Skocz do zawartości

E90 325d/330d większy wydajniejszy INTERCOOLER


lucash84

Rekomendowane odpowiedzi

Odgrzewam temat bo i ja stoję przed zmianą ICka

 

Mam taki plany by ochłodzić swoją betty bo ponoć w ciepłe dni jej za ciepło na seryjnym i myślałem o tym:

http://fmic.pl/bmw/30284-intercooler-bmw-seria-1-i-3.html#/120-ic_bmw-diesel

 

Ponoć pasuje w stare miejsce bez problemu.

Da radę tak przy ok 320KM i ewentualnym później hybrydowaniem turbiny w okolice 350-400?

Najlepiej jak by z praktyki ktoś dał znać jak to chodzi bo chyba 2x szerszy od podstawowego więc powinien dać radę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 103
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

rade daje, miałem go w poprzedniej 335d ale nie łudź się że pasuje P&P jak wagner za 2800 tylko trzeba docinać rury, kombinować sporo z montażem... za montaż 400 mnie skasowali bodajże czyli wyszło 1600 wszystko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ponoć trzeba rury skrócić i na obejmy zakończyć. A z jaką mocą latałeś na tym IC? W opisie jest że do 400KM powinien dać radę.

Kupił byś go drugi raz czy kombinował z tym wyższym co kolega parę postów wyżej opisywał? Bo tam pojawia się już problem przysłaniania chłodnicy z tego co się domyślam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

latałem nim na 392KM nie był zły, w lato auto nie łapało zadyszki chociaż jakbym szedł w moc tak konkretnie ponad 400KM to bym brał wagnera- jak ma być top to nie ma co oszczędzać (różnica 1500zł) a i sam montaż tego IC Fmica mnie zniechęcił bo wcale nie jest to takie hop siup i mogliby o tym wspomnieć podczas jego sprzedawania

a Wagner pasuje P&P idealnie ,ma lepsze rdzenie i jest klasą samą w sobie, stąd jego cena

ale do 400km ten fmic ci powinien wystarczać jak chcesz zaoszczedzic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i super, dzięki za konkret odpowiedź.

Przy okazji zapytam bo muszę znaleźć wtryski do 535d przed lift do następnego stage (obecnie 270km/580Nm) - one mają specyficzne oznaczenie?

Bo z tego co wiem nowe to po 1kzł za szt a używane można czyścić/regenerować z tego co mi pisali chłopaki z tc-turbo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowy wagner może i jest drogi ale używka jak się trafi to są całkiem tanie. Mnie osobiście udało się trafić wagnera używanego w idealnym stanie za 1750 z gwarancja jeszcze.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można jeszcze wypróbować taką replikę Wagnera

 

--> https://pl.aliexpress.com/item/325d-330d-335d-335-diesel-coupe-E90-E91-E92-E93-Front-Mount-Intercooler/32606765644.html?scm=1007.13338.76223.000000000000000&pvid=01526349-a9ea-46c9-a5b5-48e713f4c1f2&tpp=1

 

 

Replika pasuje tak samo P&P jak Wagner...

Ale duża nie wiadoma to temperatura między nim a OEM a FMIC. :think:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można jeszcze wypróbować taką replikę Wagnera

 

--> https://pl.aliexpress.com/item/325d-330d-335d-335-diesel-coupe-E90-E91-E92-E93-Front-Mount-Intercooler/32606765644.html?scm=1007.13338.76223.000000000000000&pvid=01526349-a9ea-46c9-a5b5-48e713f4c1f2&tpp=1

 

 

Replika pasuje tak samo P&P jak Wagner...

Ale duża nie wiadoma to temperatura między nim a OEM a FMIC. :think:

 

aditonie powiem szczerze że nieźle to wygląda i ma pozytywnych trochę opnii. Cena wyjdzie jak FMIC a wydajność większa bo ICek większy ;)

Chyba się skuszę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
HAHAHAHA ciekawa? Za tę cenę jak dobrze się poszuka to znajdzie się używke Wagnera. Ogólnie cena z dupy z kosmosu, nie wiem kto im tyle za to zapłaci ale to jest porażka za to coś co jest najniższą półką. Nie mówie, że słabe bo do samego chipa starczy no ale błagam 1600zł za chińczyka?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1,5roku temu jak go kupowałem to był za 1000zł ten FMIC, ten kosztuje 1600 bo wygląda na to że poprawili dopasowanie i montaż może nawet być P&P bo te wyloty z IC przynajmniej są teraz pod dobrymi kątami.

