Skocz do zawartości

La Bunia 325xi: ublock forever !


Rivasi

Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 1,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • 5 tygodni później...

Witam z powrotem, troche problemow osobistych w tym huragan na karaibach pod koniec lata (Guadelupa) ktore mi troche uprzykrzyly zycie i wallka o odszkodowanie z ubezpieczycielem udana. Bylem w kraju tak w kropke... od 2018 zabiore sie za zewnatrz i silnik, a w tym roku poprawie jeszcze srodek. Mam duzy plan z silnikiem na 2018, mam umowione juz spotkanie ze specami w Frisco w Marcu ale jezcze musze przegadac z Gorikiem czy to sie da serwisowac...bo to dalej ma byc uzytkowy samochod a nie na zloty na ktore nie jezdze.

 

przepraszam za nieodpowiedz na PW ale naprawde bylem pod woda.

Edytowane przez Rivasi

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rivasi... daj namiar na firmę która Ci deskę zrobiła ....

 

dogadales sie z przemkiem z Marudera czy potrzebujesz pomocy ?

 

ja dzisiaj byłem przejazdem w Legionowie i widziałem ze czeka na mechanika

mailem "usterke" z walem, Mautoczesci poraz kolejny mi uratowalo tylek :modlitwa:

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kupuje w grudniu samochod dla rodziny ale to nie BMW.

F31... nie dziekuje... zostawiam ta przyjemnosc innym. Zobacze jak wyjdzie seria G, jak bedzie fajna i bedzie miala jakies nowoczesne rozwiazanie z silnikiem hybrydowym/elektrycznym to ja wezme przy premierze ale boje sie ze BMw nie zdarzy zmienic aktualnego systemu plug in ktory jest smieszny jak porownujesz do liderow rynku.

 

Nie bardzo dzisiaj widze plusow nowych modeli BMW biorac pod uwage moje wymagania i checi co nie znaczy ze nie moga zadowolic innych oczywiscie. pokladam duze nadzieje w seri G20 oprocz srodka ktory bedzie do wymiany na dzien dobry chyba ze BMW jednak podtrzyma komentarz Harald Krügezego (CEO BMW) ze zdala sobie sprawe ze "niedorobki i jakosc materialow w obecnej serii F3X i nie zadowolenie fanow marki" sklonilo ich do podwyzszenia jakosci w nowej seri G ale to moze byc tylko marketing. Dzisiaj zadowolojaca jakosc prezentuja np tylko skory z wersji individual w seri F3X i tak samo jest w nowej piatce... za to cene to individual powinien byc stadanrdem skor.

Edytowane przez Rivasi

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mowie o generalnie elektryce hybrydach i plug in.

 

w BMW masz jeden samochod warty uwagi to I3 i jako auto ktore zostalo od poczatku zaprojektowane do elektryki jest swietne i... na tym konec (i8 nie bede mowil, nie warto). Gdyby i3 mial troche wieksze gabaryty i lepszy zasieg bez range extendera to bym go kupil bo to rakietaz wdziekiem pudelka od zapalek, lubie takie.

 

W hybrydach (i hybrydach plug in) dzisiaj rozwiazania technologiczne toyota, Lexus(bez plug in bo nie ma), volvo czy Audi/porsche (i nawet Kia) sa o jedna generacje przed BMW co moze byc w sumie normalnie bo BMw sie mocno z tematem spoznilo wprowadzajac je dopiero w 2016 i to pochopnie. Dlatego sadze ze nastepna generacja bedzie juz bardziej dopracowana ale nie wiem czy zdaza przed G20. Mowie tu tylko o rozwiazaniu technologicznym samej hybrydy, nie mowie o calym samochodzie bo musial bym wspomniec o BMW 225xe Active Tourer gdzie blacha wychodzi przy slupkach i nazywane jest to premium. podczas jazdy probnej nawet sprzdawca w niemczech zaczal sie jakac jak mu zwrocilem uwage ale BMW kompensuje innymi atutami ktore sa zwiazane raczej z osobistymi cechami BMW a nie sama jej hybryda (super skrzynie automatyczne, uklad jezdny, wiemy o co chodzi)

 

Trzeba brac pod uwage jednak jeszcze aspekt cenowy dlatego nie wkladam tu Tesli vs BMW i musial bym porownywac I8 z porsche 918 spyder a tu nie ma meczu tyle ze Porsche kosztuje 4 x i8...

