Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam

Silnik na wolnych obrotach ma nierówną pracę i przy przyspieszaniu delikatnie się przycina.Podjechałem do serwisu Boscha i tam po podpięciu pod specjalny komp do sprawdzania wysokiego napięcia stwierdzili że wszystkie kable są padnięte.Kable oglądałem i nie mają żadnych oznak zużycia a w nocy nie widać żadnych iskrzeń.Czy kable WN mogły nagle paść,co mogło być przyczyną?

Edytowane przez Michał735i
Opublikowano

Witam

Kable nie sa wieczne/a szkoda/to,ze nie iskrza i wygladaja ok o niczyn nie swiadczy.Po prostu stracily swoje parametry elektryczne i klops.

pozdrawiam

Opublikowano
W kilkunastoletnim bmw (i nie tylko) co chwilę coś pada. O kable popytaj sprawdzonych sprzedawców na allegro, NGK kosztuję lekko ponad 300 zł (w cenniku INTER-CARS ok 500 zł) natomiast BERU z listwą i czujnikiem 500 zł więc warto.

kiedyś


E32 730

E36 318

Opublikowano
Jesli chcesz sie upewnić czy to napewno kable to przełóż sobie kable na chwile od kogoś i zobacz czy bedziesz mial takie same objawy bo znajac tych różnicych magików to ja mam ograniczone zaufanie do nich.
Opublikowano

Witam

Kable mam BERU(orginały ze znaczkiem BMW) i mają dopiero 5lat,wymieniłem świece bo były dość mocno okopcone i dalej to samo-lekkie przerywania.Dziwne tylko że przy gazie IIg nic nie strzelało,ale praca silnika też była podobna do pb.To przerywanie mam od soboty kiedy to wywaliłem instalację lpg tzn.wywaliłem mikser , klapę i odpiołem zasilanie od lpg.Po tym zabiegu było wszystko ok. dopiero jak jej dałem ostro po garach żeby sprawdzić jak chodzi bez lpg to po zgaszeniu silnika i ponownym odpaleniu zaczeły się drgawki i przerywania przy przyspieszaniu.Jak narazie nie mogę nikogo znaleźć w okolicy z podobną bmką żeby podmienić te kable.

Opublikowano

To możliwe, że kable padły, albo kopółka, albo jedno i drugie.

Jak lekko przerywa i niestabilnie przyspiesza/ poszarpuje, to pewnie jest przebicie na 1-2 garkach. W nocy może być nie widać na luzie, bo przebicie może być dopiero przy obciążeniu. Można spróbować przegazować porządnie do ponad 4 tys., u mnie dopiero wtedy się pojawia zagubiona iskra ;)

Opublikowano
z wlasnych doswiadczen z kablami w bmw powiem tyle, one prawie nigdy nie daja oznaki tego ze sie zuzyly, podobnie kopułka. ja wymienilem w swojej poprzedniej 2 komplety i zawsze chodzilo o kable. i faktycznie nie sa tanie... w tej tez od razu sprawdzielm je na kompie ale pkzalo ze sa dobre, tez maja znaczek bmw (beru) i wymienila je poprzednia wlascicielka 2 lata temu (faktura na kable i kopulke bmw - 285 EUR).

Discreet charm in automobile Elite - 7 series

http://img388.imageshack.us/img388/1317/img0099a2ol.jpg

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam

Po wymianie świec i przeczyszczeniu kopułki i palca okazało się że kable są ok,a co do tego szarpania i nierównej pracy na wolnych obrotach wystarczyło dokładnie uszczelnić dolot i wyregulować przepływkę przy pomocy analizatora spalin.Tym sposobem 800zł zostało w kieszeni,ah ci nasi mechanicy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.