Skocz do zawartości

320d z intercoolerem 330/335d jaki wybrać?


kubaj123

Rekomendowane odpowiedzi

Co do chipu to w TC chipuning, od 700zl cena http://www.chiptuning-lodz.pl/oferta.html czyli licząc pierdoły to z 900 pewno wyjdzie za hamowanie diagnostykę itp

 

W wakacje bede mierzyć i na 99% bede brać jeden z tym dwóch fmic to podeslalem wyżej, teraz tylko kwestia czasu i pieniędzy.

 

Tak z innej beczki, jaki kolor IC najlepiej oddaje ciepło:

oglądam ich oddawana wydaje mi sie, ze chłopaki sie znają. W tym przypadku jezeli rzeczywiście tak jest to w korkach może ulżyć trochę turbinie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W korkach to raczej turbina za bardzo nie 'dostaje', ponieważ ani obroty ani ciśnienie doładowania nie są wysokie, przeważnie to "pyrkanie" na wolnych obrotach jest lub toczenie się :D Gdyby wysoka temperatura wymiennika była problemem w korkach, to rozwiązano by to tak samo jak z chłodnicą klimy.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Ok nadszedł czas cos zacząć robic. Na dniach bede chciał kupić nowy IC ale nadal mam dylemat który brać.

Ten:

http://fmic.pl/uniwersalne/11-intercooler-550x180x65mm.html

Czy ten:

http://fmic.pl/uniwersalne/197-intercooler-550x140x65mm.html

 

Stwierdziłem ze 23cm może być trochę juz za duzo pod zderzak. Teraz także myśle jakos nad przerobieniem rur od IC żeby wszystko ładnie pasowało bez problemów. Jedyna rzecz jaka mnie martwi to to ze średnica we wbić jest o 8mm mniejsza względem oryginalnego...

 

http://fmic.pl/uniwersalne/10-intercooler-550-230-65mm.html ten 23 o tyle spoko ze ma średnicę 63mm, standard w 320 ma 65 tyle ze ja nie wiem czy go wgl wcisnę pod zderzak, aktualnie mam zwykły ale zamierzam dokładać M pakiet.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
  • Zasłużeni forumowicze
co do aftermarketowych to nie wiem,ale jakbyś chciał BMW to plug and play będzie ten z pakietu performance,lub z lekką przeróbką taki sam,ale z wersji 335D.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Odgrzeję i ja kotleta. Koledzy posiadam E90 Sedana 2.0 122 KM 90 KW, po programie na 160 KM.

 

Zakupiłem Turbo Garreta GT2056V z 525 z E60 177 Konnego rok 2004, chciałbym zrobić auto na 200-210 KM przy oryginalnych wtryskach i liczyć na momenyt 400-420 NM.

 

Panowie przy tym modzie już mój seryjny IC z góry zakładam że nie podoła, doradźcie proszę jaki IC wsadzić ? Nie wiem jaki mam seryjnie u siebie w 318d (2.0). Czy taki jak w 2.0 163 KM ?

 

Teraz tak pytanie na jaki zmienić na FMIC ? Jeśli tak to na jaki, bo było z 4 propozycje z FMICA kolejna kwestia czy nie lepiej wsadzić IC z 330/335 lub Performance chociaż w tym przypadku to chyba takie same jak w 335. Z góry dziękuję za szybką radę bo chciałbym przy 1 robocie zrobić wszystko.

 

Przy okazji wiem że temat tego nie dotyczy ale czy przerabiał ktoś wymianę wtrysków ? Jeśli tak to na jakie z 335 ? Bo przy takiej modyfikacji z moją Turbiną + z nowym IC można liczyć 240-270 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odgrzeję i ja kotleta. Koledzy posiadam E90 Sedana 2.0 122 KM 90 KW, po programie na 160 KM.

 

Zakupiłem Turbo Garreta GT2056V z 525 z E60 177 Konnego rok 2004, chciałbym zrobić auto na 200-210 KM przy oryginalnych wtryskach i liczyć na momenyt 400-420 NM.

 

Panowie przy tym modzie już mój seryjny IC z góry zakładam że nie podoła, doradźcie proszę jaki IC wsadzić ? Nie wiem jaki mam seryjnie u siebie w 318d (2.0). Czy taki jak w 2.0 163 KM ?

 

Teraz tak pytanie na jaki zmienić na FMIC ? Jeśli tak to na jaki, bo było z 4 propozycje z FMICA kolejna kwestia czy nie lepiej wsadzić IC z 330/335 lub Performance chociaż w tym przypadku to chyba takie same jak w 335. Z góry dziękuję za szybką radę bo chciałbym przy 1 robocie zrobić wszystko.

 

Przy okazji wiem że temat tego nie dotyczy ale czy przerabiał ktoś wymianę wtrysków ? Jeśli tak to na jakie z 335 ? Bo przy takiej modyfikacji z moją Turbiną + z nowym IC można liczyć 240-270 ?

 

Przy oryginalnych wtryskach z 18d nie zrobisz 200ps. Twoje 160ps to już niemal wyczerpany ich potencjał, dołożysz 10 koni i już będzie dym za autem. Wtryski p&p z 335d/535d 286ps na EDC16C35. Z tego co wiem na 230ps wystarczą nawet te z 320d.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej ja mam fmica do sprzedania wraz z przerobionymi wlotami jak cos pw

 

Poszła wiadomość

 

Na wstępie bardzo wam dziękuje, na takie jasne odpowiedzi liczyłem konkretne i fachowe. Ale dla podsumowania:

Wtryski p&p z 335d/535d 286ps na EDC16C35. Z tego co wiem na 230ps wystarczą nawet te z 320d.

Jak już kupować to uważam bezpieczniej i z zapasem będzie wziąć do mnie 4 wtryski z 335d. Szukać tylko z BMW 335D z E90 286 KM lub z E60 z 535D z wersji 272 oraz 286 KM w 5-kach.

 

Mam u siebie w m47tu2 wtryski od 535d 272km (końcówka nr 219).

Rozumiem że końcówka numeru na wtryskach z wersji z E60 272 KM musi mieć 219 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie wtryski siedzą w alpinie d3 200km więc był to sprawdzony wybór. Nie wiem czy te z wersji 286km są takie same i jak z ich montażem.

 

 

Prośba czy wie ktos jakie sa końcówki numerow wtryskow dla

320d ? I z jakiej wersji konnej bo bylo kilka 122/144/163 i 177 jeśli się nje mylę

 

Dla 330 286 km oraz 272 km dla pewności takze zapytam. Bo jak dzwonię o wtryski to o numery pytają

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może to się wydać głupie ale o co chodzi z tym EDC ? Wolę zapytać przed kupnem, Turbo + IC od kolegi powyżej już mam. Nie chciał bym popełnić błędu przy kupnie do swojego 318d jeszcze bo niedługo mam nadzieję iż bedzie 220 PS.

 

Te z 286 KM jakie powinny miec końcówkę ? Gdzie nie dzwonisz o to pytają. Czy po prostu wsadzic wtryski z 320d 163 km bo takie mi sie traaciaja w kupnie ponoc pewne itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Nie wiem jakie numery potrzebujesz, ale chciałem jedynie ostrzec, że kupowanie wtrysków na allegro to loteria. Jak coś to tylko i wyłącznie od pewnego sprzedawcy i na fakturę /paragon z opcją zwrotu w razie jakby były do bani.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.