Skocz do zawartości

E90 N47 163 KM EfficientDynamics. PROBLEMY !


marcin04

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 90
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Ty masz jakieś problemy z czytaniem czy tez po prostu sobie posty nabijasz ?

Polecam lekturę tego posta. viewtopic.php?f=70&t=246499&start=15#p1842517

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Nie wiem po co zamulacie ten temat porównaniami r4 z r6 i jeszcze do tego audi. :duh:

Zreszta ten najmocniejszy R4 w jedynce od BMW zjada na torze na śniadanie takie 330xd nie mówiąc o bardziej arachaicznych.

 

Tak samo 6 cylindrowy nie będzie 4 cylindrowym. Nie będzie ani tak lekki ani tak wydajny energetycznie.

Ja bym zawsze wolał 4 cylindry. Jesli juz to bym sie zastanowił nad 3. W życiu nie 6 we względnie lekkim i małym aucie. Co innego silnik benzynowy gdzie rozmowa o kulturze pracy ma jakiś sens.

Widzę, że rzeczowa polemika z kolegą K8v9M jest niemożliwa.

 

Jeździłem R6. N 57 prawie nowym i byłem zawiedziony kultura pracy.

Pod każdym względem te silniki nie są lepsze. Są cięższe od R4 i zużywają wiecej paliwa.

To może zrobimy test na prawdomówność?, może jakiś nr rejestracyjny, albo zdjęcie?..., bo coś mi się wydaje, ze Pana K8v8M fantazja ponosi.

 

K8v8M Ty naprawdę masz jakiś problem. Żeby w każdym temacie wywołać burzę i pałowanie się jaki to r4 nie jest cudowny i najlepszy na świecie :mad2: :duh:

Olo46, to jest fakt bezsporny, też to zauważyłem.

Myślę, że brak R6 lub środków na R6 męczy...

 

Nie bardzo rozumiem co to za porównania?

Najpierw porównujesz auta, które dzieli prawie dekada, a teraz bierzesz Alpine i porównujesz ze zwykłą e90... To ma być obiektywne?

Chyba nie chcesz udowodnić mi, że R4 diesel BMW jest lepsze od R6?

Chłopie, nie kompromituj się, tak jak pisałem wcześniej, jeździj tym co Ci się podoba.

Aha i jeszcze jedno, nie zawracaj sobie głowy osiągami na papierze, czy czas przejazdu 1/4 mili :D. Tak jak pisałem wyżej, samochody które posiadamy używamy na co dzień i liczy się to jak się w nim czujesz i jakie emocje w Tobie wzbudza, a nie że "pierdzi" i przyspiesza o 1s. szybciej niż auto z większym silnikiem :D.

Kolego Mlodzik, mówiąc w skrócie szkoda gadać, myślę, że trzeba Panu K8v8M udostępnić jakieś 3.0d do przejażdżki, a zrozumie, jak irracjonalną tezę głosi...

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ty masz jakieś problemy z czytaniem czy tez po prostu sobie posty nabijasz ?

Polecam lekturę tego posta. viewtopic.php?f=70&t=246499&start=15#p1842517

żartujesz prawda... co druga Twoja wypowiedź jest o wspaniałym dźwięku N47 :mrgreen: (od tego zaczęła się całą ta bezsensowna dyskusja o wyższości R4 nad R6 nie mająca nic wspólnego z tematem). W każdym temacie muszę czytać jak to się nie spuszczasz nad swoim cudownym najlepszym na świecie czterocylindrowym klekotem. Założyłeś swój wątek i tam sobie prowadź swój ołtarzyk, ale nie rozwalaj każdego tematu tymi wywodami. Ciekawe kto tu sobie posty nabija :duh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ty masz jakieś problemy z czytaniem czy tez po prostu sobie posty nabijasz ?

Polecam lekturę tego posta. viewtopic.php?f=70&t=246499&start=15#p1842517

żartujesz prawda... co druga Twoja wypowiedź jest o wspaniałym dźwięku N47 :mrgreen: (od tego zaczęła się całą ta bezsensowna dyskusja o wyższości R4 nad R6 nie mająca nic wspólnego z tematem). W każdym temacie muszę czytać jak to się nie spuszczasz nad swoim cudownym najlepszym na świecie czterocylindrowym klekotem. Założyłeś swój wątek i tam sobie prowadź swój ołtarzyk, ale nie rozwalaj każdego tematu tymi wywodami. Ciekawe kto tu sobie posty nabija :duh:

 

K8v8M to Wariat :) Jak można mówić że 4 cylindry są lepsze ! Silnik N47 chodzi gorzej niż traktor !! Jeździłem ostatnio 3 .0 D w e39 , jak go zapalałem to nawet nie było czuć że to diesel . Moim zdaniem trzeba napisać do admina aby go zbanowali bo tylko irytuje wszystkich . Albo on jest taki zacietrzewiony jak Kaczyński albo to są prowokacje .

