Skocz do zawartości

[e39] 523i zakup sterownika abs


felocx

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!! Okazało się dzisiaj ze mój sterownik abs nie da się naprawić... :( Szukałem na forum ale nie znalazłem jasnej i konkretnej odpowiedzi co do numeracji sterowników. Mój sterownik ma numer 0 265 900 001 i czy muszę szukać sterownika z dokładnie tym numerem czy tylko z końcówką 001 ? by wszystko działało prawidłowo.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Według mnie musisz poszukać taki sam numer,bo ważny jest jeszcze numer pompy.Twój numer sterownika : 0 265 900 001 a numer Twojej pompy: 0 265 223 001 i te dwa numery muszą być takie same.Także wymieniałem u siebie taki sterownik.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
no to ładnie używki z takim numerem nie ma na allrego a nowy 1500zł :mad2: dzięki za pomoc...

Nie przejmuj się.Ja zanim kupiłem o takim numerze to szukałem około 2 miesięcy i to była zima :mad2: .

Dzwoń do handlarzy częściami i pytaj,niektórzy nie wystawiają sterownika tylko inne części-ja tak robiłem :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Jak zdiagnozowałeś, że sterownik padnięty, załaczanie ABS poniżej 40km/h, bez zapalania kontrolek i błedów w kompie, czy jakieś inne bojawy?

Wczoraj wymieniłem u siebie czujniki ABS z tyłu na ORI nówki i nic się nie zmieniło, a czytając tematy byłem przekonany, że czujniki mam walnięte. Może być, że to problem z przednimi czujnikami, czy jednak sterownik?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzę u siebie może mam taki sterownik.

 

jeśli byś znalazł to bym był zainteresowany...

Jak zdiagnozowałeś, że sterownik padnięty, załaczanie ABS poniżej 40km/h, bez zapalania kontrolek i błedów w kompie, czy jakieś inne bojawy?

Wczoraj wymieniłem u siebie czujniki ABS z tyłu na ORI nówki i nic się nie zmieniło, a czytając tematy byłem przekonany, że czujniki mam walnięte. Może być, że to problem z przednimi czujnikami, czy jednak sterownik?

U mnie objawy były następujące palonce się cały czas kontrolki abs i asc niedziałający prędkościomierz i ekomizer... wyświetlający się na wyświetlaczu pod zegarami błąd lewego tylnego czujnika abs. Po podłączeniu pod kompa w ogóle nie da się zdiagnozować abs-u ,zrobiłem podmiankę na sprawny sterownik i wszystko pogasło a prędkościomierz zaczął działać... wiec w tym przypadku wiedziałem ze na 100% mam walnięty sterownik...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to ładnie używki z takim numerem nie ma na allrego a nowy 1500zł :mad2: dzięki za pomoc...

 

Po co szukasz używki lub patrzysz ile nowy kosztuje? :wink:

Sam przerabiałem temat sterownika po zakupie e39 w grudniu 2013 r. (nawet temat tu założyłem). Ostatecznie naprawiłem sterownik, koszt 200 zł. i rok gwarancji :) i póki co (odpukać) jestem zadowolony, bo nic się nie dzieje :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po co szukasz używki lub patrzysz ile nowy kosztuje? :wink:

Sam przerabiałem temat sterownika po zakupie e39 w grudniu 2013 r. (nawet temat tu założyłem). Ostatecznie naprawiłem sterownik, koszt 200 zł. i rok gwarancji :) i póki co (odpukać) jestem zadowolony, bo nic się nie dzieje :cool2:

czytaj uważniej posty pisałem na początku że się nie da naprawić... wysyłałem dwa razy do naprawy i okazało się ze nic z niego już nie będzie

 

Jeszcze jedno pytanie,mówimy o sterowniku przy pompie abs czy tym koło schowka w kabinie. Pytam bo w twoim roczniku były różne pompy.

przy pompie numer sterownika 0 265 900 001 numer pompy 0 265 223 001

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fakt, przeoczyłem to zdanie, mój błąd.

