Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Mkjohny,

co za bzdury piszesz :duh: :duh: :duh:

BMW X3 E83, jeżeli dobrze pamiętam, zadebiutowało we wrześniu 2003 roku na targach we Frankfurcie, a do sprzedaży weszło w pierwszym kwartale 2004 roku, więc jakie najlepiej przed 04 rokiem kupić :mrgreen:

Poczytaj trochę forum, internet, a później zacznij zadawać pytania...

o pisaniu nie wspomnę...

Benzyna zamiast krwi...
  • Odpowiedzi 1,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Chodzi mi o 3.0 d i z tego co wyczytałem najlepiej przed lift z tym silnikiem .

Fakt zle napisałem rok, co nie znaczy że zaraz trzeba po kimś jechać. Zadałem pytanie wystarczyło odp. Nie każdy jest alfą i omegą .

Opublikowano

Do : MkJohny

rok 2004 manual 280000 tyś 28000tysiecy

Czy warto czy szukać młodszej?

Jak to prawdziwy przebieg i był regularny service to się niema co bać. Te jednostki nie były upalane przez "gniewnych młodych". To nie znaczy że przez 10 lat tylko będziesz lał paliwo i jeździł po 50 tys rocznie.

Tu na forum jest inny dobry dział do oceny samochodu z ogłoszenia.

W tytule postu wpisujesz nr "VIN" a w treści podajesz link do ogłoszenia lub fotki tego samochodu . Tam zaglądają starzy wyjadacze co po fotkach wiele Ci powiedzą.


https://www.bmw-klub.pl/forum/viewforum.php?f=44


Jak poszukasz do znajdziesz linka do strony jak samodzielnie po "vinie" sprawdzić historię serwisową czyli w domyśle przebieg.

Jest tam "jeden" co za opłatą sprawdzi Ci pełną historię serwisową włącznie z fotkami po wypadku.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano
Kupiłem auto i jestem zadowolony oczywiście trzeba było trochę pokonserwować to i owo głównie spód gdzie nie gdzie taka picerka zacisków . Polecam jak nie ma za dużego przebiegu tak moim zdanie do 400 tys a mam diesla 2 i to wersja 180 kM fabrycznie jest naprawdę . Na początek trzeba zrobić reset komputera i się ustawi po nowemu.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A po Polska kolega potrafi pisac? Co z wami sie dzieje? Przeciez tego [BAD] nie idzie zrozumiec :duh:
Opublikowano

Witam,

Przymierzam się do zakupu BMW X3 z silnikiem 3.0 si (272km)

Od razu zaznaczę, że po zakupie będę montował LPG.

Co możecie mi powiedzieć na temat tego silnika, jakie ma spalanie LPG itp?


Budżet - 55.000 PLN (na samo auto)


Z góry dzięki za odpowiedzi!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

NAVIGATOR,

ZOBACZ NA PV, WYSŁAŁEM CI DWIE WIADOMOŚCI.


Felgi w twoim BMW, to nie styling 214 (20" mieszane z X5, X6), tylko patrząc na zdjęcie, STYLING 114 - felgi dostępne w opcjonalnym sport pakiecie

Komplet mieszany:

przód - 8J x 18 opony: 235/50/18

tył - 9J x x18 opony: 255/45/18


I taki rozmiar opon musisz mieć!


Gratulacje świetnego auta, sam takie posiadałem (tylko manual, 2.0d po programie Ac Schnitzer w kolorze Mysticblau i skórze Graublau) ponad 5 lat i było super. Do tej pory je miło wspominam.

Benzyna zamiast krwi...
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam

planuję zakup e83 interesuje mnie tylko benzyna i mam takie pytanie czy silnik N46B20 150KM wystarczy do tego auta ??

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Beznadziejny silnik do tego modelu, w ogóle to nie jedzie a pali. Przy nie najgorszym wyposażeniu, razi brak ksenonów i kierownica (dobrze, że chociaż z multifunkcją). Nie oryginalne felgi, chińskie wszystkie znaczki i emblematy, nie wspominając o ///M.

Daj ogłoszenie do odpowiedniego działu z numerem vin, jak pisze kolega wyżej, więcej osób się wypowie.

Benzyna zamiast krwi...
Opublikowano
Beznadziejny silnik do tego modelu, w ogóle to nie jedzie a pali. Przy nie najgorszym wyposażeniu, razi brak ksenonów i kierownica (dobrze, że chociaż z multifunkcją). Nie oryginalne felgi, chińskie wszystkie znaczki i emblematy, nie wspominając o ///M.

Daj ogłoszenie do odpowiedniego działu z numerem vin, jak pisze kolega wyżej, więcej osób się wypowie.

 

dzieki

jezeli mozna odpowiedni dział to jaki ????

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
odnośnie możliwości 150 km w tej budzie to za zrywny to on nie jest :) dla mnie osiągi są akceptowalne jednak poruszam się głównie z prędkościami 100-120 km poza terenem zabudowanym
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Oczywiście, wszystko zleży od preferencji kierowcy. Nie każdy potrzebuje rakiety pod nogą przecież :wink:

Tylko lepiej uprzedzić, aby ktoś nie czuł się rozczarowany, kupując X3 z takim silnikiem, bo mógł oczekiwać jednak czegoś szybszego.

