Skocz do zawartości

Jaki silnik do e90?


suchatowka

Rekomendowane odpowiedzi

strasznie śmierdzi spod auta na wolnych obrotach na postoju, poza tym wtedy nie będę musiał pilnować żeby auto przegonic raz na czas, i gdzie słyszałem że po wycieciu auto dostaje lepszego kopa, szybszy przelot spalin

 

Wysłane z mojego GT-I9300

 

Jak tobie smierdzi to pewnie juz dawno wyciete katy i dpfa :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

a ja mam dpf i zastanawiam się nad jego wycięciem, w Krakowie tu gdzie mieszkam kosztuje to tysiąc złotych oczywiście że zmianą softu, a jezdze e91 2.0d, aha weź pod uwagę że silnik m47 taki jak mam jest mniej awaryjny niż n47 w którym pękają łańcuchy rozrządu i remont silnika to już grube koszty, w m47 jedynie turbina jest delikatna ale regeneracja i tak dużo taniej wychodzi niż remont silnika.

 

Wysłane z mojego GT-I9300

 

a co bedzie jak go wytniesz, pojedziesz na badania techniczne, trafisz na sluzbiste ,ktory bedzie chcial sprawdzic czy go masz czy nie masz i okaze sie,ze auto nie przejdzie przegladu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiesz Boseron wystarczy ze trafisz na troche niemilego niemieckiego lub francuskiego policjanta podczas wakacji. Pomine ze bedziesz nastepnym ktore w tej cudownej misce ktora jest Krakow bedzie swoje smrody wyrzucal w juz i tak geste powierztrze gdzie kroluje 90% niewypalonych DPFuch... Nie pojde tak daleko jak ochrona srodowiska, wspolne dobro, przekazanie jeszcze kawalka zdrowej planety nastepnym generacja itd, to nie ten poziom.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rivasi. Możesz mi wierzyć ze z tej sadzy dla przyszłych pokoleń nie zostanie. Wszystko pójdzie w płuca ludzi którzy są w pobliżu takiego złoma którego właściciel zamiast go naprawić robi jakieś druciarstwo. Oczywiście kosztem innych ludzi. Oni go nie obchodzą. Niech zdychają na raka albo zawał.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja mam dpf i zastanawiam się nad jego wycięciem, w Krakowie tu gdzie mieszkam kosztuje to tysiąc złotych oczywiście że zmianą softu, a jezdze e91 2.0d, aha weź pod uwagę że silnik m47 taki jak mam jest mniej awaryjny niż n47 w którym pękają łańcuchy rozrządu i remont silnika to już grube koszty, w m47 jedynie turbina jest delikatna ale regeneracja i tak dużo taniej wychodzi niż remont silnika.

A masz na to jakieś większe fakty poza zwykłą paplaniną, czy tak tylko lubisz rzucać słowa na wiatr?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć. Jestem nową osobą na forum. Przymierzam się do kupna pierwszego własnego samochodu. (Mam czym jeździć na codzień, ale nie jest on do końca mój).

Zastanawiam się nad kupnem BMW e90 320d lub inną e90 tyle, że benzynę w gazie. Ogólnie zastanawiam się nad BMW e90 lub Vw scirocco. Z Vw miałem już wcześniej do czynienia, a z bmw niestety nie, więc chciałbym was zapytać jak oceniacie ten model i czy warto dla młodej osoby. Dodam, że większość kilometrów robię w mieście (Warszawa), głównie w centrum (dojazd do uczelni ok.12 km). Samochód użytkowany byłby codziennie, ale nie wiem jakie są koszta eksploatacji i jakie są ceny napraw. Póki co jestem dosyć zmieszany, bo znam osoby, które mają BMW i je zachwalają, ale znam też takie, które miały samochód tej marki i mówią, że nie kupiliby go drugi raz, więc wolę się trochę bardziej doinformować.

Z góry dzięki za odp :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja mam dpf i zastanawiam się nad jego wycięciem, w Krakowie tu gdzie mieszkam kosztuje to tysiąc złotych oczywiście że zmianą softu, a jezdze e91 2.0d, aha weź pod uwagę że silnik m47 taki jak mam jest mniej awaryjny niż n47 w którym pękają łańcuchy rozrządu i remont silnika to już grube koszty, w m47 jedynie turbina jest delikatna ale regeneracja i tak dużo taniej wychodzi niż remont silnika.

