Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam. Mam kilka błędów do rozszyfrowania w mojej buni 320d 150 km 2002 rok. Szukałem na forum i znalazłem kilka podobnych postów ale żaden mi nie pomógł.. Wyskoczyły mi nastepujące błedy

:

4212 - glow plug cylinder 1

4232- glow plug cylinder 3

43F1- electric auxiliary heater

4AB2- electric auxiliary heater

3ECO- camshaft sensor

 

dodam że auto nie ma zadnych objawów więc te błedy usunąłem i jezdziłem tak z 3 tyg po czym auto postało tydzien i znow sie pojawiły;P bez objawów

(może jedyne co mnie rozczarowało to ze strasznie długo trzeba je bujnąć do 200 km/h i raczej wiecej nie chce isc ale to moze objaw zuzycia bo samochód ma 12 lat)

Edytowane przez dddarek3
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
dwa pierwsze to albo świece albo sterownik świec a dwa nastepne to elktryczny podgrzewacz cieczy chłodzącej, te błędy do mocy nic nie maja
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Przed wymianą czujnika sprawdź styki, przeczyść je, może przewód jest naderwany. Zmierz elastyczność 80-120 na 4 biegu, powinno być ok 7 sekund.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
sprawdzilem elastycznosc i raczej jest w granicach 7 sek , tyle ze na 5 od 170 zaczyna isc topornie , chyba ze ten typ tak ma. Wie ktos dokładnie gdzie ten czujnik sie znajduje bo jest ich tu dosc duzo.. Niby koles zapewniał ze filtry paliwa i powietrza wymieniał dopiero co ale moze blefował , i to tez poniekąd sie przyczynia bo z tego co ogladam na YT albo słyszałem to 220 to chyba lekko to powinno isc. Ten elektryczny podgrzewacz to cos istotnego?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sprwdź jak wygląda filtr powietrza, to 5 min, filtr paliwa też możesz sprawdzić, jest od spodu pod kierowcą. Podstawowy serwis olejowy z filtrami to raczej standard po kupnie, chyba, że masz jakieś konkretne potwierdzenie wymiany a nie na gębę :wink: licznikowe 220 jest jak najbardziej do osiągnięcia.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
po wymianie filtrów raczej nieodczuwalna poprawa ,zastanawiam się co może składac na utratę Nm , wyczysciłem zawór EGR także , ma ktoś pomysły za co sie zabrac? myśle nad usunieciem katalizatora..
Opublikowano

Przeprowadź "ścieżkę odzyskiwania mocy" tematów o tym na forum było dziesiątki.

 

W skrócie:

 

- czyszczenie kolektora dolotowego (przy okazji wywalenie klapek)

- czyszczenie egr

- wymiana wężyków podciśnienia

- czyszczenie filterków przy elektrozaworach

http://images.spritmonitor.de/575756.png
Opublikowano
sprawdzilem elastycznosc i raczej jest w granicach 7 sek , tyle ze na 5 od 170 zaczyna isc topornie , chyba ze ten typ tak ma. Wie ktos dokładnie gdzie ten czujnik sie znajduje bo jest ich tu dosc duzo.. Niby koles zapewniał ze filtry paliwa i powietrza wymieniał dopiero co ale moze blefował , i to tez poniekąd sie przyczynia bo z tego co ogladam na YT albo słyszałem to 220 to chyba lekko to powinno isc. Ten elektryczny podgrzewacz to cos istotnego?

 

 

a coś ty chciał,żeby 320d od 170 leciało jak e60?

Opublikowano
sprawdzilem elastycznosc i raczej jest w granicach 7 sek , tyle ze na 5 od 170 zaczyna isc topornie , chyba ze ten typ tak ma. Wie ktos dokładnie gdzie ten czujnik sie znajduje bo jest ich tu dosc duzo.. Niby koles zapewniał ze filtry paliwa i powietrza wymieniał dopiero co ale moze blefował , i to tez poniekąd sie przyczynia bo z tego co ogladam na YT albo słyszałem to 220 to chyba lekko to powinno isc. Ten elektryczny podgrzewacz to cos istotnego?

 

 

a coś ty chciał,żeby 320d od 170 leciało jak e60?

 

ciekawie jeszcze na jakich oponkach stoi

Opublikowano
stoi na 205/55r16 więc chyba powinno isc ze tak powiem;D czyscilem kolektor i zawór EGR , ale tego elektro zawóru nie , to jest ten po prawej stronie zaraz kolo zbiornika z płynem do spryskiwaczy?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.