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Jako tester 740e pozwolę się nie zgodzić z Twoim zdaniem. Plugin spisuje się świetnie a wielka limuzyna potrafi spalić poniżej 5l/100km. W 330e jest jeszcze lepiej - oczywiście warunkiem jest to ze mamy gdzie ładować codziennie. Hybrydowe toyoty i ich skrzynie cvt nadają się na samochody służbowe dla domu starców. Innych marek nie testowałem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak chodzi o toyoty to ich skrzynia biegow jest stworzona do przmieszczania sie w miescie tylko ze to nie ma nic wspolnego z hybryda (odnies sie do hybryd innych marek chocby lexusa lub Audi) tylko podajesz informacje ktora podaje handlowiec BMW podczas dyskusji o kupnie hybrydy ze toyoty maja do bani skrzynie bo jego rola jest ewidentnie zmiana tematu nie sprzyjajecemu BMW czyli niskiej jakosci naped hybrydowy na temat sprzyjajacy BMW czyli skrzynia biegow, normalny zabief PR, zreszta post wyzej to wypominam BMW...

 

Z ta 740e to mocno poleciales bo 5L/100 to masz moze nasz na wysprzegleniu przy postoju i przy jezdzie bez dodawaniu gazu bo tak niestety jest zaprojektowana hybryda BMW czyli jak pierwsze toyoty juz 10 lat temu ze ekonomie uzyskujesz jezeli nie przyspieszasz, jest to zreszta zarzut glowny do napedu BMW ze nie radzi sobie z ekonomia nawet przy minimalnej dynamice, dane zuzycia paliwa podawane przez komputer sa mocno nie dopasowane do realiow spalania oraz bardzo okrojona dynamika i elastycznosc silnika, nie mowiac o rangu nasamej elektryce. Ekonomie dostajesz jezeli jezdzisz jak 80 letni dziadek jak juz mamy sie przerzucac wartosciami wiekowymi. Nie bede nawet wchodzil w dyskusje bo to jak rozmowa czy ziemia jest okragla. Pierwszy link do strony ktorej trudno zarzucic brak profesjonalizmu i ktore nie godzi sie brac do testow samochodow dostarczanych przez producenta i mierzy samodzielnie zuzycie :

 

https://www.caranddriver.com/reviews/2017-bmw-740e-plug-in-hybrid-first-drive-review

Cons: Disappointing fuel economy, not as engaging to drive as a Tesla Model S—or any other 7-series.

 

Czytam co pisesz bo twoje teksty sa ciekawe i czesto dydaktyczne ale podchodzisz zawsze bez cienia krytyki do tego co robi BMW i bronisz nawet tematow ktore same BMw nie broni bo czasem lepiej sie przyznac do bledu i go poprawic niz isc w zaparte. Wez pod uwage rownierz raport jakosc do ceny : porownujesz samochod za 450 tysiecy nagi do toyoty ktorej najdrozszy model hybrydowy nie przekracza 160 tys ze wszystkimi opcjami (prius+) ale nie odnosisz sie ani di Audi ani Lexusa... porownaj cos porownowalnego cenowo. bo to jeszcze raz jakbym porownal Porsche spyder do 740e albo I8... no nie ma meczu tyle ze spyder kosztuje kilkakrotnie wiecej.

 

Peace, love & understanding.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hybryda plug in ma dla mnie tę podstawową zaletę, że ten zasięg 30km jest wystarczający w warunkach miejskich. Właściwie w mieście mógłbym jeździć tylko na prądzie. Ładowanie w firmie bez problemu. Natomiast w trasie odpada problem elektryków, czyli zasięg/stacje ładowania.

 

Wiem do czego pijesz z tym spalaniem - o ile jeśli weźmiesz pod uwagę 100km to te niskie spalanie jest realne (30km prąd, 70km benzyna), ale jak przeliczysz to już dla 400km bez ładowania z gniazdka to już wcale nie jest różowo.

 

Takie 330e jest skalkulowane cenowo na poziomie 330i - powiedziałbym, że całkiem rozsądnie. Za to cena X5 40e to już absurd (z tego co pamiętam tyle co 40D - idealny silnik do X5).

