Skocz do zawartości

BMW M3 E46 LPG Gdzie ?


rayan

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Panowie mam nadzieję, że ktoś będzie wstanie udzielić mi informacji gdzie założyć gaz+(strojenie na hamowni) do e46 M3 Cabrio. Jaka firma gdzie jakie koszta "mniej więcej"?

Proszę powstrzymajcie się od dyskusji na temat: "Zasadności instalacji w tym cudownym samochodzie." :561:

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Wejdź na forum lpg i dowiesz się wszystkiego, ale wcześniej jeszcze raz bym to przemyślał..chyba, że ma u Ciebie dożywocie to ok.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze? Dla mnie o wiele smaczniej niż 318i czy 320d :cool2:

 

Oj, nie przesadzaj. 320d nie brzmi jeszcze tak źle ;). 318d to jest niesmaczne ;)

 

A co do LPG do M3 - spoko, martwiłbym się tylko i wyłącznie o miejsce na baniak w przypadku cabrio, nic ponadto.

None of you seem to understand...

I'm not locked in here with you.

You're locked in here with me!


//Potrzebujesz podpiąć się pod kompa? Daj znać. Pomogę za free.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie rozmawiamy o 318i czy 320d tylko o rasowym M3 które ma mieć instalację gazową jeśli dla was to jest smaczne....Ale jak się chce mieć M i szukać oszczędności to ja nie chce pytać jak takie auto będzie eksploatowane :cool2:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po co się wypowiadasz w tym temacie? Nawet autor wspomniał by nie pisać głupich postów właśnie takiego typu tylko potrzebuje informacji.

Nie masz nic do powiedzenia to nie pisz w tym wątku.

 

Tak jak ktoś wcześniej wspomniał na LPG forum kogoś polecą nawet w okolicach Twojego miejsca zamieszkania w miarę możliwości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oznaczenie M3 samo mówi za siebie. Że takie auto jest wyjątkowe i powinno zostać tak jak fabryka dała. Więc jeśli uważasz że gadam głupoty to ok, a dla mnie głupota jest psucie tej harmonii i trucie rasowego auta gazem, ale też jak fajnie i nie głupio to brzmi mam M3 na gaz ! :dance: szkoda gadać--> Koniec.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chichrał?kurde ja bym rechotał w najlepsze :)Zagazować to sobie można właśnie 318i albo passata.Naprawdę ludzie aut pokroju M3 się nie gazuje do tego auta to trzeba z szacunkiem podchodzić a nie iść po kosztach.Nie stać Cię na M3 to nie kupuj takiego auta.Tu nie chodzi tylko o to,że bezie taniej tylko chodzi o pewne zasady.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu

Dzieki koledzy bo myslalem ze zwariowałem i instalowanie lpg do m3 stalo sie 'normalne'. To juz nawet nie o samo lpg chodzi, a bardziej o to ze jak kogos nie stac to niech sie nie pakuje. Mam wrazenie ze to takie polskie troche. W sumie mnie nie stac ale gaz sie zalozy i jakos to bedzie.

Wez sobie porownaj koszty eksploatacji, bo tankowanie to tylko jeden czynnik i to nie najwazniejszy

 

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oznaczenie M3 samo mówi za siebie. Że takie auto jest wyjątkowe i powinno zostać tak jak fabryka dała. Więc jeśli uważasz że gadam głupoty to ok, a dla mnie głupota jest psucie tej harmonii i trucie rasowego auta gazem, ale też jak fajnie i nie głupio to brzmi mam M3 na gaz ! :dance: szkoda gadać--> Koniec.

Mój post może nic nie wniesie, ale dokładnie... M3 zobowiązuje. Gdybym miał M3 nigdy bym jej nie zagazował, starałbym się aby jak najdłużej trzymało się oryginalnych części. Gdyby mnie nie było stać na lanie paliwa, nie kupowałbym M3. Z drugiej strony, jak się kupuje M3 to chyba się liczy z kosztami (min. dla tego nie mam M3 ;)). Kolejna rzecz, że gdybym miał kupować M3 to jako drugie autko, a na codzień jako dupowóz, wziąłbym coś tańszego w eksploatacji. M3 stałoby w garażu, wypucowane, pachniało, od czasu do czasu w trasę aby się podelektować jazdą i do garażu. A za lat kilka wartość autka by wzrstała.

wiadomo kto co lubi, jak wlasciciel chce miec gaz to niech zaklada, ale ja pewnie widzac emke pod dystrybutorem z gazem troszke bym sie pod nosem chichral ;)

No właśnie, kto co lubi. Autor chce to niech zakłada, zdaje się, że podjął decyzję, znaczy się przemyślał sprawę, więc nasze gadanie nic nie da :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie zasady? Że jak kilkunastoletnie auto to należy klękać i wchodzić tylko w kapciach tylko dlatego że M na klapie? Proszę was to nie jest jakieś Maserati... Nie stać, nie kupuj? A może stać i śpi na pieniądzach tylko jest gospodarny? To samo można by powiedzieć wszystkim jeżdżącym bmw w dieslu, 330 w gazie i wszystkim posiadaczom 316 i 318... A już w ogóle to najlepsi są jeżdżący bmw w niedziele na zakupy a na co dzień jakimś parchem bo taniej...

 

be..mw dobrze mówisz. Ciebie zobowiązuje, mnie zobowiązuje ale nie znaczy że każdego musi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy Ty nie rozumiesz,że to jest auto wyjątkowe?Skoro M3 na gaz to może maseratti też bo czemu niby nie?A może ferrari niech sobie ktoś kupi i niech będzie gospodarny albo astona martina-tez na LPG bo niby czemu NIE....albo Vyrona?To auto jest kultowe i w owym czasie stanowiło popis możliwości producenta z Monachium-temu auto należy się pewien szacunek bo to jest klasyk a jego wartość z roku na rok będzie rosła.Tu nikt nie mówi o wsiadaniu w kapciach ale samochód tego pokroju jak M3 czy Audi RS4 powinny jeździć na najlepszej benzynie bo to nie są samochody w których nie idzie sie po kosztach-albo kogoś stać albo NIE.Te samochody nie zostały stworzone po to by oszczędzać a dawać maximum radości z jazdy.Są po prostu pewne zasady,których wypadaloby przestrzegać.Widok M3 tankowanej LPG byłby bardzo nie smaczny.A Właściciel i Założyciel tematu niech robi co zechce.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie stać mnie(i na porządny zakup i utrzymanie przede wszystkim) więc jest sprawą oczywistą,że nie kupię.Kupuje się to na co nas stać (głównie chodzi mi tu teraz o utrzymanie).Kupię może za to poliftowe R6 np 325 bo tutaj już będzie mnie stać.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bardzo polskie to jest to ze na siebie teraz naskakujecie. Jego auto - jego sprawa. M3 na LPG również dla mnie nie brzmi dobrze ale abstrahując od tego - jest to ma pewno ciekawy temat dla gazownika ;) kolego zakładający ten wątek - pamiętaj jedynie ze nawet w przypadku mojej, pogardzanej 318i, paliwo to ok 50% kosztów eksploatacji. W przypadku M będzie to znacznie niższy %.
Powyższy post odzwierciedla jedynie prywatne poglądy i stan wiedzy autora, zatem nie musi on opisywać stanu faktycznego. Autor nie bierze odpowiedzialności za skutki decyzji podjętych w oparciu o niniejszy post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.