Skocz do zawartości

Jaki silnik do e90?


suchatowka

Rekomendowane odpowiedzi

Kolego, to jest auto akurat z moich okolic ale osobiście nie widziałem ale po zużyciu kierownicy widać że auto ma więcej nalatane jak 177 tysi ale być może autem jeździł ktoś tylko po mieście, jeżeli byłbym w pobliżu to mógłbym podskoczyć obejrzeć tą sztukę.

 

byłbym Ci bardzo wdzięczny. jeśli by Ci się chciało :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Kolego, to jest auto akurat z moich okolic ale osobiście nie widziałem ale po zużyciu kierownicy widać że auto ma więcej nalatane jak 177 tysi ale być może autem jeździł ktoś tylko po mieście, jeżeli byłbym w pobliżu to mógłbym podskoczyć obejrzeć tą sztukę.

 

byłbym Ci bardzo wdzięczny. jeśli by Ci się chciało :)

Jak będę w pobliżu to obejrzę tą sztukę :wink:

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta kierownica wygląda na 300tys.

W swojej poprzedniej e90 miałem taką samą i kiedy sprzedawałem samochód przy przebiegu 160tys to wyglądała 2 x lepiej.

Skądś to zużycie kierownicy się bierze.

A taką skórę można zużyć tylko przez trzymanie jej w dłoniach i skręcanie nią, przez długi czas - a raczej przebieg ;)

http://imagizer.imageshack.us/v2/320x240q90/196/nduk.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta kierownica wygląda na 300tys.

W swojej poprzedniej e90 miałem taką samą i kiedy sprzedawałem samochód przy przebiegu 160tys to wyglądała 2 x lepiej.

Skądś to zużycie kierownicy się bierze.

A taką skórę można zużyć tylko przez trzymanie jej w dłoniach i skręcanie nią, przez długi czas - a raczej przebieg ;)

Też tak myślałem ale nie chciałem od razu osądzać po oprawce. :?

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego jak ubezpieczałem za 4900 to po pierwsze auto miało 4 lata i było to w przybliżeniu 10% jego wartości. Tyle mniej więcej kosztuje ubezpieczenie używanego auta. Miałem zwyżki za wiek i zero zniżek (pierwsze auto). Ja płacę ubezpieczenie po to żeby w razie szkody coś dostać w miarę krótkim czasie, a nie żeby się po sądach tułać (choć wiadomo że to nigdy nie jest wykluczone). Wiem jak wygląda wypłata pieniędzy z PZU lub Warty, a jak z np. link4 czy avivy.

Z mojego punktu widzenia może nie była to okazja ale po roku dostałem pakiet pełnych zniżek za ciągłość i jakoś nie narzekam. Jak uważasz że zostałem wydymany to ok. Ja uważam że płacenie 1800 do AXA za AC to też dymanie....Przy ubezpieczeniach każdy przyjmuje pieniądze z uśmiechem na ustach, różnie już bywa przy wypłacie. Ale nikomu nie życzę żeby się o tym przekonał...

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.mobile.de/pl/marka/bmw/model/325/vhc:car,cnt:de,pgn:1,pgs:50,srt:date,sro:desc,mke:bmw,mdl:3__bmw_er_series,frn:2006-01,prx:15001,ful:diesel,vcg:sportscar,nvs:true/pg:vipcar/189635041.html

 

Co o tym sądzicie?

 

Przekracza budżet ale....

 

Powiedzcie mi proszę jeszcze jedną rzecz.

 

Przeglądając mobile.de są dwa typy ofert: tylko brutto i netto/brutto z informacją, że VAT 19% Niemcy.

 

W przypadku tej E92 z ogłoszenia jest informacja następująca: Netto / Export 11900.- euro

 

Czy to oznacza, że jeżeli w ogłoszeniu jest rozgraniczenie netto brutto to ściągając maszynę do naszego kraju płacimy netto i omijamy ich VAT?

 

 

Czy to po prostu tylko opcja dla firm?