 

BMW i3 w kontekście elektryków nie jest szczególnie drogie, ale tylko w takim kontekście... Być może rządzący coś pomogą pełnym elektrykom (brak akcyzy, dotacje).

 

Ciekawi mnie to co będzie pokazane w G20 i jak dużo będzie lepsze od F30.'

 

Nawiązując na koniec do Tesli: to chyba najbardziej przereklamowana marka jaką znam. Wcale nie produkują zabójczej liczby samochodów (a chcą sprawiać takie wrażenie), auta są bardzo awaryjne i koncepcja wnętrza jest dla mnie nie do przyjęcia (dla mnie wielki tablet to nie jest zaleta - wręcz razi tandetą). Owszem magia liczb działa (szczególnie przyspieszenie do setki), ale w normalnym użytkowaniu liczy się wiele więcej.

kupię 540i E39 po lifcie, sedan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Twoj komentarz pokazuje ze nie uzywales Tesli w sposob dlugi (czyli prznajmniej week end) bo nikt nie kupuje tesli dla przyspieszenia do setki albo sie pomylil samochodu :)

 

W Teslie kupujesz naped ktory ma 10 lat wyprzedzenia do konkurencji i range ktore ci pozwala zrobic krakow w ta i z powrotem bez ladowania na elektryku... no i technologie bezpieczenstwa i samojezdny samochod.

 

Ergonomia wnetrza jest dyskusyjna, jakosc wykonania wnetrza smieszna. Reszta tez nie powala. Powiem nawet ze Tesla to juz nie samochod to pojazd do ekologicznego przemieszczania sie tylko Tesle sie kupuje dla zupelnie czegos innego..

 

Z Tesli wychodzisz na parkingu w Parly 2 we francji przed sklepem, samochod sam jedzie sie zaparkowac a jak wychodzisz ze sklepu to na ciebie czeka z otwartym bagaznikiem oczekujac na zakupy (opcja summon your car ktora jest oczywiscie zabroniona w europie... no chyba ze masz samochod z USA)...

A jak jesteszmeczony to po prostu puszczasz kierownice a samochod jedzie bezpiecznie do domu (Autopilot Full Self-Driving).

 

BMW wlasnie odkrylo ze samochod umie sie zaparkowac w twoim parkingu w seri 7 jak go ustawisz i z niego wyjedzie ...slowo wazne jest jak go ustawisz bo do mojego za cholere nie udalo mu sie wjechac... a czerwonemu sie udalo :)... Tesla to jest pojazd dla pewnego typu ludzi nie dla wszystkich. Mi sie podoba technologia bo jest oszalamiajaca, sam pojazd, zgadzam sie z toba...bof tylko to nie zmienia faktu ze Modelowi X nie mozna sie oprzec.

 

Nastepny model premium bedzie w stanie pokonac ponad 1000 km bez doladowania i ladowac sie do full w ciagu 20 min i transportowac ciezar do 900kg na pace oraz byc 100% samodzielnym kierowca lacznie w sytuacjach zagrozenia zycia... konkurencja marzy aby miec 150 km rangea a samo parkowanie stanowi czesto problem...

 

ale technologicznie ten pojazd to poezja (to jest real nie symulacja bo w usa juz na cos takiego mozna sobie pozwolic) :

https://www.youtube.com/watch?v=4t4HCnhLwqg

 

Aby zakonczyc na temat hybrydy BMw bo temat jest nudny i to tak jak rozmawiac o silnikach parowych i nic nie wnosi, powiem tak to z pewnoscia fantastyczny naped dla samochodu BMW ale ja wole inny :)

 

Ciekawi mnie to co będzie pokazane w G20 i jak dużo będzie lepsze od F30.'

.

 

ja ma nadzieje ze przeskok bedzie taki jak miedzy E46 a E90 (nie mowie ze E46 bylo zle wrecz przeciwnie), jak tak bedzie to go kupie jezeli to bedzie lift F3X to nie :) ale jakna razie "zdjecia" pokazowe mi sie podobaja jak chodzi o zewnatrz.

