Skocz do zawartości

temperatura Bmw e60 535 06r.


Fabian84

Rekomendowane odpowiedzi

Pytanie?

Termostaty wymienione. Silnik 90 stopni. Grzanie w samochodzie na maxa to samo w idrive i leci zimne powietrze. Co może być przyczyna?

Dodam że zrobiło się tak po wymianie płynu chłodzącego a z tego co mi mówiono że ten układ sam się odpowietrza czy to prawda ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powinien się odpowietrzyc. Skąd pewność że temperatura 90st? U mnie wskaźnik wskazywał nagrzany silnik, w inpie na pierwszy rzut oka też. Później zaskoczylem że to temperatura oleju, ciecz chłodząca miała 40st. Termostat do wymiany I też wyszło po wymianie płynu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie kreski są mylące bo to jest temperatura oleju. Miałem to samo. W ukrytym menu sprawdź czy oglądasz temperaturę cieczy chłodzącej czy oleju. Sam bym tego nigdy nie sprawdził gdyby w inpie nie wyświetliło błędu termostatu. Pogrzebalem i okazało się że temperatura oleju 90st, kreski na zegarach w porządku a temperatura płynu niecałe 40. Jedyne co zauważyłem to że słabszy jest na rozgrzanym silniku i rurę okopcil na czarno. A już chciałem sondy wymieniać :-) to nie musi być Twój przypadek ale ja tak miałem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaobserwowałem jedną rzecz.

 

W czasie jazdy ogrzewanie jest, dojeżdżam do świateł ogrzewanie powoli znika, po czym jak wcisnę gaz do 2 tyś obrotów ogrzewanie wraca do normy i co co tutaj chodzi ?

Dodam jeszcze że temperatura silnika czasami jak stanę na światłach pokazuje 94 stopnie. ( ukryte menu i na 100 % to temp. silnika )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wskazuje na padnięty termostat, mam 2,5D i mam dwa jeden na egr drugi główny nie wiem jak w 535... też był padnięty i nie bylo ogrzewania, wymieniłem i jest troche lepiej, ale i tak auto sie nie nagrzewa jak powinno moim zdaniem jak ustawię na 24st to do pewnego momentu leci letnie a pozniej juz zimne(przy np -15) i mozna w aucie zamarznac, jak dam na max 26+ to cały czas grzeje ale powietrzem można powiedzieć letnim/lekko ciepłym... szału nie ma... w mazdzie 3 2.0 jak odpalilem na maxa to szło się pocić w majtasach :P a moja kobitka suszyła włosy po basenie z nawiewu heheh

Błędów brak, tzn jest jeden z uszkodzonego czujnika zaparowania szyby ale to nie ma chyba znaczenia, i nie wiem jak to ugryść, płyn w normie silnik rozgrzewa się do okolo 88-90st(inpa) a grzanie lipne,

Mieliście może taki przypadek? może w sterowaniu nagrzewnicą coś sie wiesza?, czasem się wiesza silniczek od pasażera i leci zimne, ale pokręce pare razy pokrętłem i grzeje, lecz ogólnie zimą szału z ogrzewania nie ma, po przejechaniu jakichs 40km w trasie na full temp dopiero mozna zacząć rozpinać kurtkę....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nawet jeśli będzie padnięty to skoro auto ma 90st to kuźwa musi grzać :P no właśnie z tą nagrzewnicą się zastanawiam, i wole jeździć zimą w czapce niż rozgrzebywać pol auta żeby sie do niej dostać hehe :P

Prościej by było jak by sie rozciekła, wtedy nie miałbym już wyboru :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.