Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam, to szarpanie nie trwa cały czas lecz od czasu do czasu daje się we znaki, dzieje się to tylko pomiędzy 1-2 tyś. obrotów, czy to może być wina zapchanego filtra paliwa?
Opublikowano
Tak.Jeżeli nie wiesz kiedy był wymieniany lub był dawno temu to zacznij od tego.Na wyższych obrotach kiedy pogonisz auto jedzie normalnie?
Opublikowano
W moim aucie też miałem takie szarpania w niskim zakresie obrotów i czasami miałem błąd czujnika wałka rozrządu ssącego.A do tego auto raz zapalało na dotyk a raz brzydko.Czujnik wymieniłem i wszystko ustało.Wiec u ciebie może czujnik położenia wału także coś mieć do tego.Nalej troche denaturatu do baku bo woda w filtrze może być.
Opublikowano
nie równo przyśpiesza jak szwankuje sterowanie turbiną. Popatrz wężyki podciśnienia.
330d,yzfr6,yz250, INPA-Darmo sprawdzę/pomogę
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Słuchajcie, filtr paliwa został wymieniony więc denaturatu nie ma sensu chyba lać, a samochód jak szarpał tak szarpie :? Moglibyście poradzić co by tu jeszcze mogło być przyczyną?
Opublikowano
też tak miałem panowie w moim przypadku wystarczyło wyregulować nastawnik pompy i do dziś jest ok
Opublikowano
nastawnik się trochę ceni ale wystarczy go wyregulować albo auto pod komputer podłącz może jakiś błąd złapało nie pchaj się w koszty kolego,a jeśli to faktycznie nastawnik to daj znać bo mam ze dwie sztuki
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
I jak tam kolego z Twoim problemem? Coś poradziłeś? bo mam podobny problem i nie wiem od czego zacząć

Zacznij od wyczyszczenia nastawnika (nie trzeba go do tego demontować,wystarczy zdjąć pokrywkę). Odepnij przeplywkę i zobacz czy jest jakaś zmiana w pracy silnika.

Wcześniej ktoś pisal o czujnikach walków rozrządu- nie ma w tds-ie takich czujników.

http://images75.fotosik.pl/97/7ea837af20c745c4.jpg
Opublikowano
witam szefie,napisz co dokładnie się dzieje

jak przyspieszam to pojawia się kangurek. Takich kilka zacięć. Jakby blokowało coś dawkę paliwa. Tyle się naczytałem o podobnych problemach, że nie wiem już co to może być. Sprawdzę przepływkę, przeczyszczę nastawnik i zobaczymy czy to coś da. Ten kangurek pojawia się w różnych przedziałach obrotów. Nie ma reguły. No i czasami się zdarza, że się w ogóle nie pojawi. No i niekiedy też dymi na czarno przy tym przyspieszaniu, ale nie zawsze.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Podłącze się pod temat czy miał ktoś coś takiego w tds ze np. podjeżdżam pod światła i wbijam luz i czasem auto zgaśnie żadko się to zdarza ale jest to irytujące

 

 

 

kolego, powiedz mi czy zanim dojedziesz do świateł lubisz dać po obrotach? jeśli tak to miałem kiedyś na wykończeniu pompkę paliwa przy baku i jak dałem po obrotach i wrzucałem na luz to samochód gasł, po wymianie pompki problem zniknął (problem można zdiagnozować mając poniżej 15l w baku) - ciężko odpala i gaśnie po wrzuceniu na luz po większym przyśpieszeniu

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
jak padłby wtrysk sterujący to odrazu na blacie masz błąd wtrysku dde taka pomarańczowa kontrolka i auto jest mega zamulaczem bo wchodzi w tryb awaryjny i tu zaczyna się problem poniżej 15L w baku bmw szaleje i gaśnie,z dnia na dzień przestało auto nie odpalać czy ruszałeś coś przy pompie wtryskowej?
Opublikowano
obstawiam że kolego przy wymianie pompki w baku zapowietrzyłeś układ wtryskowy a bmw w tdsie nie jest tak łatwo odpowietrzyć

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.