Edytowane przez Rivasi

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
jak chodzi o toyoty to ich skrzynia biegow jest stworzona do przmieszczania sie w miescie tylko ze to nie ma nic wspolnego z hybryda (odnies sie do hybryd innych marek chocby lexusa lub Audi) tylko podajesz informacje ktora podaje handlowiec BMW podczas dyskusji o kupnie hybrydy ze toyoty maja do bani skrzynie bo jego rola jest ewidentnie zmiana tematu nie sprzyjajecemu BMW czyli niskiej jakosci naped hybrydowy na temat sprzyjajacy BMW czyli skrzynia biegow, normalny zabief PR, zreszta post wyzej to wypominam BMW...

 

Z ta 740e to mocno poleciales bo 5L/100 to masz moze nasz na wysprzegleniu przy postoju i przy jezdzie bez dodawaniu gazu bo tak niestety jest zaprojektowana hybryda BMW czyli jak pierwsze toyoty juz 10 lat temu ze ekonomie uzyskujesz jezeli nie przyspieszasz, jest to zreszta zarzut glowny do napedu BMW ze nie radzi sobie z ekonomia nawet przy minimalnej dynamice, dane zuzycia paliwa podawane przez komputer sa mocno nie dopasowane do realiow spalania oraz bardzo okrojona dynamika i elastycznosc silnika, nie mowiac o rangu nasamej elektryce. Ekonomie dostajesz jezeli jezdzisz jak 80 letni dziadek jak juz mamy sie przerzucac wartosciami wiekowymi. Nie bede nawet wchodzil w dyskusje bo to jak rozmowa czy ziemia jest okragla. Pierwszy link do strony ktorej trudno zarzucic brak profesjonalizmu i ktore nie godzi sie brac do testow samochodow dostarczanych przez producenta i mierzy samodzielnie zuzycie :

 

https://www.caranddriver.com/reviews/2017-bmw-740e-plug-in-hybrid-first-drive-review

Cons: Disappointing fuel economy, not as engaging to drive as a Tesla Model S—or any other 7-series.

 

Czytam co pisesz bo twoje teksty sa ciekawe i czesto dydaktyczne ale podchodzisz zawsze bez cienia krytyki do tego co robi BMW i bronisz nawet tematow ktore same BMw nie broni bo czasem lepiej sie przyznac do bledu i go poprawic niz isc w zaparte. Wez pod uwage rownierz raport jakosc do ceny : porownujesz samochod za 450 tysiecy nagi do toyoty ktorej najdrozszy model hybrydowy nie przekracza 160 tys ze wszystkimi opcjami (prius+) ale nie odnosisz sie ani di Audi ani Lexusa... porownaj cos porownowalnego cenowo. bo to jeszcze raz jakbym porownal Porsche spyder do 740e albo I8... no nie ma meczu tyle ze spyder kosztuje kilkakrotnie wiecej.

 

Peace, love & understanding.

 

Tak tak, poleciałem. Stałem wysprzeglonym autem przez 3 dni. Skończ bo nie wiem po co miałbym takie bzdety wypisywać. Przy normalnej jeździe naładowanym autem bez żadnego przykładania się miałem takie właśnie spalanie. Nie wiem tez jak mam się odnieść do audi skoro nim nie jeździłem o czym napisałem w swoim poście. Serie 7 akurat dostałem na testy i dlatego o niej napisałem chociaż zdaje sobie sprawę ze ich sprzedaż będzie znikoma. Za to ten sam napęd robi szał w dużo lżejszej i tańszej 330e, która po rabatach można wyrwać Ok 20 tys drożej niż jakiegoś priusa. I w tych samych warunkach co 740e pali 2-3 litry. Zreszta zawsze myślałem ze lubisz samochody a jeśli wspominasz o priusie to chyba jednak nie. Hybrydowa toyota to samochód dla amerykańskich emerytów a bmw to dalej bmw, wciąż możesz zamówić Mpakiet, fajne zawieszenie i cała resztę. Chętnie pojeździlbym i audi ale nie mam nikogo znajomego u dealera a prosić mi się nie chce. Jeździłem tesla model x i wrażenia mam takie same jak kolega kntkr. Ale specjalnie o niej nie wspominałem bo porównywanie pluginow do full elektryków ma taki sens jak dyskusja o wyższości świat bożego narodzenia nad Wielkanocą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok.

