Skocz do zawartości

e 36 323i touring brak ciągu


luckat

Rekomendowane odpowiedzi

TZN. tak wykasowanie błędu jest możliwe tylko na wyłączonym silniku, po włączeniu od razu pojawia się błąd i nie da się go skasować na włączonym.Czujnik to był zamiennik ale będę miał na dniach oryginalny do spróbowania.Objawy jeszcze to przy przytrzymaniu na wyższych obrotach na biegach(automat) są czasami takie lekkie szepnięcia ok 5 tyś obr.na min.Myślę o vanosie ale silnik pracuje dosyć cicho,czasami (bardzo rzadko) auto nie chciało osiągnąć przez chwile więcej niż 1,5 tyś obrotów ale stało się to dwa razy.Mam instalację lpg ale gaz był sprawdzany i jest ok.Wymieniany był kiedyś czujnik położenia wału na nie orginalny może to on fiksować? :mad2:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Jeżeli wywala czujnik wałka to najpierw załóż ten-nawet dobry używany, ale oryginalny. Podepnij komp i zobacz wtedy co jest. Bez sensu wymieniać coś co jest dobre.

A co następnie? Może nie być już nic więcej potrzebne :wink:

PS. Nowy czujnik VDO kosztuje 240 zł.

ec2Wze6.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety ale po wymianie czujnika dalej to samo, wychodzi błąd od razu jak włączysz silnik(błąd można skasować na wyłączonym)miałem nadzieje że to bedzie czujnik ale niestety.W środe mam jechać na sprawdzenie rozrządu, może łańcuch ? albo sam nie wiem co?Może jeszcze jakieś pomysły?Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Trzeba sprawdzić wiązkę między czujnikiem a kompem.Ściąg gumkę z wtyczki i zobacz jak wyglądają kable.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Niestety ale po wymianie czujnika dalej to samo, wychodzi błąd od razu jak włączysz silnik(błąd można skasować na wyłączonym)miałem nadzieje że to bedzie czujnik ale niestety.W środe mam jechać na sprawdzenie rozrządu, może łańcuch ? albo sam nie wiem co?Może jeszcze jakieś pomysły?Pozdrawiam

Czy coś już wiesz?

Bo ciekaw jestem co to niedomaga. A może czujnik wału nie odczytuje też jak powinien?

ec2Wze6.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli czujnik wymieniony (na ori), a błąd dalej jest, to albo gdzieś uwalona wiązka, albo rzeczywiście przestawiony rozrząd (tylko jakim cudem?). komp dostaje sygnał sprzeczny z oczekiwanym, więc wywala błąd...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i kicha w dalszym ciągu, rozrząd zrobiony ,vanos zrobiony, zniknął błąd czujnika wałka rozrządu, ale auto nadal jest zamulone, kat wymieniony, nowy czujnik wału ori i dalej kicha.W chu chu kasy włożone i kur dalej kicha.Auto chodzi na benzynie gorzej niż na gazie ale i tak ujowo....Nie mam pomysłów, mój mechanik też nie, sprężanie w normie instalacja przejrzana, technicznie auto jest ok ale nie jedzie, może coś od komputera gazu coś się spitoliło.Jeszcze może przepływka :mad2: może ktoś jest z takim modelem żeby przepływkę sprawdzić z okolic Bielska :(
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.