 

Dodam, że auto chcę kupić na swoją działalność więc... jak to jest?

 

Z góry dziękuję.

 

 

EDIT:

 

Ktoś powie coś? http://otomoto.pl/bmw-330-231km-ory-m-pakiet-unikat-full-C32174436.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam, chciałbym się dowiedzieć o kilku zaletach i wadach bmw 320d e90 z 2005/2006 roku , mianowicie chodzi mi o to jakie są najczęstsze awarie w tym modelu z tym silnikiem oraz na jakim poziomie jest koszt wymiany części w porównaniu np. z audi.

Jeśli ktoś z was posiada takowy model z przebiegiem około 160 tysięcy to prosił bym o jego wypowiedź.

Zależy mi na waszych odpowiedziech gdyż zastanawiam się nad kupnem tego modelu tylko nie mam pojęcia o tym samochodzie.

Z góry dzięki ! :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przykłady awarii i czesto ich kosztów dla tego i nowszego silnika znajdziesz w linku w moim podpisie.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam e90 2.0 d z 2006 przebiegiem 140 k.

 

Auto mam 1,5 roku, w tym czasie wymienilem:

-przeplywomierz - dosc tanio

-turbine - 5 k

-dwumase + sprzeglo - 2 k

-amor przod - 1,5 k z poduszkami o ile dobrze pamietam

-teleskop w bagazniku - grosze

-Zapala sie na mrozie kontrolka swiec przy starcie, ale przetrwaly zime (poki co) - koszt ok 800 pln komplet

 

Mysle ze ktos kto kupi po mnie auto za jakies 2 lata bedzie mnial niezla okazje bo wszystkie czesci wstawiam LUKi Boshe Garrety itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć, z autopsji wiem, że ciężko będzie Ci kupić samochód z 2005/2006 z realnym przebiegiem poniżej 200k. Ja mam 320d z 10/2006, kupione 31.12.13 z przebiegiem 240 tys, przy zakupie wymieniłem:

 

Termostaty (cena w aso za dwa, około 300zł)

Dodatkowa pompa wody (aso, około 590zł - chyba można zregenerować)

Sterownik świec (aso, około 500zł, - można zregenerować)

 

Odboje amortyzatorów tył (aso 60zł/szt)

Odma (aso chyba 160zł)

 

Ceny orientacyjne bo w pracy siedzę.

 

 

 

Pozdro :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam e90 2.0 d z 2006 przebiegiem 140 k.

 

Auto mam 1,5 roku, w tym czasie wymienilem:

-przeplywomierz - dosc tanio

-turbine - 5 k

-dwumase + sprzeglo - 2 k

-amor przod - 1,5 k z poduszkami o ile dobrze pamietam

-teleskop w bagazniku - grosze

-Zapala sie na mrozie kontrolka swiec przy starcie, ale przetrwaly zime (poki co) - koszt ok 800 pln komplet

 

Mysle ze ktos kto kupi po mnie auto za jakies 2 lata bedzie mnial niezla okazje bo wszystkie czesci wstawiam LUKi Boshe Garrety itd.

 

140 kkm i juz tyle bebechow wymieniles? Jestes pewien tego przebiegu?

Sorry za ortografie - niemiecki windows :)

http://images.spritmonitor.de/519278.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam e90 2.0 d z 2006 przebiegiem 140 k.

 

Auto mam 1,5 roku, w tym czasie wymienilem:

-przeplywomierz - dosc tanio

-turbine - 5 k

-dwumase + sprzeglo - 2 k

-amor przod - 1,5 k z poduszkami o ile dobrze pamietam

-teleskop w bagazniku - grosze

-Zapala sie na mrozie kontrolka swiec przy starcie, ale przetrwaly zime (poki co) - koszt ok 800 pln komplet

 

Mysle ze ktos kto kupi po mnie auto za jakies 2 lata bedzie mnial niezla okazje bo wszystkie czesci wstawiam LUKi Boshe Garrety itd.

 

140k przebieg ?