 

Tak jak wspomnialem wczesniej : Naped hybrydowy BMW to prawdopodobnie fantastyczny naped dla samochodu BMW ale ja wole inny i nie nie jest to prius+

 

i proponuje tak : po zimie pozycze ci na jeden week end, 6 miesjcowy samochod rodziny i pogadamy tu na forum... jak potem dalej bedziesz twierdzil ze chcesz siadac w seri 7 to powiem ok nie mam argumentow. Dodatkowo cena jest porownywalna do golego 740e (10% mniej) a wiec porownanie jest wiarygodne.

Edytowane przez Rivasi

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Ok, chętnie ale niepotrzebnie uczepiłeś się serii 7, sam napisałem wyżej ze to auto nie ma zbyt dużego sensu, ale w mniejszych autach się sprawdzi. Nigdy bym nie kupił serii 7 z hybryda.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok to powiedzmy to jakiegokolwiek samochodu BMw z hybryda bo mi chodzi o naped i zaawansowanie technologogiczne samochodu (lacznie ze skrzynia, przyjemnoscia jazdy i osiagami), czyli nie rozmawiamy o mpaku, uchwytach na kubkach czy innych pierdolach typu samochod do mnie mowi po imieniu i laskoczy mnie po plecach jak tego chce :)

 

mamyinne podejscie do samochodu a ciekawi mnie czy samochod zupelnie na antypodach tego co cenisz dzisiaj bedzie umial cie przekonac... mimo stu wad ktore w nim znalazlem mnie oczarowal.

 

ile jezdziles modelem X (20 minut czy 2 dni ?) i z jakim wyposazeniem technologicznym (full z summonem i full auto pilotem dzialajacym) i jaka wersja silnikowa ?

 

A i oczywoscie ze jest sens porownania w tej samej cenie elektryka do hybrydy plug in bo hybryda plug in to tylko krok przed elektrykiem dla marek ktore nie umieja zrobic full elktryka natychmiast. Chyba nikt juz nie mysli ze ktos za 15 lat bedzie jeszcze produkowal samaochody spalinowe oprocz chin i indii ? gdyby dzisiaj BMw umialo zrobic Serie 7 full elktryk na poziomie to by to oczywiscie zrobilo i nie robilo zadnych hybryd plug in bo po co ? tyle ze narazie ich elektryk to I3 ktory bez range extendera robi dopiero od lata tego roku 200 km realnej autonomi (jeden z gorszych wynikow full elktryka w porownaniu do zasiegu NEDC) i to jezdzac bardzo ale to bardzo leciutko, bo na autostradzie nie przejedziesz wiecej niz 100 km przy 140km/h sytalej predkosci a juz nie mowie jak sie troche chcesz zabawic bo silnik jest genialny jak chodzi o dynamike. Za to przyznam ze pomysl zeby silnik spalinowy tylko ladowal baterie jest bardzo dobry. Czasem jak sie nie ma technologi to ma sie dobre pomysly i jak by I3 byl troche wiekszy (jak grand tourer seri 2 czyli 6 miejsc mini) to bym go wzial.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba nikt juz nie mysli ze ktos za 15 lat bedzie jeszcze produkowal samaochody spalinowe oprocz chin i indii ?

 

Ja tak myslę i na to liczę, bo samochody hybrydowe, elektryczne, samo-parkujące się, że już nie wspomnę o najgorszym - autonomiczne, to dla mnie najgorszy koszmar.

 

Wzdryga mnie sam fakt, że miałbym kupić samochód z monitorem i nawigacją, a co dopiero cały eko-bełkot :)

http://images68.fotosik.pl/367/113fbbf3940b185fgen.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
ok to powiedzmy to jakiegokolwiek samochodu BMw z hybryda bo mi chodzi o naped i zaawansowanie technologogiczne samochodu (lacznie ze skrzynia, przyjemnoscia jazdy i osiagami), czyli nie rozmawiamy o mpaku, uchwytach na kubkach czy innych [bAD] typu samochod do mnie mowi po imieniu i laskoczy mnie po plecach jak tego chce :)

 

mamyinne podejscie do samochodu a ciekawi mnie czy samochod zupelnie na antypodach tego co cenisz dzisiaj bedzie umial cie przekonac... mimo stu wad ktore w nim znalazlem mnie oczarowal.