A masz na to jakieś większe fakty poza zwykłą paplaniną, czy tak tylko lubisz rzucać słowa na wiatr?

znajomemu przy przebiegu 178 tys łańcuch strzelił w n47 i trochę ludzi opisuje te przypadki, poza tym mechanicy którzy siedzą w bmw też to potwierdzają wiec cos musi być na rzeczy, starczy chyba

 

Wysłane z mojego GT-I9300

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam,

 

znalazłem takie ogłoszenie : http://otomoto.pl/bmw-320-idealna-bezwypadkowa-C33136927.html

 

pytanie czy ktoś oglądał lub sprawdzał ? ew. opinie o komisie w Koziegłowach koło Poznania...

...Przyspieszenie to najlepszy sposób na spędzenie czasu między zakrętami

http://micro-bit.pl/bmw/DSC_2027_small.jpg

moja galeria : 530dA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Boseron:

Nikt nie podważa tego, że rozrząd jest spierdzielony, ale chodzi o to, że Ty piszesz, że M47>N47 ( pod względem awaryjności ). Jak ktoś doprowadza do uwalenia rozrządu, no to trudno, żeby nie musiał silnika remontować :roll:

 

Carlos76:

Ty tak poważnie!? Na dzień dobry, auto o ~10 za tanie, niby 2008, a siedzi tam M47, jakoś tak dziwnie, poza tym 78kkm, gdzie w Niemczech takimi autami się robi ~50kkm/rok. Oczywiście są wyjątki, ale jak patrzę do tego na ceny na rynku ( faktyczne ) Niemieckim to "tylko brać".

Widział ktoś z Was kiedyś handlarza na placu w Niemczech!? Oni nie szukają ładnych aut, tylko te, które są najtańsze i kalkulują, za ile uda im się je doprowadzić do takiego stanu, żeby opchnąć w komisie w PL i najwięcej do kieszeni wsadzić. Koło ładnych przechodzą bokiem i ich nie oglądają, bo są za drogie, nic na nich nie zarobią. Ale winni jesteście Wy wszyscy, co chcecie kupić auta za 3/4 ceny.

Bo to nie kupujący dostosowuje się do rynku, tylko rynek do kupującego!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Boseron:

Nikt nie podważa tego, że rozrząd jest spierdzielony, ale chodzi o to, że Ty piszesz, że M47>N47 ( pod względem awaryjności ). Jak ktoś doprowadza do uwalenia rozrządu, no to trudno, żeby nie musiał silnika remontować :roll:

 

Carlos76:

Ty tak poważnie!? Na dzień dobry, auto o ~10 za tanie, niby 2008, a siedzi tam M47, jakoś tak dziwnie, poza tym 78kkm, gdzie w Niemczech takimi autami się robi ~50kkm/rok. Oczywiście są wyjątki, ale jak patrzę do tego na ceny na rynku ( faktyczne ) Niemieckim to "tylko brać".

Widział ktoś z Was kiedyś handlarza na placu w Niemczech!? Oni nie szukają ładnych aut, tylko te, które są najtańsze i kalkulują, za ile uda im się je doprowadzić do takiego stanu, żeby opchnąć w komisie w PL i najwięcej do kieszeni wsadzić. Koło ładnych przechodzą bokiem i ich nie oglądają, bo są za drogie, nic na nich nie zarobią. Ale winni jesteście Wy wszyscy, co chcecie kupić auta za 3/4 ceny.

Bo to nie kupujący dostosowuje się do rynku, tylko rynek do kupującego!

 

popieram kolege wyzej, sprawdz Carlos76 ceny aut i roczniki i kilometry na jakiejsc niemieckiej stronie mobile.de autoscout24.de gaspedal.nl i zobacz czy tam gdziekolwiek mozna wyhaczyc auto z malym przebiegiem i za niska cene ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem nowy na forum także WITAM !

