Skocz do zawartości

BMW E39 523 2.5 - Po zmianie silnika nie pali :(


MarcinekE39

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Mam problem ze swoją E39 po wymianie motoru na drugi bo tak postanowiliśmy z mechanikiem że kupić drugi i wstawić będzie najlepiej niż bawić się w jakieś remonty

 

Silnik włożony w ramę nie chce palic

 

Objawy takie że paliwo pompka podaje rozrusznik nie kreci po przekreceniu stacyjki ( na krótko działa ) nie otwiera wtrysków i brak iskry

 

Czy miał ktoś z was taki przypadek

 

Zaznaczam że jest to BMW E39 z silnikiem 2,5 na 1 vanosie rocznik beemy 1998

 

Niestety mój mechanik rozkłada ręce i kaze mi to ciągnąc do elektryka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

A co z komputerem silnika?

Był wymieniany, czy został twój?

Możliwe że rozjechał się imo, także najłatwiej jak podepniesz go pod inpę, zobaczysz co go gryzie.

Immo można synchronizować z poziomu INPY, także w razie czego możesz to zrobić od razu :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czy nie powinien chociaz krecic normalnie ? tylko nie odpalic? jesli immo?

 

mechanik troche tez slaby, jak sie podejmuje to powinien sie znac a nie liczyc ze tylko zatrobi, ile z ciekawosci taka operacja?

 

silnik rozumiem m52b25 i na taki sam przelozony?

-->> masz problem z bmką, potrzebujesz diagnostyki, podpięcia pod kompa? napisz a pomogę[/b
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czy nie powinien chociaz krecic normalnie ? tylko nie odpalic? jesli immo?

 

mechanik troche tez slaby, jak sie podejmuje to powinien sie znac a nie liczyc ze tylko zatrobi, ile z ciekawosci taka operacja?

 

silnik rozumiem m52b25 i na taki sam przelozony?

 

Tak silnik taki sam wymiana 600zl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

No to musisz pod kompa.

A kontrolki się świecą?

Może nie masz zasilania na sterownik silnika?

Może jakieś zwarcie zrobił i padł któryś główny bezpiecznik?

Posprawdzaj wszystkie bezpieczniki < nie tylko te w schowku.>

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

ciekawe czemu padł immo?

Sterownik mówisz został ten co był.

Może innym kluczem odpal?

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak odłączone to nie powinno być problemu

gorzej jak są mocne spadki napięcia

przełożyliście cały osprzęt ze Twojego starego silnika ?

jak nie to różnica może być w osprzęcie bo jest Bosch albo Simens i nie są zamienne

mi jak przekładali silnik to był goły a wszystkie czujniki , cewki i wtryski mechanik założył z mojego silnika

odpalił od razu a radził tak zrobić p. Krystian a w końcu on wie co mówi

przed grzebaniem w EWSie sprawdź główny bezpiecznik

jest pod nogami pasażera

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest coś z immo bo wywala błąd kluczyka cały czas na kompie wszystko było od A do Z sprawdzone po kilka razy prąd do rozrusznika idzie i na krótko po podłączeniu czarnego kabelka z kostki która znajduje sie przy kompie silnik kreci od stacyjki do bezpieczników i tych ustroistw pod nogami pasażera prąd idzie a dalej na kompa już go brak więc zblokowany jest najprawdopodobniej immo bo mechanik ktory wkładał mi silnik zajmuje sie w BMW od kupe lat i miał juz kilka takich sytuacji
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Jakbyś czytał co piszę, to byś wiedział. :roll:

Odpowiedź masz w drugim poście.

Powtórzę jeszcze raz, bierzesz kogoś z INPĄ, kablem, podpinasz się pod auto, i odszukujesz sobie opcję synchro EWS.

Dokładna instrukcję krok po kroku znajdziesz na forum :search:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak odłączone to nie powinno być problemu

gorzej jak są mocne spadki napięcia

przełożyliście cały osprzęt ze Twojego starego silnika ?

jak nie to różnica może być w osprzęcie bo jest Bosch albo Simens i nie są zamienne

mi jak przekładali silnik to był goły a wszystkie czujniki , cewki i wtryski mechanik założył z mojego silnika

odpalił od razu a radził tak zrobić p. Krystian a w końcu on wie co mówi

przed grzebaniem w EWSie sprawdź główny bezpiecznik

jest pod nogami pasażera

 

Czy ten bezpiecznik znajduje sie w tej calej listwie bezpiecznikowej czy jeszcze dalej głebiej za schowkiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.