Ja mam prawie dwa razy wyższy przebieg a mam samochod po lifcie.. i nie wymienialem takich rzeczy a wlasciwie to nic nie wymieniałem a co dopiero te sprawy, które Ty wymieniałes przy takim przebiegu.... zawieszenie mam jak nowe. Srodek tez...

 

Na diesla bmw ten przebieg 140k to jest nic.. nierealne byś aż tyle wymieniał.

Chyba, że użytkujesz je w naprawde ekstremalnych warunkach...

 

Ale dla 8-9 letniego auta 140k... to trzeba jezdzic okolo 15 tys rocznie.. kto wierzy zeby diesel tyle robil ? Ja robię dużo więcej a naprawdę jezdze normalnie i zadne dalekie odleglosci, zadne dojazdy do pracy itd..

 

15 tys to auto wiekszosc musialoby stac... ale to nie m3 na weekendy tylko diesel więc jak to możliwe? Zakładałbym, że kupiłeś perełkę ale nie bo przecież tyle już w nim wymieniłeś..

 

Wg mnie twoje auto ma 400k przebiegu a nie 140k.

Edytowane przez tommy199
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto kupilem z Bawaria Motors Premium Selection, wiec bardziej pewnym jest byc trudno kupujac auto od obcych, ale 100% pewnosci oczywiscie nia mam... W srodku auto wygladalo na bardzo mlode. Mam zreszta pelna dokumetacje serwisowania w ASO od pierwszego kupna w polskim salonie... Mozliwe, ze poprzednia wlascicielka nie dbala o diesla jak nalezy, a ja po przesiadce z seata toledo bylem bardzo spragniony czestego sprawdzania mozliwosci nowego auta ;) Gdybanie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam e90 2.0 d z 2006 przebiegiem 140 k.

 

Auto mam 1,5 roku, w tym czasie wymienilem:

-przeplywomierz - dosc tanio

-turbine - 5 k

-dwumase + sprzeglo - 2 k

-amor przod - 1,5 k z poduszkami o ile dobrze pamietam

-teleskop w bagazniku - grosze

-Zapala sie na mrozie kontrolka swiec przy starcie, ale przetrwaly zime (poki co) - koszt ok 800 pln komplet

 

Mysle ze ktos kto kupi po mnie auto za jakies 2 lata bedzie mnial niezla okazje bo wszystkie czesci wstawiam LUKi Boshe Garrety itd.

 

140k przebieg ?

Ja mam prawie dwa razy wyższy przebieg a mam samochod po lifcie.. i nie wymienialem takich rzeczy a wlasciwie to nic nie wymieniałem a co dopiero te sprawy, które Ty wymieniałes przy takim przebiegu.... zawieszenie mam jak nowe. Srodek tez...

 

Na diesla bmw ten przebieg 140k to jest nic.. nierealne byś aż tyle wymieniał.

Chyba, że użytkujesz je w naprawde ekstremalnych warunkach...

 

Ale dla 8-9 letniego auta 140k... to trzeba jezdzic okolo 15 tys rocznie.. kto wierzy zeby diesel tyle robil ? Ja robię dużo więcej a naprawdę jezdze normalnie i zadne dalekie odleglosci, zadne dojazdy do pracy itd..

 

15 tys to auto wiekszosc musialoby stac... ale to nie m3 na weekendy tylko diesel więc jak to możliwe? Zakładałbym, że kupiłeś perełkę ale nie bo przecież tyle już w nim wymieniłeś..

 

Wg mnie twoje auto ma 400k przebiegu a nie 140k.

