Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam wszystkich szukam jakichś informacji na temat chip tuningu znalazłem jeden temat ale jest już zamknięty ( viewtopic.php?f=68&t=54129 ) troszkę się z niego dowiedziałem ale chciał bym jeszcze zapytać czy ktoś ma jakieś namiary na takiego dobrego chipa znalazłem np na allegro ogłoszenie ( http://allegro.pl/chiptuning-bmw-e30-e32-e34-e36-e38-e39-benzyna-i4115015901.html ) ale nie wiem czy warto kupować takie coś na allegro by nie wydać pieniędzy w błoto. proszę o jakieś porady w tym temacie albo namiary do kogoś zaufanego kto miał by takiego chipa na zbyciu

z góry dzięki :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Benzynowemu wolnossącemu silnikowi nie pomoże żaden chip i nie wierz w cuda.

Szkoda Twoich pieniędzy i czasu.

Nie kupuj żadnego badziewia-ŻADNEGO!!!

Żadna firma tuningowa nie robi tego do wolnossących bo koszty są jakie są a przyrost 3 do 5 koni w porywie.

Warto?

Odpowiedź należy do Ciebie.

ec2Wze6.jpg
Opublikowano
sam już nie wiem dużo ludzi pisze tak jak w tym starym zamkniętym poście że warto to kupić i są efekty inni piszą właśnie że to lipa ja obecnie mam filtr stożkowy i cały układ wydechowy sportowy od e36 320 bez katalizatora ogólnie jest dobrze jak na 1.8 ale zawsze mogło by być lepiej nie chce za bardzo ingerować w silnik bo to i duże koszta i nie wielki sens przy 1.8 a i żywotność można osłabić
Opublikowano
Jeżeli masz wydech sportowy i zrobiony dolot to remaping jest jak najbardziej wskazany bo w tej chwili Twój samochód traci na mocy bo jest zestrojony pod ori wydech i dolot.
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ... Redukcja but i odcięcie ^^
Opublikowano
Nie do końca cały z 320i bo masz 4 cylindry więc bez kolektora :) Ale kurcze dlaczego wszyscy myślą ze w seryjnych silnikach filtr stożkowy czy wkładka K&N daje coś a to nie prawda tak na prawdę wolał bym wydać te pieniążki na polerowanie kolektora dolotowego i wylotowego a co za tym idzie wymianę wszystkich uszczelek wymianę oleju świec i Ty jak dobrze kojarzę masz jeszcze przewody także i jakieś dobre przewody i zawsze te parę koników by oryginalnych wróciło a odczucie pewnie by było lepsze:) ale takie moje zdanie mogę się mylić
Opublikowano
kolektor wiadomo że został stary ;) ale cała reszta jest przerobiona i daje to odczuwalny efekt a co do filtra powietrza zdania są podzielone tak jak i co do chipa jak dla mnie z nim jest lepiej ładniej wkręca się w obroty i ma ładny pomruk co do świec obecnie mam briski 3 elektrodowe a przewody dobrej jakości bosch grube nie jakieś chińskie podróby kolektor dolotowy będę chciał wypolerować a co do wylotu jak będę miał parę groszy odłożone chcę kupić rurowy. chip już zmieniłem i też jestem zadowolony
Opublikowano (edytowane)

dokładnie ile przybyło to ci nie powiem bo nie mam hamowni w garażu ;) ale różnica po tych wszystkich przeróbkach jest odczuwalna auto jest bardziej żwawe lepiej przyśpiesza równiej pracuje na "luzie" i ma ładny dźwięk według mnie warto zainwestować te parę stówek w taki zabieg

****

a tu macie kilka fotek :) http://www.wrzucajfotki.pl/gallery/206/bmw-e36/

Edytowane przez przemo0490
Opublikowano
Nie do końca cały z 320i bo masz 4 cylindry więc bez kolektora :) Ale kurcze dlaczego wszyscy myślą ze w seryjnych silnikach filtr stożkowy czy wkładka K&N daje coś a to nie prawda tak na prawdę wolał bym wydać te pieniążki na polerowanie kolektora dolotowego i wylotowego a co za tym idzie wymianę wszystkich uszczelek wymianę oleju świec i Ty jak dobrze kojarzę masz jeszcze przewody także i jakieś dobre przewody i zawsze te parę koników by oryginalnych wróciło a odczucie pewnie by było lepsze:) ale takie moje zdanie mogę się mylić

 

 

zamiast polerować dolot to lepiej załuż cały kompletny z e46 m44, masz od razu gładki w środku bo plastikowy, a co do polerowanie wydechu to na allegro jest dużo kolektorów od e36 IS i nic więcej nie trzeba

Opublikowano
sprawdziłem na allegro te kolektory i powiem kolego że dobrze myślisz muszę dokładnie sprawdzić czy wydechowy od is na pewno pasuje chodzi mi o rozstawy śrub itd bo zamierzam kupić taki :) a co do kolektora dolotowego to nie wiem czy plastikowy w moim przypadku jest wskazany mam gaz sekwencje co prawda ale jak by jej się zachciało kiedyś strzelić cofkę to mogło by go rozsadzić
Opublikowano

Nie mam pojęcia kolego czy pasuje, miałem kiedyś taką myśl poprzerabiać, ale wsadziłem całego is-a,ale kolektor ssacy raczej napewno będzie pasował, tylko niewiem co z wydechowym od is-a, bo inna głowica

 

Co do ssacego to wsadziłbym calutki kompletny razem z wtryskami i przepustnica, niepotrzebne podciśnienia pozatykać, tylko niewiem jak z krokowym, najlepiej stary zostawić a ten na przepustnicy odłączyć

Opublikowano
aha na razie nie mam za bardzo czasu się tym zająć ale będę o tym pamiętał muszę gdzieś dorwać kolektor wydechowy i porównam obecnie odnawiam drugie alu i szykuję się do wymiany klocków przód i tył
Opublikowano
Ale kurcze dlaczego wszyscy myślą ze w seryjnych silnikach filtr stożkowy czy wkładka K&N daje coś a to nie prawda

Jeżeli filtr jest wyprowadzony w nadkole żeby nie ciągnął ciepłego powietrza to można uzyskać przyrost mocy i momentu oczywiscie po odpowiednim dostrojeniu mapy wtrysków pod taki mod

Kiedy znajdziemy się na zakręcie ... Redukcja but i odcięcie ^^
  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.