 

p.s

To mój ostatni silnik 2.0 w BMW ! Jak diesel to 3.0 .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ED w N57 było już w autach z produkcji z 2009. W N47 nie wiem?

 

Ja rozumiem K8V8 :cool2: .

 

nie to, że r4 :cool2: jest lepsze od r6 :cool2: :cool2: ale JEGO R4 :cool2: :cool2: :cool2: jest inne od wszystkich innych r4,

 

Kto ma auto z silnikiem diesla 2.0, które wg pomiarów 0-100km/h robi to w 5.4s :cool2: :cool2: :?: , no kto :?: :?:

Odp.: nikt.

Kto ma auto lżejsze niż podaje producent (czyli wersja BASIC) o 200kg :?: :?:

Odp.: nikt.

Kto ma RWD, które „zimą” bezpieczniej się prowadzi od AWD :?: :?:

Odp.: nikt.

Kto ma auto, które pali tyle ile podaje producent :?: :?:

Odp.: nikt.

Kto…?, Kto…?, Kto…?, Kto…?, Kto…?, Kto…?, Kto…?, Kto…?, Kto…?, Kto…?, Kto…?, Kto…?,

Nikt… Nikt… Nikt… Nikt…

 

K8V8 pisze prawdę :cool2: wynikającą z doświadczenia z używania swojego :cool2: samochodu :cool2: :cool2: …

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik N47 chodzi gorzej niż traktor !!

To chyba traktora w życiu nie słyszałeś :duh:

 

Po kupieniu samochodu pojechałem do ASO sprawdzić przebieg i zapytać dlaczego po prawej w komorze silnika jest niezaślepiony otwór . Facet sprawdził przebieg później powiedział że z tym otworem tak ma być , już nie 1 o to pytam . Potem zapytałem czy silnik chodzi ok . " tak tak one tak chodzą głośno jak traktor " .

 

Jak silnik jest zimny to chodzi gorzej niż traktor . Osłona silnika skacze jak na trampolinie . Po rozgrzaniu już jest minimalnie lepiej osłona nie drga i jak zalejesz diesel V power nitro + jest minimalnie lepiej . Przy starcie silnik chce wyrwać z mocowania :D W silniku 3.0 e39 czy e60 jest przepaść - tam silnik chodzi pięknie ! Nie wiem jak w tych nowym 3.0 D N57 .

 

p.s

oczywiście że przy rozgrzanym silniku N47 jak lecisz w trasie silnika praktycznie nie słychać . No ale po mieście jak często na luzie stoisz to jest aż śmieszne :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ED w N57 było już w autach z produkcji z 2009. W N47 nie wiem?

 

Ja rozumiem K8V8 :cool2: .

 

nie to, że r4 :cool2: jest lepsze od r6 :cool2: :cool2: ale JEGO R4 :cool2: :cool2: :cool2: jest inne od wszystkich innych r4,

 

Kto ma auto z silnikiem diesla 2.0, które wg pomiarów 0-100km/h robi to w 5.4s :cool2: :cool2: :?: , no kto :?: :?:

Odp.: nikt.

Kto ma auto lżejsze niż podaje producent (czyli wersja BASIC) o 200kg :?: :?:

Odp.: nikt.

Kto ma RWD, które „zimą” bezpieczniej się prowadzi od AWD :?: :?:

Odp.: nikt.

Kto ma auto, które pali tyle ile podaje producent :?: :?:

Odp.: nikt.