 

 

Znajdziesz tu na forum, dziesiatki albo i setki osob ktorym padala turbina i/lub dwumasa w okolicach 150k. Mozliwe ze wszyscy maja naprawde 400 k, wszystko jest mozliwe, jednakze nie mozna tego sprawdzic wiec nie ma to wiekszego znaczenia. W zasadzie zeby odpowiedzi na tym forum byly 100% wiarygodne, to powinni sie wypowiadac tylko pierwsi wlasciciele nowych aut z salonu ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem od siebie, zdecydowałem się na kupno 3l benzyny dlatego, że "teraz" nie muszę dużo jeździć itp, auto mam około poł roku i już 2gą wymianę oleju robię, olej zmieniłem jakoś po 1-2000km po zakupie, teraz zmieniam po jakis 12-13kkm więc skoro ja zrobiłęm w niecałe pol roku okolo 15k, to nie jestem w stanie sobie wyobrazić jak ktoś może dizlem w ROK zrobić 15k. Do pracy mam 2km, max co śmigam to po okolicy, na weekend ( nie wszystkie ) gdzieś dalej, i żona 2-3x w tyg do pracy jeździ ( 20km w obie storony ). 2x zrobiliśmy dalszą trasę tzn Wolin - Katowice, i Wolin Warszawa. Tak to w sumie lokalne śmiganie do 100-150km w jedną stronę, typu wypad do większego miasta, na base, jakiś kino, raz w Berlinie byliśmy ( 210km w jedną stronę ).

 

Więc nie jestem sobie naprawdę w stanie wyobrazić jak można robić dizlem 15kkm rocznie, moi rodzice mają 2 auta i każdym robią WIĘCEJ. Siostra która śmiga w sumie wolin-szczeczin na uczelnie i z uczelni ze 2x na miesiąc + po szczecinie miedzy uczelnią której oddziały rozrzucone są po całym mieście TEŻ ROBI WIĘCEJ. Żeby robić 15kkm to auto musi w sumie PRAWIE STAĆ. W dużym mieście zwykły wypad do pracy, po dzieci do szkoły, jakieś zakupy czy coś i już robi się podejrzewam 25-30kkm rocznie + jakieś wakacje, jakiś wypad gdzieś dalej od świetnie i robi się już kolejne 5kkm.

 

15k to tak naprawdę robi się w średnim mieście jeżdżąc tylko do kościoła w niedziele i do pracy...

 

 

pzdr. Łukasz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem od siebie, zdecydowałem się na kupno 3l benzyny dlatego, że "teraz" nie muszę dużo jeździć itp, auto mam około poł roku i już 2gą wymianę oleju robię, olej zmieniłem jakoś po 1-2000km po zakupie, teraz zmieniam po jakis 12-13kkm więc skoro ja zrobiłęm w niecałe pol roku okolo 15k, to nie jestem w stanie sobie wyobrazić jak ktoś może dizlem w ROK zrobić 15k. Do pracy mam 2km, max co śmigam to po okolicy, na weekend ( nie wszystkie ) gdzieś dalej, i żona 2-3x w tyg do pracy jeździ ( 20km w obie storony ). 2x zrobiliśmy dalszą trasę tzn Wolin - Katowice, i Wolin Warszawa. Tak to w sumie lokalne śmiganie do 100-150km w jedną stronę, typu wypad do większego miasta, na base, jakiś kino, raz w Berlinie byliśmy ( 210km w jedną stronę ).

 

Więc nie jestem sobie naprawdę w stanie wyobrazić jak można robić dizlem 15kkm rocznie, moi rodzice mają 2 auta i każdym robią WIĘCEJ. Siostra która śmiga w sumie wolin-szczeczin na uczelnie i z uczelni ze 2x na miesiąc + po szczecinie miedzy uczelnią której oddziały rozrzucone są po całym mieście TEŻ ROBI WIĘCEJ. Żeby robić 15kkm to auto musi w sumie PRAWIE STAĆ. W dużym mieście zwykły wypad do pracy, po dzieci do szkoły, jakieś zakupy czy coś i już robi się podejrzewam 25-30kkm rocznie + jakieś wakacje, jakiś wypad gdzieś dalej od świetnie i robi się już kolejne 5kkm.

 

15k to tak naprawdę robi się w średnim mieście jeżdżąc tylko do kościoła w niedziele i do pracy...

 

 

pzdr. Łukasz

 

dokładnie tak jak mówisz, ale sprzedający robia to czego oczekują kupujący.. czyli przebiegów 150k od diesli z 2005, 2006, 2007 roku

jaka na to rada... ?