Szukam E90 2005r 2.0 benzyna budżet ok 30 tys Czy ktoś z Was spotkał jakiś zadbany i godny uwagi egzęplarz za podobną kwotę czy będę musiał "smarować" dużo więcej na starcie.. Zależy mi jak i chyba każdemu żeby nie utopić i nie wydać drugie tyle na naprawy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem nowy na forum także WITAM !

Szukam E90 2005r 2.0 benzyna budżet ok 30 tys Czy ktoś z Was spotkał jakiś zadbany i godny uwagi egzęplarz za podobną kwotę czy będę musiał "smarować" dużo więcej na starcie.. Zależy mi jak i chyba każdemu żeby nie utopić i nie wydać drugie tyle na naprawy

 

Najlepiej kup od niemca.

Polecam stronę autoscout24.de

Przykładowa aukcja dla Ciebie:

http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=252691429&asrc=st

I jeszcze Ci zostają pieniążki na ewentualną wymianę jakiś części :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Carlos76:

Ty tak poważnie!? Na dzień dobry, auto o ~10 za tanie, niby 2008, a siedzi tam M47, jakoś tak dziwnie, poza tym 78kkm, gdzie w Niemczech takimi autami się robi ~50kkm/rok. Oczywiście są wyjątki, ale jak patrzę do tego na ceny na rynku ( faktyczne ) Niemieckim to "tylko brać".

Widział ktoś z Was kiedyś handlarza na placu w Niemczech!? Oni nie szukają ładnych aut, tylko te, które są najtańsze i kalkulują, za ile uda im się je doprowadzić do takiego stanu, żeby opchnąć w komisie w PL i najwięcej do kieszeni wsadzić. Koło ładnych przechodzą bokiem i ich nie oglądają, bo są za drogie, nic na nich nie zarobią. Ale winni jesteście Wy wszyscy, co chcecie kupić auta za 3/4 ceny.

Bo to nie kupujący dostosowuje się do rynku, tylko rynek do kupującego!

 

nie no ja tak na niepoważnie... a tak serio to jeden poważny błąd kolego a wszyscy pozostali się tobą zasugerowali - to jest benzyna a nie diesel a co za tym idzie jest to silnik N43. Benzyny chyba tyle rocznie nie robią co diesle.

Poza tym wciąż wierzę, że zdarzają się wyjątki od reguły i w końcu trafię auto w roczniku i z przebiegiem prawdziwym a do tego w korzystnej cenie. Jak bym nie wierzył to jaki byłby sens szukania tego idealnego egzemplarza ;)

Proszę przy okazji o opinie kolegów, którzy mają wersję limitowaną 320si (w benzynie zaznaczam silnik N45)

...Przyspieszenie to najlepszy sposób na spędzenie czasu między zakrętami

http://micro-bit.pl/bmw/DSC_2027_small.jpg

moja galeria : 530dA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, od dłuższego czasu przyglądam się temu ogłoszeniu, oglądałem nawet to auto jesienią, ale wtedy to było może kiedyś, coś takiego, podobnego. Ale na dziś jestem mocno pod-jarany na BMW.

 

http://allegro.pl/bmw-325i-220km-bi-xenon-skory-chrom-sport-pakiet-i4342182974.html

 

Auto jest wystawiane już od roku. Do ceny należy doliczyć opłaty, akcyza, vat. Sprzedawca twierdzi że to trudno-zbywalna sztuka, bo benzyna, dużo pali itp.. Zgadza się na sprawdzenia auta w servisie, bądź u dowolnego mechanika.

 

Budżet, jak by coś naprawdę było fajnego to do 70k zł. Musi być benzyna r6, najlepiej manual. Żądne x-drive. e92, ewentualnie e90 po lifcie. Nie zależy mi na nawigacji. W tych pieniądzach raczej nie ma co szukać 335i chyba, na dziś te 218km musi starczyć. Robię duże przebiegi i nie przeraża mnie spalanie, czy drogi servis, ale auto ma już 200k nalatane, a ja pewnie dobije 150k w 3 lata . Chyba da rada?

Będę wdzięczny za wszelkie uwagi i sugestie na temat tego egzemplarza i modelu w ogóle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.