Kto…?, Kto…?, Kto…?, Kto…?, Kto…?, Kto…?, Kto…?, Kto…?, Kto…?, Kto…?, Kto…?, Kto…?,

 

 

Nikt… Nikt… Nikt… Nikt…

 

K8V8 pisze prawdę :cool2: wynikającą z doświadczenia z używania swojego :cool2: samochodu :cool2: :cool2: …

 

K8V8 to jakieś dziecko które nie miało nigdy BMW . Jego BMW pali 5 L po mieście haah :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem dzisij w ASO. Więc problem rozrządu w N 47 dotyka wszystkich. Osłuchowo powiedzieli iż rozrząd już słychać i pełna diagnostyka - min 520 zł plus elwentualna dopłata jak trzeba będzie więcej silnika rozbierać da 100% co i jak. Pytałem jak oni to robią- nagrywaja filmik, on-line do Monachium i BMW dyktuje im co dalej., co rozkręcić itd. Z racji że auto jest 3-latkiem jest nadzieja na dobroą wolę BMW -udział w kosztach naprawy. Auto było wczesniej reguralnie serwisowane w ASO ale kręcą nosem o przebieg-160 tyś.

Wniosek nasuwa się więc o koniecznej kontroli rozrządu dla wszystkich użytkowników N47 z tym pocieszeniem że nie namawiali mnie kategorycznie na natychmiastową naprawę, mówili że nie mają info że łańcuchcy pękają ale problem jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik N47 chodzi gorzej niż traktor !!

To chyba traktora w życiu nie słyszałeś :duh:

 

Po kupieniu samochodu pojechałem do ASO sprawdzić przebieg i zapytać dlaczego po prawej w komorze silnika jest niezaślepiony otwór . Facet sprawdził przebieg później powiedział że z tym otworem tak ma być , już nie 1 o to pytam . Potem zapytałem czy silnik chodzi ok . " tak tak one tak chodzą głośno jak traktor " .

 

Jak silnik jest zimny to chodzi gorzej niż traktor . Osłona silnika skacze jak na trampolinie . Po rozgrzaniu już jest minimalnie lepiej osłona nie drga i jak zalejesz diesel V power nitro + jest minimalnie lepiej . Przy starcie silnik chce wyrwać z mocowania :D W silniku 3.0 e39 czy e60 jest przepaść - tam silnik chodzi pięknie ! Nie wiem jak w tych nowym 3.0 D N57 .

 

p.s

oczywiście że przy rozgrzanym silniku N47 jak lecisz w trasie silnika praktycznie nie słychać . No ale po mieście jak często na luzie stoisz to jest aż śmieszne :D

 

No to ja Ci powiem, ze N57 chodzi jeszcze przyjemniej niz M57, choć M57 chodzi super.

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Byłem dzisij w ASO. Więc problem rozrządu w N 47 dotyka wszystkich. Osłuchowo powiedzieli iż rozrząd już słychać i pełna diagnostyka - min 520 zł plus elwentualna dopłata jak trzeba będzie więcej silnika rozbierać da 100% co i jak. Pytałem jak oni to robią- nagrywaja filmik, on-line do Monachium i BMW dyktuje im co dalej., co rozkręcić itd. Z racji że auto jest 3-latkiem jest nadzieja na dobroą wolę BMW -udział w kosztach naprawy. Auto było wczesniej reguralnie serwisowane w ASO ale kręcą nosem o przebieg-160 tyś.

Wniosek nasuwa się więc o koniecznej kontroli rozrządu dla wszystkich użytkowników N47 z tym pocieszeniem że nie namawiali mnie kategorycznie na natychmiastową naprawę, mówili że nie mają info że łańcuchcy pękają ale problem jest.

Kolego zrobisz jak uważasz, ale przestrzegam Cię, ponieważ znam przypadek, gdy po 150 tys. km (prawdziwego, udokumentowanego przebiegu) rozrząd w trzyletnim BMW 2.0d się rozsypał i skończyło się wymianą silnika na inny - używany (przy okazji wymieniony został w nowym, innym silniku niejako zapobiegawczo rozrząd). Także koszty naprawcze po awarii są spore.

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem dzisij w ASO. Więc problem rozrządu w N 47 dotyka wszystkich. Osłuchowo powiedzieli iż rozrząd już słychać i pełna diagnostyka - min 520 zł plus elwentualna dopłata jak trzeba będzie więcej silnika rozbierać da 100% co i jak. Pytałem jak oni to robią- nagrywaja filmik, on-line do Monachium i BMW dyktuje im co dalej., co rozkręcić itd. Z racji że auto jest 3-latkiem jest nadzieja na dobroą wolę BMW -udział w kosztach naprawy. Auto było wczesniej reguralnie serwisowane w ASO ale kręcą nosem o przebieg-160 tyś.

Wniosek nasuwa się więc o koniecznej kontroli rozrządu dla wszystkich użytkowników N47 z tym pocieszeniem że nie namawiali mnie kategorycznie na natychmiastową naprawę, mówili że nie mają info że łańcuchcy pękają ale problem jest.

