Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam serdeczne i o radę proszę :)

 

Mam problem z którym nie potrafię sobie poradzić.

Przy nawet niewielkiej prędkości (60 km/h), podczas hamowania drży mi kierownica. Jadąc 130 km/h i po naciśnięciu hamulca, drżenie jest tak duże, że wydaje mi się, iż za chwilę kierownica zostanie mi w rękach.

 

1. Wymieniłem tarcze + klocki i oczywiście dotarłem.

2. Zlikwidowane wszystkie luzy w zawieszeniu, czyli sworznie, gałki, tuleje metalowo-gumowe i wszystko inne, co w samym zawieszeniu może mieć wpływ na taką reakcję przy hamowaniu.

3. Zamieniłem miejscami opony. Wrzuciłem tył na przód z dwóch stron. To zrobiłem tak profilaktycznie, gdyż opony mają dopiero 2 sezon i są w bardzo dobrym stanie.

4. Amortyzatory, sprężyny sprawdziłem - wszystko z nimi ok.

 

Co jeszcze może mieć wpływ na takie zachowanie kierownicy podczas hamowania???

 

Za każde info oczywiście z góry dziękuję :)

 

 

Pozdrawiam :)

Grzegorz

 

 

Proszę poprawnie zatytułować temat.

viewtopic.php?f=68&t=120678

 

Poprawione. Przepraszam :)

Edytowane przez Grzegorz_n
Opublikowano
Miałem u siebie coś takiego jak maglownica mi poleciała.Sprawdź przekładnie ewentualnie krzyżak.W sumie wymieniłem tez wszystkie te elementy i minimlane drżenie jeszcze mam
Opublikowano

Ad 1

Sprawdz zegarem bicie tarczy.

Ja tez walę głową w mur przy swoim , z tym ze magiel tez zmieniłem.

 

Co moge zrobić ? jeszcze zostały tylne tarcze do wymiany....ale wtedy nie byłoby drgan podczas jazdy bez hamowania , a minimalne są

Opublikowano
sprawdz zbieżność. ja własnie po ustawieniu pozbyłem się tego problemu i to przez przypadek w sumie, bo myślałem że tarcze mam krzywe.lekkie bicie jeszcze jest ale prawie niezauważalne.
Opublikowano

Witam Wszystkich serdecznie i dziękuje za odpowiedzi :)

 

Miałem u siebie coś takiego jak maglownica mi poleciała.Sprawdź przekładnie ewentualnie krzyżak.W sumie wymieniłem tez wszystkie te elementy i minimlane drżenie jeszcze mam
Sprawdzę :)

 

Sprawdz zegarem bicie tarczy.

Ja tez walę głową w mur przy swoim , z tym ze magiel tez zmieniłem.

Sprawdzę, chociaż tarcze są nowe, więc pewnie mało prawdopodobne, żeby to było przyczyną. Chyba, że się mylę i za chwilę okaże się, że nowe tarcze wcale nie muszą być idealne.

 

sprawdz zbieżność. ja własnie po ustawieniu pozbyłem się tego problemu
Zbieżność była robiona po naprawie zawieszenia.

 

Może ktoś z Szanownych forumowiczów ma jeszcze jakieś pomysły, bo jak będę rozbierał to i owo, to wiele rzeczy można załatwić za jednym zamachem?

 

 

:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.