Skocz do zawartości

mati007k

Zarejestrowani
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e39 525tds 1997

Osiągnięcia mati007k

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. kolego, powiedz mi czy zanim dojedziesz do świateł lubisz dać po obrotach? jeśli tak to miałem kiedyś na wykończeniu pompkę paliwa przy baku i jak dałem po obrotach i wrzucałem na luz to samochód gasł, po wymianie pompki problem zniknął (problem można zdiagnozować mając poniżej 15l w baku) - ciężko odpala i gaśnie po wrzuceniu na luz po większym przyśpieszeniu
  2. a jeśli chodzi o nastawnik pompy to jaki koszt?
  3. Jeśli chodzi o prędkość to nie zwracałem uwagi ale przeważnie szarpie na 2 i 3 biegu
  4. Słuchajcie, filtr paliwa został wymieniony więc denaturatu nie ma sensu chyba lać, a samochód jak szarpał tak szarpie :? Moglibyście poradzić co by tu jeszcze mogło być przyczyną?
  5. Witam, dziś wymieniłem radio z fabrycznego na pioneera i gdy wyjmue kluczyki ze stacyjki resetują mi się wszystkie ustawienia radia... Czy wiecie co to może być? Bo ustawianie radia przed każdą jazdą z czasem stanie się wkurzające... Pomożecie?
  6. Witam, dziś wymieniłem radio z fabrycznego na pioneera i gdy wyjmue kluczyki ze stacyjki resetują mi się wszystkie ustawienia radia... Czy wiecie co to może być? Bo ustawianie radia przed każdą jazdą z czasem stanie się wkurzające...
  7. U mnie żaden błąd czujnika nie wyskakuje... a dużo tego denaturatu wlać? (żeby nie przesadzić ;p )
  8. tak, jak dam po obrotach to wszystko jest ok
  9. witam, to szarpanie nie trwa cały czas lecz od czasu do czasu daje się we znaki, dzieje się to tylko pomiędzy 1-2 tyś. obrotów, czy to może być wina zapchanego filtra paliwa?
  10. według niego oryginalna pompka kosztuje ok. 650 zl ja za zamiennik zapłaciłem 350zł razem z wymianą i problem zniknął
  11. gdy zajechałem do mechanika mówił mi że znalazł na allegro pompkę za 350 zł ale poszuka jeszcze jakiś tańszych, jutro jade na wymiane i napisze wam czy problem zażegnany
  12. na pełnym zbiorniku pali i na ciepłym i na zimnym tak jak przed usterką czyli dobrze, myślę po cichu że to wina pompki w zbiorniku, a jeśli chodzi o jazdę to też nie ma problemów
  13. właśnie zalałem do baku na ponad 50l i sie przejechałem, teraz obroty trzyma normalnie, potem napisze jak z odpalaniem... bo dziś przed zatankowaniem musiałem zakręcić rozrusznikiem raz ale troche dłużej, wieczorem zdam relacje jak z odpalaniem na zimnym i ciepłym przy pełniejszym baku ;p
  14. witam, w moim TDSie ostatnio dzieje się coś dziwnego, jak dostanie troche po obrotach i wciskam sprzęgło silnik gaśnie, gdy jazda nie przekracza 2,5 tys obrotów wszystko jest ok. Mimo wszystko cięzko pali na zimnym silniku - trzeba długo kręcić (nawet ze 3 razy) faktycznie teraz mam poniżej 15 litrów w zbiorniku, czy myslicie ze to wina uszkodzonej pompki w baku?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.