Kolego zrobisz jak uważasz, ale przestrzegam Cię, ponieważ znam przypadek, gdy po 150 tys. km (prawdziwego, udokumentowanego przebiegu) rozrząd w trzyletnim BMW 2.0d się rozsypał i skończyło się wymianą silnika na inny - używany (przy okazji wymieniony został w nowym, innym silniku niejako zapobiegawczo rozrząd). Także koszty naprawcze po awarii są spore.

 

Fakt, że ja też nie słyszałem o zerwaniach w N47d20c w serii 3, szuranie owszem. Znalzłem jakiś temat niedawno o serii 5, 520d F10 oraz w F20 120d, komuś w Belgii strzelił łańuch przy jakimś śmiesznym przebiegu (mniej niż 20k km) http://www.babybmw.net/viewtopic.php?f=3&t=42277. Więc problem dotyka te silniki wciąż od 03/2007, prawdopodobnie jedni mają szczęście, inni nie :). Jednak lepiej wydać te kilka złotych teraz, doprowadzić wszystko do porządku i jeździć spokojnie.

 

Warto też posłuchać szurania w F30 :)

http://www.youtube.com/watch?v=YEYSUZcO6WY

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wracając do ED. Czyli własnie się dowiedziałem ze jednak moja 320d 177hp z 2008 (ma start/stop i odzyskiwanie przy hamowaniu) to jednak nie ED bo ED ma mieć 163 konie i wychodzi dopiero po 2010 roku? To co to za wersja ta moja??
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po co :)

 

zaraz przyjdzie kolega K8V... i powie, ż w tych silnikach juz tyle poprawiono i są już NAJ NAJ NAJ :)

 

pzdr. Łukasz

 

Są również inne osoby np ja które uważają że to bardzo dobry silnik.

I w odróżnieniu o wielu teoretyków posiadam go i wiem jak jeżdzi sie autem z tym silnikiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po co :)

 

zaraz przyjdzie kolega K8V... i powie, ż w tych silnikach juz tyle poprawiono i są już NAJ NAJ NAJ :)

 

pzdr. Łukasz

 

Są również inne osoby np ja które uważają że to bardzo dobry silnik.

I w odróżnieniu o wielu teoretyków posiadam go i wiem jak jeżdzi sie autem z tym silnikiem.

 

Jak wszystko ma swoje plusy i minusy. Zdecydowanym minusem tego silnika jest żywotność i nieciekawa praca na jałowym, reszta to same plusy. Jednak twierdzenie, że to bardzo dobry silnik jest nieprawdą. Jest to dobry silnik i tyle.

Jak przejedziesz samochodem z tym silnikiem 100, 150+ to wtedy będziesz mógł się obiektywnie wypowiedzieć. Statystyki zerwań łańucha i szurania są jakie są i to żadne teoretyzowanie.

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja przejechałem tymi silnikami ponad 300 kkm i oczywiście nie moge sie obiektywnie wypowiedzieć.

Chciałbym jednak dowiedzieć sie jaki to silnik dostał wiecej nagród i wyróżnień w zakresie diesli 2.0. Jaki oferuje lepsze parametry i wydajność. Generalnie jaki to silnik 2.0 jest bardzo dobry.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakoś dziwnym trafem ubezpieczenie od awarii silnika 3.0 jest droższe. Jedyna powszechna usterka jest awaria rozrządu. Prosta i względnie niedroga rzecz do naprawienia. Niektórzy chyba sobie nie zdają sprawy z tego jak awaryjne a co gorsza nie N aprawialne są niektóre inne silniki. Awaryjnosć N47 jest o wiele niższa od poprzednika.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy każdy temat musi kończyć się OT?

 

Dla Ciebie K8v...powinien polecieć BAN za robienie totalnego chaosu na tym forum.

Raczej dla takich jak Ty. Czy to ja zacząłem w wątku dotyczacym N47 wyjeżdżać z silnikami R6?. Z chamskimi odzywkami, wycieczkami osobistymi, pisaniem bzdur ze silnik 2.0 jest dla osób wolno jeżdżących ?

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie napisałem, że zacząłeś, a to że go ciągniesz to inna sprawa. Za całość ''aktywności'' powinieneś dostać BAN'a. Mod Cię uciszył w innym temacie, ale nadal Cię to nic nie nauczyło i wypisujesz głupoty w kolejnych, robiąc przy okazji temat na wychwalanie traktorka.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.