Skocz do zawartości

Zaworek/ przetwornik podcisnienia od benzyny do diesla


dxtr71

Rekomendowane odpowiedzi

Mam druga partie zaworkow.

 

Zeby bylo bez rozczarowan zaznaczam, ze teraz same z numeracja 11747626351. Czyli starsza numeracja BMW.

Czy jest jakas roznica w ich wygladzie i dzialaniu? Nie. Te rowniez sa nowe i w pelni sprawne.

 

Jesli sa chetni, prosze o kontakt na PW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 84
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • 3 tygodnie później...
Zostałem zaproszony że tak powiem do tematu i nie chciałbym się wymądrzać ,ale z tego co mówi kolega dxtr71 jest to elektrozawór identyczny jak ten poprzedni ale nowszej generacji choć nie różni się budową wnętrza tylko filterkiem. Pracowałem kiedyś w niemczech :sad2: jako spawacz aluminium przy kontenerach firmy Krone i może ma a może nie ma to znaczenia ale Niemcy wprowadzając nową część zawsze ją udoskonalają ona może się nie różnić gołym okiem po rozłożeniu nawet ale ćwierć milimetrowe różnice wprowadzone do produkcji owego zaworu mogły dać dużo lepsze wyniki ... a im nie chodzi tylko o pieniądze żeby robić szajs cały czas tylko przede wszystkim dbać o jakość i coraz to nowszą technologię za czym idzie znana nam niezawodność Bmw :idea: . Jest widoczna jak kolega stwierdził różnica filtra zastosowanego w obu przypadkach i tu może to mieć duże znaczenie lepszego przepływu podciśnienia ,niektóre łączenia mogą być lepiej do siebie dopasowane itd itp a oni naprawdę zwracają uwagę na szczegóły. Ale równie dobrze mogę się mylić :roll: bo to jest podkreślam tylko moje przypuszczenie :whistle: oparte na 2 letniej pracy w tym kraju. Na pewno poważnie przemyśle zakup od Ciebie tego zaworka :modlitwa: bo ten co zamieniłem z egr na turbo jest spoko ale znów ten od turbo był w opłakanym stanie i podejrzewam że żadne czyszczenie już mu nie pomoże także i tak będę musiał inwestować i tak :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakby ci to tego ten powiedziec. To w takim razie nawet lepiej, bo skoro nowszy, to i lepszy, wg tego co napisales :).

Takie same zaworki sa stosowane w dieslach, o takiej samej pojemnosci, u innych producentow. Roznica polega na mocowaniu zaworka, orientacji doprowadzen i ksztalcie filterka.

W sumie to ja tez sie madrzyl nie bede. Ludzie zakladaja, wszystko chodzi jak nalezy, ja nie widze problemow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

Witam jestem kolejnym zadowolonym po zamontowaniu zaworu od Dxtr

 

Odczucie jak by ktoś wyjął z auta 300 kg, jestem mega zadowolony nie ma żadnego myślenia nad doładowaniem :D mam wrażenie że zanim wcisnę pedał gazu samochód już przyspiesza :cool2:

silniczek zaczał pracować zdecydowanie ciszej i mniej drży, ku mojemu zdziwieniu poprawiło się ruszanie z miejsca wczesniej musiałem dodać trochę gazu teraz na samym sprzęgle rusza bez problemu.

 

Najlepszy był pierwszy moment po założeniu :D 3 bieg but i za chwile odcinka a ja co jest grane tak szybko :norty: :norty:

 

 

Polecam zmianę gdyż regeneracje nie przynosi takich rezultatów co wymiana na nowy, jestem tego przykładem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak. Mam jeszcze 4 sztuki. Widze, ze napisales na PW i taka forme kontaktu preferuje.

 

Obecnie posiadam zaworki z numeracja 11747626351. Czyli starsza numeracja BMW identyczne z 11747649407.

Zeby nie bylo rozczarowan i reklamacji lojalnie uprzedzam, ze mam partie bez gumki na dolnym kroccu. Gumka nie pelni zadnej funkcji (na drugim kroccu i tak jej nigdy nie ma).

Natomiast oczywiscie mozna przelozyc ze starego zaworka, jesli jej brak komus przeszkadza.

 

PS: Mala nowosc - jesli macie tez w posiadaniu samochody VW AG (Audi, volksy, seaty czy skody) to jestem w stanie do nich tez zalatwic zaworki. Prosze w tym celu o kontakt PW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Juz miesiąc latam na tym zaworku od kolegi . I hmmm po założeniu może poczułem lekką różnice bo stary mój zaworek był w chyba w dobrym stanie . Polecam lepiej kupić takiego pewniaka niż na allegro Bóg wie co .

 

 

Powiedzcie mi bo zastanawiam się nad chipem teraz , powiedzieć tunerowi że mam zaworek nie oryginalny do 320d ? Bo nie chce żeby wyszły jakieś nieprawidłowości .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Simon, mogles mowic, ze masz EUR4 :)

Nie wszystkie z tego rocznika mialy, wrozka nie jestem.

 

Do EGR oczywiscie taki sam.

 

Wiem, żeś nie wróżka. :D Widziałem, że inni z M47N biorą to czemu by miało do mojego M47N nie pasować? A tu Zonk. Nie ma tragedii, może ktoś będzie chciał odkupić, a jak nie to będę miał nowy zaworek do EGR. Chociaż tam pewnie różnicy nie odczuję żadnej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale do pracy zaworka w systemie 0/1 wystarczy zwykly za 130zł z allegro

co innego do turbo....

 

nie w kazdym eu4 zaslepienie objawia sie checkiem, niektóre walą tylko błędem w module silnika a na zegarach jest ok ale oczywiscie zgadzam sie że najlepiej wywalić softowo jesli jest potrzeba

egr ma swoje zalety szczególnie zimą (szybsze nagrzewanie silnika, mniejsze spalanie, lepsza kultura pracy, miększa praca itp)

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Khem, moj jest tanszy niz ten za 130zł z allegro jednak.

Plus wsrod tych z allegro, z tego co mi wiadomo, co ktorys nie dziala jak powinien.

U mnie mialem jedno zgloszenie faila, ktore po powrocie zaworka okazalo sie nie jego wina.

No ale, niechaj bedzie, ja nie namawiam za mocno, tym bardziej, ze wlasnie pozbylem sie ostatniego, poki co.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja moge potwierdzic ze dziala jak trzeba :) ja co prawda jak wymienialem oba to czyscilem kolektor i zmienialem werzyki. Auto jakby zywsze jednak ciezko mi powiedziec czy to zasluga nowych zaworkow czy calej operacji, tak czy owak na +. Na 19'' i z tylu 255/30 200km/h bez problemu, gorzej jest przekroczyc 230 ;p. Pozdrawiam i polecam :cool2:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Ja nie będę na pewno zaślepiał EGR, jedynie jest plan na jego wyczyszczenie. Także zaworek mam na sprzedaż, z tym, że jest wstępna rezerwacja. http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=31&t=274998
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.