Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W Twoim wypadku to trzeba się zastanowić:

czy jest dopływ paliwa

Czy ma iskrę

Czy iskra jest podana w odpowiednim momencie.

Czy obecnie masz pełny zbiornik ? a jak nie to mu nalać do pełna albo przynajmniej zaparkować z górki i kilka razy odpompować bez rozrusznika i dopiero zakręcić rozrusznikiem.

Następny etap to najlepiej podłączyć do kompa.

Jak masz problemy z czujnikiem wału to jak wystygnie powinien odpalić.

I powoli zaczynać szukać mechanika.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano
autko zostało dzisiaj podłączone pod kompa w serwisie reno, niby nie wykryło błędów. Zbiornik mam zatankowany do pełna.Jak się okazało mechanik powiedział ,,Brak kompresji''
Opublikowano

Idioci z reno :duh:

Chyba że zmierzyli kompresję. Musiał by CI się łańcuch urwać. Ile wzięli od ciebie za diagnozę? Znajdź kogoś z inpą w Twoich okolicach a nie jedziesz do tych wymieniaczy co nawet pewnie swoje auta nie potrafią ogarnąć.

Jak masz serwis w okolicy to nie mieszkasz w malutkim mieście i na 100% ktoś w okolicy ma inpę tylko musiał byś po pytać.

 

Sprawdzałeś sam cokolwiek?

Kolega wyżej dał bdb wskazówki co zrobić można samemu. Ew możesz zaaplikować samosarter i spr czy zagada coś.

Opublikowano

Do serwisu reno to jeździj z renault, z BMW jedź do gości od BMW.

"Brak kompresji" - co na wszystkich garach? Sorry, ale nie wierzę.

Zacznij od najprostszego, czyli sprawdzenia czy pompa podaje paliwo.

Wyłącz wszystkie nawiewy, radia itp (tak żeby była cisza), przekręć kluczyk w pozycję 2 i nasłuchuj czy pompa paliwa pracuje.

Powinna się załączyć na 2..3s.

Pompa znajduje się pod siedzeniem z tyłu po prawej stronie.

Opublikowano
ja miałem już zamiawiać używkę na szrocie dzień przed wakacjami. Auto ledwo co odpalało (opary jakieś w układzie) a pompa nic. Odpaliłem awaryjnie na LPG dzwoniąc do swojego gazownika jak to się robi. Udało się dojechałem do mechanika, ale okazał się bezpiecznik od pompy paliwa. Wymieniłem w tamtym roku i jest ok.
Opublikowano
napisz tez skąd jestes, moze ktoś z forumowiczów akurat blisko Ciebie bedzie mieszkał ;)

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Opublikowano
autko zostało dzisiaj podłączone pod kompa w serwisie reno, niby nie wykryło błędów

Moze było podłączone do programu uniwersalnego co jest do wszystkich aut a Ty powinieneś mieć podłączone do programu diagnostycznego INPA albo DIS.

Niema co wieszać psów na mechaników z Reno bo nas tam nie było, ale zmień warsztat.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano

Mieszkam w Orrtau (Hessen) czyli jak ktoś mieszka w niemczech to zapraszam.Zapłaciłem za sprawdzenie kompresji i podłączenie kompa 118 euro. Mieszkam w małej miejscowości ale jest salon reno, i w warsztacie robią nie tylko reno. kompresja jaką posiadam na cylindrach 1-4.5 2-5. 3-4 4-4.5 5-4.5 6-9

tak niby pokazało. i tak zwany mechanik powiedział ..Jakieś wentyle mogą być uszkodzone , lub rozrząd" po wyjechaniu z warsztatu było słychać stukanie w okolicy 3 cylindra , rozebrałem troszkę silnik niby wszystko było ok po poskładaniu stukanie ucichło.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.