Wcześniej ten ich chiniol po 1000 zł wyglądał tak

http://sidmotorsport.pl/pl/dedykowane/80430-intercooler-turboworks-bmw-e90-e92-335i-135-135i.html

 

a Wagner 2827

http://sidmotorsport.pl/pl/bmw/14787-bmw-3er-e93.html

 

różnica między 2827 a 1600 nie jest gigantyczna, jak już bede wkładał do następnego auta to wagnera

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za tę cenę jak dobrze się poszuka to znajdzie się używke Wagnera.

 

HAHAHAHa, dobry jesteś! To zapodaj 10 linków z ogłoszeniami używanych WAGNER-ów do 335D do 1600zł...!!!

Na pewno wiele osób będzie ci wdzięczna, bo za nówkę prawie 3k trzeba dać.

To troszkę dla nie których sporawo i dla tego szukają innej tańszej alternatywy.....

No może 5 linków, i ze 2 na polskich portalach aukcyjnych!!!

:wink:

 

1,5roku temu jak go kupowałem to był za 1000zł ten FMIC, ten kosztuje 1600 bo wygląda na to że poprawili dopasowanie i montaż może nawet być P&P bo te wyloty z IC przynajmniej są teraz pod dobrymi kątami.

Wcześniej ten ich chiniol po 1000 zł wyglądał tak

http://sidmotorsport.pl/pl/dedykowane/80430-intercooler-turboworks-bmw-e90-e92-335i-135-135i.html

 

 

Vaporr pamiętasz ile się bujałeś z tym FMIC-iem! Aż dałeś sobie spokój i pojechałeś do nich na montaż. To chyba lepiej zamontować coś P&P nisz rzeźbić!

I w sumie IC + rury + dojazd + montaż + stracony czas = 1600zł ci wyszło?

 

 

Nie ma co porównywać ich z Wagnerem ale dla 325/330D to chyba lepsze rozwiązanie niż OEM. :think:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak poszukasz mój drogi to spokojnie znajdziesz. Ja do F07 kupiłem za 1700zl. Jak nowy na gwarancji i to jeszcze z fakturą. Trzeba tylko umieć szukac a nie, wchodzić na alledrogo wpisać wagner i już.

 

Ograniczenia do runku polskiego i bycie Polakiem który nie umie bądź nie ufa zagranicznym portalom aukcyjnym raczej Ci utrudni szukanie. Jest tego masa, trzeba cierpliwości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No niestety jak ktoś nie potrafi szukać i nie ma do tego cierpliwości to kupuje gówno. Możesz znaleźć dobre wino szukać próbować, zapłacisz normalną. Możesz też wejść do sklepu kupić pierwsze lepsze coś co kupują wszyscy i się cieszyć, że kupiłeś gniot.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Panowie mam pytanie obecnie posiadam 318D 122 KM 90 KW @ na 160 KM po programie. Chciałbym wymienić Turbo + Wytryski z tego 320D 163 KM który ma mocniejszy osprzęt od mojego M47N2 (ten z rozrządem z przodu). Chciałbym uzyskać 200 KM i liczyć na 400 NM. Przy okazji pytanie czy IC w moim 122 Konnym 318 jest taki sam jak w:

 

325d :17517800680

330d: 17517800680

335d : 17517800682

 

Czy może przy okazji tej modyfikacji któryś z tych wymienić żeby było na zaś i lepiej oddychało autko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
  • Zasłużeni forumowicze
albo kupić IC z 335d i przespawać plastikowe łączenia od swojego IC i miałbyś wtedy P&P.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...
  • Zasłużeni forumowicze
no to tak samo rura może pęknąć ;) jak spaw dobrze zrobiony to nie puści. chyba,że tam 100kuni jest ;) w każdym razie u siebie mam spaw już ponad 2 lata i przy 200KM jest gitarra!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.