Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

zamowilem tuleje od M3 3.2, ktore odpowiadaja orginalnym, tyle ze sa cale zalane guma

 

sprzedawca przyslal mi od modelu 3.0, czyli otwor przesuniety lekko w bok

 

warto zakladac do seryjnej BMW??

co sie zmieni w prowadzeniu?

Opublikowano

Pewnie ze warto :!: Dobre rozwiazanie na nasze drogi , dluzej wytrzymuja i powinno mniej "wozic" na koleinach.

Daj znac jak zamontujesz ! Sam zaluje ze od m-ki nie kupilem, tylko jakies wzmocnione...

Moze ktos jezdzi na takich i sie wypowie wiecej na ten temat ??

 

PZDR :cool2:

Opublikowano

wlasnmie kupilem i mam w domu

jednak wolalem od 3.2

pytam co sie zmienmi w prowadzeniu zkladajac te od M3

Opublikowano
Ja mam takie założone. Auto lepiej reaguje na ruchy kierownicą. Koła nie wykonują po prostu takich wahnięć przód-tył, jak na standardowych. Do tego mam założone swożnie krótkie bez gum. Polecam. aha: gdyby ktoś chciał założyć tuleje mimośrodowe od emki 3.0 to koła idą do przodu o ok. 1.5 cm i pomijając zmianę geometrii zawieszenia, krótkie łączniki stabilizatora będą szły po skosie i szybciej ulegną zniszczeniu.
Opublikowano
zamowilem tuleje od M3 3.2, ktore odpowiadaja orginalnym, tyle ze sa cale zalane guma

 

sprzedawca przyslal mi od modelu 3.0, czyli otwor przesuniety lekko w bok

 

warto zakladac do seryjnej BMW??

co sie zmieni w prowadzeniu?

 

A ile takie cudo kosztuje i gdzie to można kupić??

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

nie zakladam nowego tematu bo nie ma sensu...

 

wymienilem amortyzatory i sprezyny, gorne mocowania, sworznie, tuleje M3, koncowki drazkow

 

 

 

i kierownica drzy od ok 80km/h

bardzo odczuwam nierownosci jezdni na kierownicy

jadac po niemieckiej autostradzie nie odczuwalem takich drgan lecz wibracje calego auta!!

napewno jeden drazek ma minimalny luz, ale diagnosta powiedzial ze jest tak minimalny ze nie powinno to nmiec wplywu na drgania

 

co moze byc przyczyna takich drgan>>??

rece mi opadaja

 

 

czy te twardsze tuleje moga miec wplyw na takie odczucia nierownosci??

moze mechanik cos spierdzielil??

Opublikowano (edytowane)
nie zakladam nowego tematu bo nie ma sensu...

 

wymienilem amortyzatory i sprezyny, gorne mocowania, sworznie, tuleje M3, koncowki drazkow

 

 

 

i kierownica drzy od ok 80km/h

bardzo odczuwam nierownosci jezdni na kierownicy

jadac po niemieckiej autostradzie nie odczuwalem takich drgan lecz wibracje calego auta!!

napewno jeden drazek ma minimalny luz, ale diagnosta powiedzial ze jest tak minimalny ze nie powinno to nmiec wplywu na drgania

 

co moze byc przyczyna takich drgan>>??

rece mi opadaja

 

 

czy te twardsze tuleje moga miec wplyw na takie odczucia nierownosci??

moze mechanik cos spierdzielil??

 

A jakie masz felgi (chodzi mi o to czy "kołnierz" piasty idealnie opiera się na wewnętrznym otworze felgi)???

jest to bardzo ważne bo jak nie opiera się i ma luz to na śróbach nigdy nie wycentruje się koło podczas jazdy i właśnie od 80 do ok 120 km/h będą drgania na kierownicy.

Edytowane przez Boggy e36
Opublikowano

felgi napewno nie sa krzywe, przekladalem juz 2 inne komplety

 

napewno kolnierz pasuje idealnie gdyz mialem same orginlane bmw

  • 8 miesięcy temu...
Opublikowano
kupilem na allegro

55zl sztuka

 

mozesz podac jakis namiar na te tuleje M3, nie moge ich nigdzie znalezc, tylko oryginaly w ASO za niebotyczna sumę

obecnie: E46 330i

wcześniej: E36 318i, E36 320i Coupe

Opublikowano

tylko nigdzie tu nie ma tuleji od M3 to są pewnie zwykłe tuleje tylko napisał WZMOCNIONE żeby ktoś kto nie wie kupił od niego,

tuleje serwisowe od ///M kosztują ok 200zł więc nie sądzę żeby gość był na tym stratny.

a jeśli chcesz mieć pewność to odczytaj nr.części i porównaj z numerem w katalogu czy to te same co ///M.

Opublikowano
Na aukcji ich nie ma trzeba pisac do goscia nie sa to chyba orginalne tuleje ale chodzi o to ze sa cale zalane guma tak jak w M3 kupowalem od niego te tuleje ale nie pamietam juz co to byla za firma ale chyba mayle o ile sie nie myle. Chodzi o to ze tuleja od M3 jest cala zalana guma i dlatego nie chodzi na boki tak jak przy zwyklych tulejach ja przejechalem juz na nich ok 20tys i jest wszystko ok i mysle ze jeszcze dlugo posluza.
Opublikowano
Mają je też w Intercarsie firmy LEMFORDER tylko cena dość wysoka. Pamiętjcie tylko że po wymianie tych tulei koniecznie trzeba ustawić zbierzność poniewarz mają one inne przesunięcie względem osadzenia.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.