Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam jutro chce zabrac sie za wymiane przednich oraz tylnych amortyzatorow w mojej bmw e46 Moje pytanie brzmi czy po wymianie wszystkich amorków trzeba zrobic zbieznosc?pytam poniewaz kazdy pisze inaczej i nie wiem co o tym myslec.
Opublikowano
Witam jestem po wymianie amorków przód+ tyl na kielichu są 3 bolce na które sie nakreca srobe i jest strzalka ktora wchodzi w taką mała dziurke i wystarczy tylko dokrecic te 3 sruby poniewaz strzalka wchodząca w kielich nie da rady sie przestawic ani w prawo ani w lewo jadą auto jedzie prosto
Opublikowano

Nastepny qwa staszek.... jak wiesz lepiej, to po jaki ch... sie pytasz? Znasz pojecie kat pochylenia kola, kat wyprzedzenia sworznia zwrotnicy, czy umiesz tylko powiedzie mqgiczne slowo zbieznosc? Ile zaoszczedzisz na geometrii? 100? A ile dasz za nowe ppony jak te obecne ci zetnie?

Mysl logicznie. I sluchaj madrzejszych.

None of you seem to understand...

I'm not locked in here with you.

You're locked in here with me!


//Potrzebujesz podpiąć się pod kompa? Daj znać. Pomogę za free.

Opublikowano
ok carlos masz racje.Wiec przy wymianie amortyzator ow przód+tyl wystarczy ze zrobie geometrnie z przodu czy z tylu tez trzeba?Dodam ze 4 dni temu mialem wymieniane z przodu cale wachacze i tuleje i mialem robiona obrysówke i geometrie a dzisiaj dopiero wymienialem amortyzatory tyl i przód
Opublikowano
ok carlos masz racje.Wiec przy wymianie amortyzator ow przód+tyl wystarczy ze zrobie geometrnie z przodu czy z tylu tez trzeba?Dodam ze 4 dni temu mialem wymieniane z przodu cale wachacze i tuleje i mialem robiona obrysówke i geometrie a dzisiaj dopiero wymienialem amortyzatory tyl i przód

 

 

Nie ma czegoś takiego jak "obrysówka". Jest zbieżność oraz geometria zawieszenia. Jeśli chcesz zachować sumaryczną zbieżność pojazdu, a nie tylko osi przedniej czy tylnej, to ustawiasz najpierw tył, potem przód. Nie można iść na skróty.

 

Więc - w twoim wypadku, jeśli robiłeś cokolwiek, co ma wpływ na geometrię zawieszenia, robisz zawsze komplet - czyli - geometrię i zbieżność tylnej osi, a na postawie wyników tej regulacji robisz geometrię i zbieżność osi przedniej.

None of you seem to understand...

I'm not locked in here with you.

You're locked in here with me!


//Potrzebujesz podpiąć się pod kompa? Daj znać. Pomogę za free.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.