Skocz do zawartości

E46 330i Automat duży wyciek oleju


tezcatlipoca

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jestem użytkownikiem e46 330i w automacie od 2 tygodni. W zeszłym tygodniu zauważyłem plamę oleju pod silnikiem. Pojechałem do warsztatu i zlokalizowali uszczelkę filtra oleju. Wymieniłem, oleju dolałem. Dziś sprawdzam olej a tam ledwo bagnet mokry. Cały silnik jest od spodu mokry, maglownica, stabilizator, cała miska olejowa i kawałek skrzyni biegów. Olej ma kolor żółto-brązowy jak silnikowy więc to nie wyciek ze skrzyni automatycznej. Załączam zdjęcia. Wycieku nie mogę zlokalizować bo brak kanału. Być może ktoś miał coś podobnego? Co może aż tak ciec?

 

 

http://obrazki.elektroda.pl/6652978700_1405687815.jpg

http://obrazki.elektroda.pl/8201731500_1405687822.jpg

http://obrazki.elektroda.pl/9455792900_1405687826.jpg

http://obrazki.elektroda.pl/5051303000_1405687830.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przebieg 195tys. Spadku mocy żadnego, odpala od obrotu, żadnych problemów(no może poza całym zgrzytającym przednim zawieszeniem). Dodam, że auto z LPG. Ale myślę, że to nie ma znaczenia. Pojadę jutro rano na kanał do znajomego, kupię płyn do mycia silników i po weekendzie zobaczę skąd leje. Jest możliwość , że leje spod głowicy?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przebieg przebiegiem ................ kolego najlepiej wyczyść całą komorę silnika aby można było z niej jeść :norty: i czym prędzej sprawdź skąd cieknie bo jeśli ze skrzyni i "przeciągniesz" usunięcie usterki to mogą być wysokie koszta regeneracji :wink: .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpowiem niestety pytaniem na pytanie ..........., bo najistotniejszą sugestie napisałem wyżej.

 

 

Kolego jak myślisz, czy wszelkie płyny eksploatacyjne z kolejnymi km/latami i nieuniknioną utratą swoich właściwości (w tym koloru) nie mogą się zmieniać ...... :mrgreen: ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nawet jeśli to nie wyciek ze skrzyni, to i tak i tak bez mycia się nie obejdzie, i to szybko - widać gołym okiem, że wyciek jest spory... A co do koloru - można się naprawdę czasami zdziwić, jak odbarwiają się przegrzane / wyeksploatowane / zanieczyszczone opiłkami oleje.

None of you seem to understand...

I'm not locked in here with you.

You're locked in here with me!


//Potrzebujesz podpiąć się pod kompa? Daj znać. Pomogę za free.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najpierw to wymień całą podstawę filtra olejowego i po tej wymianie, niech Ci mechanik dobrze wytrze bok silnika, wtedy łatwiej będzie stwierdzić czy stamtąd leciało, czy spod miski

u mnie pierwsza opcja była miska, ale jak przyszło co do czego to skończyło się na wymianie uszczelki pod podstawą filtra, ale same podstawy podobno też potrafią pękać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.