 

ile jezdziles modelem X (20 minut czy 2 dni ?) i z jakim wyposazeniem technologicznym (full z summonem i full auto pilotem dzialajacym) i jaka wersja silnikowa ?

 

A i oczywoscie ze jest sens porownania w tej samej cenie elektryka do hybrydy plug in bo hybryda plug in to tylko krok przed elektrykiem dla marek ktore nie umieja zrobic full elktryka natychmiast. Chyba nikt juz nie mysli ze ktos za 15 lat bedzie jeszcze produkowal samaochody spalinowe oprocz chin i indii ? gdyby dzisiaj BMw umialo zrobic Serie 7 full elktryk na poziomie to by to oczywiscie zrobilo i nie robilo zadnych hybryd plug in bo po co ? tyle ze narazie ich elektryk to I3 ktory bez range extendera robi dopiero od lata tego roku 200 km realnej autonomi (jeden z gorszych wynikow full elktryka w porownaniu do zasiegu NEDC) i to jezdzac bardzo ale to bardzo leciutko, bo na autostradzie nie przejedziesz wiecej niz 100 km przy 140km/h sytalej predkosci a juz nie mowie jak sie troche chcesz zabawic bo silnik jest genialny jak chodzi o dynamike. Za to przyznam ze pomysl zeby silnik spalinowy tylko ladowal baterie jest bardzo dobry. Czasem jak sie nie ma technologi to ma sie dobre pomysly i jak by I3 byl troche wiekszy (jak grand tourer seri 2 czyli 6 miejsc mini) to bym go wzial.

 

Jeździłem Teslą Model X 100D kilkanaście minut. Nie wiem jaka to była opcja wyposażenia bo nie znam na tyle Tesli, nie testowałem też autopilota bo inne rzeczy mnie interesowały (głównie wgniecenie w fotel od 0 km/h - coś czego nie ma w samochodach spalinowych). Auto jest mocno kontrowersyjne jak dla mnie - być może po prostu ludzie w Europie mają inne podejście. Spodziewałem się nieco lepszej jakości wewnątrz, szczególnie poniżej linii wzroku (tunele, obudowy foteli itp.), fotele - trzymanie boczne, a raczej jego brak przy tych przeciążeniach też są dyskusyjne, ale tak czy owak jest to genialny pojazd i krok w przyszłość - nigdy tego nie negowałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

okmasz te same spostrzezenie i ta sama ocene samochodu co ja po 30 minutach jazdy probnej... a ja dostalem go na week end na proby i wyprobowalem wszystko... i nie moglem sie oprzec. zobaczmy jak bedzie w twoim przypadku.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
niestety pojęcie jakość to już towar niedostępny albo na wyczerpaniu wydaje mi się że będziemy ostatnim pokoleniem które kiedyś doświadczyło jakości w miarę normalnej cenie, w przyszłości albo zostanie w w produktach typu cena z kosmosu albo zniknie całkiem
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz racje ale sadze ze jestesmy sobie sami winni jako "klienci". Dajemy sie latwo przerobic przez maszynke marketingowa i dajemy sobie wcisnac jakiekolwiek G ladnie opakowane, brak nam podejscia krytycznego... marketing i dobre opakowanie to droga dzisiaj to sukcesu handlowego.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Jak dla mnie twoje autko miazdzy jest poprostu super wiekszosc ludzi komentujac twoja prace jaka wlozyles w auto ewidentnie ci tego zazdroszcza i tyle chetnie zobaczylbym ja na zywo jakbys wybieral sie do uk daj znac hehe mozna by zrobic pare piwek i poogladac to cacko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety pojęcie jakość to już towar niedostępny albo na wyczerpaniu wydaje mi się że będziemy ostatnim pokoleniem które kiedyś doświadczyło jakości w miarę normalnej cenie, w przyszłości albo zostanie w w produktach typu cena z kosmosu albo zniknie całkiem