A gdzie wysyłałeś do naprawy? Tam gdzie ja swój sterownik robiłem facet przy naprawie powiedział mi, że uszkodzone podczas nieumiejętnych napraw sterowniki też udaje mu się naprawić. Kwestia odpowiedniego sprzętu mówił (moim zdaniem chyba wiedzy również :wink: ).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem gdzie mechanik z mojej okolicy go wysyłał... Opinie ma bardzo dobra robił ten sam temat dla mojego kumpla i już ponad dwa lata jedź na nim bez awarii a mojego dwa razy wysyłał i powiedział żeby nowego szukać :mad2: Nie wiem właśnie czy na swoja rękę wysłać jeszcze raz :roll:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Ja mam taki sterownik naprawiany, który leży w garażu od 3 lat. Czy koledzy wiedzą czy jak nałoże go na zdjętą starą pompę i podepne pod samochód to jak jest sprawny to kontrolki znikną?

Nie jesteśmy jasnowidzami :norty: załóż i zobacz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozwól że podepne się pod temat.W moim e39 wybija lewy tylny czujnik.Wymieniłem na ogryginał bmw i dalej błąd sie pokazuje.Kontrolki zapalają sie różnie ciepły zimny byle jak.I mam pytanie skąd mam wiedzieć czy padł sterownik przy pompie czy ten w kabinie?W każdej e39 są dwa?99 rok
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze nie słyszałem by komuś padł ten w kabinie... u mnie była podobna historia czujnik sprawny a cały czas wybija błąd lewego tylnego czujnika, myślę ze masz walnięty sterownik przy pompie ale to takie wróżenie :D najlepiej zrobić podmiankę na sprawny tak jak ja zrobiłem i będziesz pewny na 100%
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@felocx Szkoda, że wcześniej nie założyłeś tematu bo widziałem na bmw5er.pl chłopak sprzedawał taki sterownik z 2010r. za 800zł.

 

Ćoś się znajdzie...Na aledrogo jest kilka niestety min.700 zł trzeba szykować,jak na kawałek używanego układu scalonego do 15 letniego auta to dużo za dużo moim zdaniem i to nie ma pewności że za miesiąc historia się nie powtórzy :mad2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Ćoś się znajdzie...Na aledrogo jest kilka niestety min.700 zł trzeba szykować,jak na kawałek używanego układu scalonego do 15 letniego auta to dużo za dużo moim zdaniem i to nie ma pewności że za miesiąc historia się nie powtórzy :mad2:

Ja zaryzykowałem za 700zł i śmigam już ponad 3 lata :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety bede miał problem aby podłożyć inny bo w pracy mam kilka ale z innnym nr bo do audi/vw i możliwe że w ogole nie bedzie widoczny w układzie chyba że nie ma ryzyka że coś się stanie i moge inny podpiąć dla próby jak myślicie?Jeszcze jedno pytanie odnośnie nr sterownika.Ja mam 265 223 001,na allegro jest kilka z taką końcówką ale te środkowe '223' jest inne.Liczy się tylko końcówka i musi śmigać?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety bede miał problem aby podłożyć inny bo w pracy mam kilka ale z innnym nr bo do audi/vw i możliwe że w ogole nie bedzie widoczny w układzie chyba że nie ma ryzyka że coś się stanie i moge inny podpiąć dla próby jak myślicie?Jeszcze jedno pytanie odnośnie nr sterownika.Ja mam 265 223 001,na allegro jest kilka z taką końcówką ale te środkowe '223' jest inne.Liczy się tylko końcówka i musi śmigać?

 

nawet nie próbuj zakładać od audi bo szkoda twojej roboty... :D działać to na pewno nie będzie :D a co do numeracji tych sterowników sam nie wiem... tutaj piszą ze musi się zgadzać cały numer gdzie indziej wyczytałem ze tylko aby końcówka się zgadzała... cholera wie... :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.