Benzyna zamiast krwi...
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Cześć!

Od razu zaznaczam, że jestem kobietą i proszę o wyrozumiałość w mocno fachowych aspektach :)

Przymierzam się do zakupu BMW X3 e83, rocznik gdzieś około 2007 najlepiej, przebieg do 250 000 km z silnikiem 3.0 D. Przesiadam się z dramatycznie awaryjnego MLa W163 (ostatni wyjazd 300 km na lawecie). Samochód jest mi potrzebny na regularne pokonywanie trasy liczącej 700 km (zachodniopomorskie-śląskie), a SUV i napęd 4x4 jest niezbędny zimą w górach, gdzie musze dojechać do działki, a dojazd utrzymany różnie. Jak myślicie, czy samochód z takimi parametrami nada się i pojeździ trochę? Mam na myśli parę lat względnego spokoju za kółkiem, z uwagi głównie na dzieci. Mój budżet to ok. +- 35 tys.

Znalazłam takie ogłoszenie https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-x3-3-0d-skora-xenon-navi-alu18-ledy-oplacona-4x4-nowy-rozrzad-ID6CKzyN.html?fbclid=IwAR1XUOcaBGAnYwM0BS6xlUKOu4oMSJDnH7fJvCFEBb9-KJgBmpUylY-rx7I#8950447589

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witaj. Szukaj 2.0d po 2008 roku z silnikiem n47 177 koni w automacie. Najlepsze polaczenie ekonomi z osiagami. Z tym z ogloszenia jest cos nie tak, silnik m57, stare 3.0d, nie wymienia sie w nich rozrzadu. Albo przebieg razy dwa albo silnik sie rozlecial i bylo to robione przy "okazji".
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zgadzam się z kolegą. To fajne połączenie ekonomii z jazdą i zawsze za te pieniądze, będzie świeższe auto z możliwością mniejszego przebiegu, niż w 3.0 d. Poszukać, zrobić dobry pakiet startowy, nie zapominać o dobrych oponach i właściwych parametrach celem trwałości xdrive i cieszyć się jazdą, bo to fajne auto (sam przez prawie 6 lat takie używałem). Wcale nie jest zawalidrogą, a awaryjność na dobrym poziomie (przynajmniej moje takie było :) . Polecam.
Benzyna zamiast krwi...
Opublikowano

Witaj! Ze swojego doświadczenia powiem tobie szczerze że mam taki 3.0d i spalanie miasto ok 10l trasa 8 normalna jazda bez szaleństw też automat. Musisz tak jak koledzy piszą patrzeć w pierwszym miejscu na koła muszą być najlepiej oryginały z ogumieniem zgodnym z naklejka na słupku od strony kierowcy żeby cieszyć się xdrivem. Kolega ma ten 177km ale w e60 i wymiana rozrządu kosztowała go 4000zl.

Koledzy a z ciekawości ile wam pala te 177 tylko bez sciemy

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja nie mam ale jezdzilem wieloma x3 177ps. Pala dokladnie 2L mniej niz 3.0d. Ciekawostka, f25 z tym silnikiem pali jeszcze mniej, spokojnie 5.2L poza miastem, fakt, tam 8hp robi robote. Wymiana rozrzadu w x3 to 3.5tys, w e60 to 2.7-3tys.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ciekawostka druga: moje obecne X3, X3 F25 2.0 d LCI, silnik B47 z M Performance Power Kit, automatyczna skrzynia 8hp, ogumienie mieszane M pakiet: najmniej na trasie według komputera 5.9 L. Tylko tak z ciekawości, jadąc w dodatku doładowanym autem na wakacje sprawdziłem, bo tryb eco tylko dla cierpliwych :wink: . Jazda autostradowa, max 120 - 130 km/h.

Poprzednie moje X3 E83 2.0 d z manualną skrzynią jednak więcej paliło.


Jadąc M3, 13 L wzwyż to norma :mrgreen:, ale to auto ma sprawiać radość kierowcy.


Tak , czy siak, X3 obu generacji to fajne auto według mnie, pomimo głupiego gadania osób, które nigdy nie jechały takim autem.


PS.

Rozrząd się wymieni i spokój. Koszty do przeżycia.

Benzyna zamiast krwi...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
F25 nie ma konkurencji. N47/B47 silniki proste, trwale, ciche, ekonomiczne, do tego skrzynia 8hp, najlepsze multimedia na rynku, mowa o idrive. Nikt tego nie oferuje. Pewnie dlatego tak trzymaja cene. Ostatnio szukalem dla znajomego. Co fajnego sie pojawilo w kwocie 50-52 od razu znikalo.
Opublikowano
Dziękuje za zainteresowanie! A jeżeli rozrząd był wymieniany 5 lat temu, przy przebiegu 80 tys, to należy to zrobić ponownie, czy już śmiało można ten wydatek wykluczyć? Sprawdziłam sobie gagatka po numerze VIN w BMW i faktycznie. Tylko przebieg dość niski, bo przy 2008 roczniku tylko 126 tys km.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Anka, poszło PW.

Jeżeli na pewno jest taki przebieg, to z rozrządem masz na razie spokój, bo jest pewność, że wymieniony w ASO.

Benzyna zamiast krwi...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.