Skocz do zawartości

F80 M3


vystelior

Rekomendowane odpowiedzi

No ale ja mam pospolitego klekota więc w benzinkach może być inaczej z trybem Sport+ :mrgreen:

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
.. panowie to temat M-ki - ktos wejdzie i powie kurcze nie wlaczam SPORT + bo nie mam trakcji i bedzie sie tulal calymi dniami na Ekonomicznej jedzie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.. a pan z ASO nie mowil - nie dotykaj bo ubrudzisz ??? Bzdury totalne to co ci mowil - wlaczajac sport+ nie wylacza sie nic z elektroniki typu DSC ESP itp.

 

Niepotrzebny ten jad. Nie mogłem użyć innego trybu niż sport. MDM również.

 

.... gdzie rozbili te M3/4 - jak pytalem sie gdzie mozna przed zakupem zobaczyc auto M3/4 w PL salonie to otrzymalem FUS no i Bawaria ale Katowice ( i tam chyba byles - ale dali ci pomacac? :norty: :)....)

 

Nie byłem ani u FUS-a ani w Bawarii, tylko u GAZDY. Mają M3 i M4 do testowania.

 

Prawdziwa zabawa zaczyna sie od:

 

Ustawienia wszystko na sport+ oraz skrzynia D3

 

Program pracy skrzyni biegów czyli D1..3 powoduję nie jak się mylnie interpretuje szybkość jej pracy ale obroty przy jakiej się ma zmieniać bieg. W E92 mamy ich 5 w D i 6 w S. Jeśli biegi będą zmienianie przy 5-6 tys to odczucie jest takie jakby ktoś nas lekko kopał w plecy, ale wiadomo że silnik w tym miejscu ma sporo mocy i momentu, ot cała filozofia.

 

 

to co miales w M4 na ustawieniach to jak w f30 335xd na wlaczonym trybie ECO lub comfort, majac wlaczone to co wyzej opisalem zapominasz jaki jest silnik glosny czy jaki jest komfort bo czas ci tak szybko ucieka ze nie wiesz co jest grane ....

Sugerujesz, że tryb sport w M4 to tryb eco lub comfort a jedyny słuszny to sport+. Hmm trochę dziwne. I nie mogę się z tym zgodzić. Ponieważ na codzień jeżdzę M3 E92 mam porównanie, i nowa M jest wyraźnie głośniejsza, ja mam baaardzo głośne wydechy i przyznam że nie jest w środku tak głośno jak w serynym wydechu M4. Co więcej tak jak pisałem, hałas jest jakby generowany przez silnik i słyszalny od przodu auta a nie od tyłu. To było moje pewnie subiektywne odczucie. Przesiadka na nową M jest dobra od zaraz dla posiadaczy M3 E46. Dla mnie już nie jest to takie oczywiste. Co nie zmienia faktu, że będę chciał nią pojeździć nieco dłużej aniżeli te 30 minut. Auto testowałem z chłodną głową bez żadnego napalania. Ale to są tylko moje odczucia i wrażenia. A tak na marginesie w F30 335xd będzie wrażenie że jest o wiele szybsza od M4. Moment w dieslu dostępny od dołu robi robotę. Miałem 335d i wiem co mówię.

 

Jasons jestem w sumie zaskoczony opinia, ale fajnie ze prawdziwa ;)

 

Dziękuje. Polecam samemu sprawdzić i porównać. ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Janosik te opisy nie kierowalem do ciebie, tylko do ludzi ktorzy bzdury opisuja. Teraz Gazda oprocz kiepskiego serwisu ma też do bani salon....

Co do halasu sam juz opisalem w swoim temacie iz to największa wada nowej m3/4 do tego dzwiek wydechu jak silnik jest zimny twój V8 to poezja do nowej r6

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zauważyłem wyższych obrotów. Robiłem testy z na różnych prędkościach z ustawionym tempomatem. Jedyna różnica to wyłączenie kontroli trakcji w Sport+.

 

Rzeczywiście, dziś sprawdziłem i w moim 520d w sport i sport+ zmienia biegi przy tych samych obrotach. Coś mi się musiało przyśnić, albo gdzieś coś takiego przeczytałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W M3/4 nie ma klasycznego przełącznika trybu jazdy, znanego z innych F. Są 3 osobne przyciski dla silnika, zawieszenia i układu kierowniczego. I rzecz jasna przycisk wyłączania kontroli trakcji. Nie wiem jak w nowej M ale w starej nie ma punktu pośredniego jak w "normalnych" autach. Tylko on albo off. Pośredni to tryb MDM programowany z I-driva, ale nie ma nic wspólnego z 1 stopniem wyłączania trakcji jak cywilnych BMW.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.