Skocz do zawartości

zgredziu

Zarejestrowani
  • Postów

    54
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e46/330ci/2001r

Osiągnięcia zgredziu

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Miałem podobny problem w e46 ale po drugiej stronie, cala ramka pompy pękła i tak 3 pompy założyłem. Niestety wymiana całego baku pomogła.
  2. No trochę roboty jest, , ale bez przesady nic nie trzeba spawac. Rolka, opalarka i jazda. Do tego naciągnąć opony trzeba. Przód 215 tyl 235.
  3. Piękne koła, wsadziłem takie do siebie, niestety trzeba naciągnąć opony i rokowań nadkola. Musiałem zmienic tez śruby bo moje lapaly tylko 4 zwoje.
  4. Nie trzeba ściągać dolotu. Po co sobie dodawac roboty, owszem jest ciasno, pozatym żaden mechanik też tego nie robi. Wymiana nie iest skomplikowana. zobaczcie sobie filmiki z youtuba, jak mam dać mechanikowi 400zl to bym wolał spędzić całą sobotę na wymianie do tego browarek i jakis grill.
  5. Nie szczelna odma moze dawać różne objawy, jeśli górna rurka jest popekana to nawet nie chce myslec co się dzieje na dole. Chcesz miec dobrze jeżdżące auto wymień całą odme z wszystkimi rurkami a jest ich 4. dlaczego się wymienia wszystkie? Bo jak zaczniesz je ściągać to zaczną pękać ci w rękach. Jak wymienić odme znajdziesz na youtube krok po kroku.
  6. Luzu nie będzie tylko na tylnej będzie widać pęknięcie, zmień odrazu dwie małe bo jeśli olejesz je to po wymianie tylko tylnej po paru tygodniach pukanie wróci i znowu będzie będzie trzeba ściągać dyf i płacić mechanikowi.pozdro
  7. Na ebayu sa gotowe zestawy do e46, w zestawie sprężyny odbojniki, nowe główki siłowników wszystko plug&play. Robi je moj kolega więc ja był by zakup grupowy załatwię lepszą cenę i wysyłkę po kosztach. http://m.ebay.co.uk/itm/141328530977?cmd=VIDESC&gxo=true Dostępne też e90.e92 Mieszkam tymczasowo w Irlandii więc napewno będzie taniej. sam mam ten wynalazek I działa zajebiście. Pozdro
  8. zgredziu

    E46 dołożenie czujnika RLS

    Jest możliwość ale dużo roboty, manetki nie trzeba zmieniać ale żeby wszystko działało poprawnie trzeba zminic jeszcze moduł konfortu i oczywiście podpiąć się pod niego. Poszukaj e46fanatic. Jest tam wszystko.
  9. A jak gumy dyfu robiłeś? Są tam 3. Jeśli nie to na bank to, może masz też inny objaw jak lekkie pukniecie przy wbuciu wstecznego albo 1ki.
  10. A dwumass? Moze się kończy, czy jak delikatnie nacisniesz pedal sprzęgła czujesz wibracje? Trzeba też podłączyć kompa i zobaczyc live data.
  11. Dokładnie to o czym pisałem. Kup w aso dwa zestawy oringow zaznacz położenie markerem i zmień oringi jeden po drugim 20min roboty.
  12. Może jakas fotka? ? Podejrzewam że mowisz o elektrozaworach ktore często lubią pociec, jesli tak to uszczelki ori i na jeden zawór wchodzą dwie. Przestrzegam przed założeniem normalnych oringow które stopia sie po dwóch dniach.
  13. O czym wy mówicie. Jakie wd40. Smaruje sie miedzianym smarem I po stronie zacisku tak zeby nie dostalo sie to na stronę cierna klocka. Piszczenie może tez byc spowodowane slaba jakością klocka.
  14. Dokładnie wycene sie robi po rozbiorce silnika a nie wróży z fusów. Ja tam bym wolał kupic silnik z anglika m54 6garow. Za grosze mozna wyrawac 2.2 a troszke więcej dolarów 3.0, sam mam taki włożony i ti były najlepiej wydane pieniądze 231km robi robotę, oczywiscie spalanie poszlo delikatnie do góry ale chyba bardziej przez to ze caly czas jak mam okazje do deptam z usmiechem na japie.
  15. Musieli koledzy zapomnieć posmarowac klocków smarem. I dlatego popiskuje
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.