Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Zakladalem juz temat ale konkretnej odpowiedzi nie dostalem. Mianowicie wystepuje trzesienie tak ok 90-100km. Dalem do zaufanego mechanika i on mowi ze zadnych luzow nie widzi, jedynie co to felga krzywa i musial nawalic ciezarkow. Spotkal sie ktos z takimi objawami skrzywionej felgi?
Opublikowano

Tak, ale wtedy czuć było to przy prawie każdej prędkości a nie w przedziale 90-100.

Jak jest krzywa to chyba ciężarki na wiele się nie zdadzą. Powinno się ją przynajmniej

jakoś naprostować. Jak masz możliwość, podmień tylko to koło, przejedź się i będziesz

wiedział czy to felga czy nie. Jak luzów nie ma, felga skrzywiona, a silnik i skrzynia

raczej nie poszarpuje, to nie widzę innej możliwości.

 

pozdrawiam

Opublikowano
Najpierw czulem na kierownicy i budzie. Pwoedzial ze przelozyl na tyl i tylko na budzie czuc. Jak cos bym kupil prosta uzywke bo wypatrzylem za 180zl tylko kurde wlasnie dziwne bo wydaje mi sie ze powinno przy kazdej predkosci czuc i jeszcze wystepuje np przez kilka km a pozniej juz nie
Opublikowano
normalne, że przy krzywej feldze trzęsie budą, i to nie w każdym zakresie prędkości a w pewnym przedziale.
Opublikowano
Mialem podobnie do 90 km/h bylo dobrze pozniej drgania na kierownicy i trzesienie buda. Moj mechanik zamienil kolo z prodzu do tylu drgania ustaly skrzywiona felge wyprostowalem za 60 zl i wszystko ustalo.
Opublikowano
normalne, że przy krzywej feldze trzęsie budą, i to nie w każdym zakresie prędkości a w pewnym przedziale.

 

Sprzedam Ci ciekawostkę, felga może być krzywa bardziej lub mniej.

No ale cóż, widocznie można mieć ją wykrzywioną w dowolny sposób

a trzęsło będzie tylko w pewnym przedziale. Czapki z głów..

Opublikowano
Zaczalem rozmawiac w pracy i kolega ma tak samo i mowi ze na 100% felga ale nie chce mu sie robic :). Felge uzywke niby prosta dostane za 200zl ta wyprostuje za pewnie ok 100 to chyba lepiej zamowic?
Opublikowano
pawloszczak przeczytaj temat, który kiedyś opisywałem na forum: http://bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=40&t=205713 a zobaczysz, że każda nierówność w feldze i rozjazd w wyważeniu robi gigantyczną różnicę.
Opublikowano
Ciekawy opis...niestety ciezko o tak profesjonalnie podchodzacy do tematu warsztat...A ja pojechalem na prostowanie i o dziwo felga okazala sie prosta. Takze znowu rozkladam rece...
Opublikowano

u mnie wygląda to tak:

lekko ponad miesiąc temu wymieniłem całe wahacze i tuleje wahaczy z obydwu stron oraz wyprostowałem wszystkie cztery felgi.

w niedzielę zaczęło mi bić kierownicą podczas jazdy z prędkością powyżej jakiś 110km/h...

i również rozkładam ręce.. nie mam pojęcia co może być przyczyną..

Opublikowano
U mnie tez wahacze na jesieni wymieonione opony letnie i zimowe sprawdzone felgi proste. Caly uklad kierwoniczy sprawdzony, zglupiec mozna... Nienawidze robic metoda prob i bledow bo mozna pol smaochodu wymienic i nie naprawic...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.