 

swoją drogą jak można w to wierzyć.... ? albo co najlepsze jak można kupując auto filtrować przebieg i odrzucać te z wyższym przebiegiem? a masa ludzi tak robi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można robić mniej. Jak juz pisałem ludzie w przypadku BMW czasem nie kupowali diesla by oszczędzać. 90 procent sprzedaży to diesle. Nie każdy kupuje diesla by duzo jeździć szczególnie w Polsce gdzie nie ma ekstra podatków za diesla a z akcyza do dwóch litrów diesel był najmocniejszym silnikiem oferowanymi przez BMW. Sam chciałem kupić benzynę ale dopłacać 30 tysięcy do 3.0 nie chciałem bo diesel 2,0 plus chip to ta sama moc. Tez mało jeżdzę jedynka ok 20 tysięcy rocznie. Jesli auto było kupione w salonie w Polsce to niski przebieg jest realny.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak. Jeśli auto będzie miało rzeczywiście taki przebieg jak szukasz w okolicach 160tys.co jak powiedziałem mało realne :D Nie było w nim wymieniane turbo, dwumasa, sterownik i świece, koło pasowe... To się nie pakuj w to. Lepiej kupić auto.z przebiegiem realnym powyżej 200tys.po wymianach powyższych części i się cieszyć z jazdy, a nie lądować kasę.

Moje zdanie i myślę, że większość na forum się ze mną zgodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam chciałem kupić benzynę ale dopłacać 30 tysięcy do 3.0 nie chciałem bo diesel 2,0 plus chip to ta sama moc.

 

Nie zapędzajmy się za bardzo i 2.0 diesla po tuningu do 3.0 w benzynie nie porównujmy. Może i moc podobna ale jeździć to tak samo to nie jeździ.

Jedź szybko tam gdzie wolno :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak. Jeśli auto będzie miało rzeczywiście taki przebieg jak szukasz w okolicach 160tys.co jak powiedziałem mało realne :D Nie było w nim wymieniane turbo, dwumasa, sterownik i świece, koło pasowe... To się nie pakuj w to. Lepiej kupić auto.z przebiegiem realnym powyżej 200tys.po wymianach powyższych części i się cieszyć z jazdy, a nie lądować kasę.

Moje zdanie i myślę, że większość na forum się ze mną zgodzi.

Ja sie zgodzę, jednak to nie daje gwarancji. Niektórzy tu na forum wymieniali turbo 3 razy

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeździ nawet ciut szybciej. Sprawdzone.

 

 

Chyba se jaja robisz XD, już do reszty :). żę 2.0D po chipie nawet na 200km jest ciut szybsze od nawet najsłabsze USA 3.0 które ma 233konie :). Miałem 2.0 po chipie mam teraz 3.0benz i różnica jest MOCNO ODCZÓWALNA, czip był w KRK robiony auto śmigało perfekt pod 240-250 licznikowe szło na autostradzie, no ówczesne 3.0 PB to inna bajka ciut zarówno na przyśpieszeniu jak i Vmaxie....

 

Ps. co do twoich dywagacji o dizlu kupionym w pl, ILE % dizli saonowych jest do kupienia w pl jest KILKA PROCENT, nawet jak ty robisz 20kkm rocznie i masz auto z salonu to policz od 2005 do 2013-14 roku masz 8-9 x 20 to masz 160-180kkm, choć pewnie narobił byś więcej. W praktyce nawet w PL jest to mało realne, Vectra rodziców z 2008 roku kupiona nowa w salonie ma juz 180kkm + , to ostatnie produkowane VECTRY z końcówki rocznika 2008. I jak ONI zrobili nią 180kkm przy 2 autach ( każdy ma swoje ), to nie chce mi się wierzyć że nawet te z PL 2005 roczniki mają po 140-160kkm bo to praktycznie PROMILE aut na świecie...

 

pzdr. Łukasz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.