Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

 

w czwartek zmieniłem opony na letnie, w piątek ruszyłem w trasę i niestety przy prędkościach powyżej 140 czuć wibracje w aucie, nie na kierownicy, ale jakby całe auto się trzęsło. Chmm podejrzewam opony, ale zawsze przy żle wyważonych oponach/kołach przy 120 powinny być jakieś objawy, a tu przy 120 cisza.

 

Próbowałem stwierdzić czy to przy przyśpieszaniu, przy odpuszczaniu gazu, na luzie, na biegu 5,6 ale nie wibracje pojawiają się różnie, i nie cały czas. Raz byly przy przyśpieszaniu, nie występują cały czas (za cholerę nie moglem dojść w jakich okolicznościach)

 

Ktoś cos wie? i tak jeszcze raz podjade wyważyć koła, ale czy to moze być coś innego? jestli tak to co?

 

hilfe :!:

E91 318d 2007r
Opublikowano

Cześć,

 

Z mojego doświadczenia warto zamienić w pierwszej kolejności opony na osiach. Jest duże prawdopodobieństwo że wtedy objawy będą inne lub znikną. Jednocześnie będziesz miał odpowiedź...

No i pytanie pomocnicze jak sprawa się miała w poprzednim sezonie? Jak na zimówkach?

Opublikowano

Dzieki za odpowiedzi.

 

TomaszM, no własnie nic takiego nie miało miejsca, dopiero po zmianie opon objaw wystąpił, nie bardzo nawet mam kiedy podjechac i jeszcze raz wyważyć koła, ale będę musiał naleźć chwile.

 

Jacekmury1 - dzieki - sprawdze na pewno.

E91 318d 2007r
Opublikowano

1. Może rzeczywiscie wywazenie pomoże ale ...

2. Mialem tak po zmianie opon na letnie w dwoch tylnonapedowkach i w jednej było uszkodzenie opony, ktorego nie bylo widać na oponie, dopiero ukladanie jej na kole dalo taki wniosek, a w drugim aucie była lekko krzywa felga i dopiero po jej naprostowaniu nie ma drgań. Obydwa przyklady dot drgan powyżej 140km/h i to nie zawsze.

-------------------

Artur

Opublikowano
1. Może rzeczywiscie wywazenie pomoże ale ...

2. Mialem tak po zmianie opon na letnie w dwoch tylnonapedowkach i w jednej było uszkodzenie opony, ktorego nie bylo widać na oponie, dopiero ukladanie jej na kole dalo taki wniosek, a w drugim aucie była lekko krzywa felga i dopiero po jej naprostowaniu nie ma drgań. Obydwa przyklady dot drgan powyżej 140km/h i to nie zawsze.

 

 

Ja to przerabiam co roku z zimówkami. Na letnich jest idealnie. Na zimówkach ten sam objaw co u ciebie tylko tak przy 130 potem troche ustępuje. Rzeczywiście była lekko skrzywiona felga - wyprostowałem - troszke pomoglo ale nie minęło - doszedlem do wnioseku ze na letnich bridgestonach nie przenosi drgania tak bardzo jak na zimowych pirelli. Może u ciebie jest odwrotnie.

 

Sprawdz bardzo dokładnie opone, felge i pojedz do innego wulkanizatora - moze mieli rozkalibrowana maszynę.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Dystansow nie mam, jeszcze;)

 

Problem rozwiazany. Kola byly zle wywazone, a konkretnie jedno.

 

Dziekuje wszystkim za rady i pomoc.

E91 318d 2007r

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.