Skocz do zawartości

320i Po wymianie oleju stukają popychacze


and-ben

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich forumowiczów. Mam problem kupiłem nie dawno e36 320i m50b20 no i postanowiłem wymienic w niej olej po kartce która była zawieszona okazało się ze silnik jezdził na lotosie mineralnym 15w40 więc postanowiłem zmienic na ten sam tylko Castrola tez 15w40. Po 50 km zaczął stukać któryś popychacz, postanowilem zaryzykowac i zalałem go półsyntetykiem Havoline 10w40 ale to nic nie pomogło. Teraz pytanie czy przejdzie po jakims czasie samo czy czeka mnie wymiana hydropopychaczy? Zapomniałem dodać, ze do silnika przedtem nie byl dolany zaden doctor. Wiem, ze od groma jest wiele postów na ten temat ale nie mohe znalezc konkretnej odpowiedzi.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam. Zmierzyłem cisnienie na zimnym silniku i jest tak

1cylinder 13.5 bar

2cylinder 13.5 bar

3cylinder 13.5 bar

4cylinder 13.5 bar

5cylinder 13.5 bar

6cylinder niecałe 3 bar

Na ciepłym ma na wszystkich 5 cylindrach po 13bar a na 6 cylindrze niecałe 8. Czy możliwe ze przez popychacze na tym 6cylindrze jest tak niskie cisnienie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

można zrobić płukankę silnika np.Liqui Moly dobra firma i zalać go Valvoline 10W40

w tych silnikach nie można lać minerała bo zapychają się popychacze

ciśnienie silnika mierzy się na rozgrzanym z gazem do podłogi i wyłączoną pompą paliwa

na tym słabym,tak jak radził kolega trzeba zrobić próbę olejową,ale zdarza się,że po płukance odpuści

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam. Zmierzyłem cisnienie na ciepłym silniku i jest jeszcze gorzej niz wczesniej

1cylinder 13.5 bar

2cylinder 13.5 bar

3cylinder 13.5 bar

4cylinder 13.5 bar

5cylinder 13.5 bar

6cylinder gdzies okolo 0.5 bar a po zalaniu olejem moze z 1bar nie wiem dokladnie bo manometr zaczyna sie od 3bar ale jak wkreciłem w 6cylinder to mysle co jest? Manometr popsuty? :D

Mam pytanie bo od tamtej pory co zaczął sie problem z tym cisnieniem zrobilem gdzies z 2500 km. Czy mogło sie cos uszkodzic bo teraz przeciez na tym 6 cylindrze w ogóle spalanie nie ma?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie i mam problem. Otóz po złozeniu auto ładnie chodzi. Przez pierwsze 3 dni paliło od strzała a teraz z rana ciężko ma odpalić kręci z 10s i dopiero odpala. Pozniej jade 30km i znów stoji około 7,8 godz i znów ten sam problem. Ktos udzieli jakiś wskazówek co to może być? Obawiam się najgorszego, ze moze zawory gdzies puszczaja kompresje. Ale przed naprawą na 6cylindrze miała 0,5 bara a na 5 cylindrze 9 bar i paliła od strzała.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.