie trzymał się praktycznie w ogóle w tej dziurze.

DSC_1313.jpg

DSC_1314.jpg

ec2Wze6.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.