Skocz do zawartości

Boseron

Zarejestrowani
  • Postów

    50
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91 2.0d 163 km 2006r.

Osiągnięcia Boseron

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. za dwie pompki plus robota 750 zł ??? o kur..a ale skroili pieknie i jak tu nie wierzyć później ze serwis bmw jest drogi..... moim zdaniem lekko za dużo
  2. ja mam szary kolor i cały czas myśle nad oklejeniem całego auta folią na biały i tez chce zmienić maske i zderzak na poliftowe + klapa tylna i lampy .....
  3. widze ze Kolega ładnie modzi.... a nie myślałeś o zmianie maski na LCI + przedni zderzak.... nabrała by bardziej agresywnego wyglądu....
  4. ja mieszkam w Krakowie i w cyklu miejskim wersja 163km 2.0d pali mi według kompa 7.7 l
  5. tu się zgodzę za ładne auto trzeba też zapłacić, Niemiec nie odda za pół darmo Wysłane z mojego GT-I9300
  6. A masz na to jakieś większe fakty poza zwykłą paplaniną, czy tak tylko lubisz rzucać słowa na wiatr? znajomemu przy przebiegu 178 tys łańcuch strzelił w n47 i trochę ludzi opisuje te przypadki, poza tym mechanicy którzy siedzą w bmw też to potwierdzają wiec cos musi być na rzeczy, starczy chyba Wysłane z mojego GT-I9300
  7. strasznie śmierdzi spod auta na wolnych obrotach na postoju, poza tym wtedy nie będę musiał pilnować żeby auto przegonic raz na czas, i gdzie słyszałem że po wycieciu auto dostaje lepszego kopa, szybszy przelot spalin Wysłane z mojego GT-I9300
  8. a ja mam dpf i zastanawiam się nad jego wycięciem, w Krakowie tu gdzie mieszkam kosztuje to tysiąc złotych oczywiście że zmianą softu, a jezdze e91 2.0d, aha weź pod uwagę że silnik m47 taki jak mam jest mniej awaryjny niż n47 w którym pękają łańcuchy rozrządu i remont silnika to już grube koszty, w m47 jedynie turbina jest delikatna ale regeneracja i tak dużo taniej wychodzi niż remont silnika. Wysłane z mojego GT-I9300
  9. mi tez padło turbo 2 dni temu, ale u mnie jeszcze wtryski do regeneracji są, jakby ktoś chciał ją oddałem do regeneracji do Mielca, 1100 zł gwarancja 1.5 roku Wysłane z mojego GT-I9300
  10. żeby wyzerowac całość Wysłane z mojego GT-I9300
  11. masz racje 1.7 to tez dużo ale mam nadzieje ze jest tak dlatego ze pozostałe trzy wtryski rownaja do tego jednego najgorszego. Wysłane z mojego GT-I9300
  12. u mnie też tak było i okazało się że wtryski do regeneracji i turbina, odepnij węże przy IC i zobacz czy nie masz opiłków metalu ja miałem i przy gaszeniu auta słychać było turbine jak zwalnia obroty Wysłane z mojego GT-I9300
  13. przebieg 220 kkm Wysłane z mojego GT-I9300
  14. mi wczoraj bunia zgasla i juz nie odpalila 2.0 163km, po diagnozie okazało się że wtryski do regeneracji i turbina bo opilki metalu były w wylocie z turbo, dodam że od kilku dni cos szuralo podczas jazdy ale pomyślałem łańcuch chyba nie bo to przecież m47 a tu nie pękają Wysłane z mojego GT-I9300
  15. u mnie metaliczny dzwięk przy dodawaniu gazu i po rozberaniu wstępnym okazało sie ze mam opiłki metalu w rurze wylotowej z turbiny, ponadto jak gasze auto to słychac turbine jak sie zatrzymuje taki metaliczny dzwiek, dodatkowo korekcja wtrysków , na 3 cylindrze wartość 4,5 wiec dużo za dużo....pozostałe 3 wtryski około 1.7 wiec chyba sa ok, jutro wykręcam wszystkie oraz turbine idą do regeneracji do tego odma nowa wszystkie filtry olej, zobaczymy......przebieg 220kkm
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.