Bzdury. Cena wyznacza jakość plus minus. Dzisiejsze Ferrari jest duuuuuuuuuuużo lepsze jakościowo niż te z lat 90tych. Są marki premium które jakość trzymają, a są takie, które lecą w dół, jak choćby BMW ze swoimi FWD w ofercie... :O A że większość ludzi nie patrzy na jakość, to sprzedaż BMW rośnie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety pojęcie jakość to już towar niedostępny albo na wyczerpaniu wydaje mi się że będziemy ostatnim pokoleniem które kiedyś doświadczyło jakości w miarę normalnej cenie, w przyszłości albo zostanie w w produktach typu cena z kosmosu albo zniknie całkiem

Bzdury. Cena wyznacza jakość plus minus. Dzisiejsze Ferrari jest duuuuuuuuuuużo lepsze jakościowo niż te z lat 90tych. Są marki premium które jakość trzymają, a są takie, które lecą w dół, jak choćby BMW ze swoimi FWD w ofercie... :O A że większość ludzi nie patrzy na jakość, to sprzedaż BMW rośnie ;)

 

Akurat supercarsy to troche inny temat a szczegolnie ferrari i lambo itd.To kiedys byly samochody do sciagania sie na torze i na wloskich autostradach bez limitu szybkosci i nikt nie patrzyl na jakosc, placiles za osiagi. Dzisiaj to samochody ultra premium/luxury dla bogatszych ludzi a ze sciganiem maja coraz mniej wspolnego bo nie ma gdzie (limity i ilosc samochodow) i jak (policja w cywylizowanych krajach) i klientela sie zmienila a ta klientela zazwyczaj takiego wozu uzywac nie umie a wiec trzeba jej zaoferowac cos innego czyli ladne opakowanie. Dzisiaj te samochody konkuruja z Porsche a wczesniej konkurowaly z Lotusem. Z drugiej strony nie maja wyjscia bo sa technologicznie zacofane... wystarczyc popatrzec na to http://www.benchmark.pl/aktualnosci/tesla-roadster-2020-tak-wyglada-przyspieszenie-wideo.html i to za 200K dolcow... mozna ? mozna !

 

Wracajac do sedna Gorik chce powiedziec ze kiedys jak placiles ekwiwalent 80/100 K euros za samochod to miales cos jakosciowego na topie nie zaleznie od marki. Dzisiaj w premium nabija sie ludzi w butelke dzieki marketingowi bo samochod stal sie takim samym dobrem konsumpcyjnym co telewizor w tym segmencie. Trzeba uderzac w ultra premium i Luxury aby odnalesc relacje cene do jakosci o ktorej mowisz (bentley, 918, ferrari itd...). A wiec Gorik ma racje mowiac ze

w przyszłości albo zostanie w produktach typu cena z kosmosu albo zniknie całkiem
. Tak samo jak trudno nie zgodzic sie z twoim stwierdzeniem
A że większość ludzi nie patrzy na jakość, to sprzedaż BMW rośnie ;)
. Dzisiaj konsument BMW patrzy na "jakosc" przez pryzmat marketingu... czyli jezeli ladna broszura tak mowi to na pewno tak jest a prasa zalezna jak chodzi o przetrwanie od reklam "BMW i spolka" tylko wtoruje a jak ktos wzial kredyt/leasing za kilkaset tysiecy to rzadko jak ty jest w stanie powiedziec ze to jednak nie jest tego czego oczekiwal za ta cene.

 

 

Jak dla mnie twoje autko miazdzy jest poprostu super wiekszosc ludzi komentujac twoja prace jaka wlozyles w auto ewidentnie ci tego zazdroszcza i tyle chetnie zobaczylbym ja na zywo jakbys wybieral sie do uk daj znac hehe mozna by zrobic pare piwek i poogladac to cacko

 

Dzieki !! :-D a jak chodzi o to drugie to... zdaje sobie z tego sprawe :mrgreen:

Powinienem byc w UK w czerwcu samochodem u rodziny mojej bylej ale raczej to na polnocy... dalekiej polnocy (okolice Lairg)

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do jakości, ja się nie zgodzę. Kiedyś para butów kosztowała pół wypłaty, dziś "drogie" buty za 1/10 wypłaty się rozpadają i narzekamy na jakość premium. Tak samo jest z autami - kogo kiedyś było stać na auto, a co dopiero na auto premium? A dziś auta "premium" są dla mas - wystarczy spojrzeć ile nowych BMW jeździ po drodze. Po prostu marki premium tanieją i się deprecjonują.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.