Skocz do zawartości

Na V biegu przy 60km/h gaz do podlogi - cos sie odzywa


Hawran

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam takie zapytanie. Cos stuka (grzechota, klekocze) kiedy sproboje

na V biegu przy 60km/h dac gaz do podlogi. Wraz z narastaniem obrotow i predkosci klekotanie przechodzi w delikatniejsze cykanie - co to moze być? Mam sie bac czy mozna jezdzic? Narazie sie boje :)

Przy jezdzie na trasie (jednakowe obciazenie silnika) caly czas cyka jednostajnie.

318 IS, 160tys, M44, 1996

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No normalne ze nie jezdze 60km/h na V biegu :) To tylko na potrzeby testu. Wkurza mnie po prostu cykanie wiec sprawdzam kiedy jest slyszalne najbardziej. No i wlasnie slychac najbardziej kiedy proboje z 60km/h przyspieszyc szybko na V biegu. Odglos stopniowo przechodzi w cykanie - niech ktos napisze co sie moze dziac ?

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawdopodobnie przez chwilę pojawia się spalanie stukowe, zanim komputer dostosuje kąt wyprzedzenia zapłonu do panujących warunków. Stąd objawy dzwoniących zaworów i panewek. Zjawisko bardzo szkodliwe dla silnika. Lepiej przegonić go po obrotach przy mniejszym obciążeniu, niż wciskać gaz do dechy na piątce przy niskich obrotach. To nie diesel.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam takie zapytanie. Cos stuka (grzechota, klekocze) kiedy sproboje

na V biegu przy 60km/h dac gaz do podlogi. Wraz z narastaniem obrotow i predkosci klekotanie przechodzi w delikatniejsze cykanie - co to moze być? Mam sie bac czy mozna jezdzic? Narazie sie boje :)

Przy jezdzie na trasie (jednakowe obciazenie silnika) caly czas cyka jednostajnie.

318 IS, 160tys, M44, 1996

 

Pozdro

Zdecydowanie za mało mocy na takie praktyki :lol: Jakiś czas temu miałem okazję wcisnąć pedał gazu na 5-ce przy 60-70km/h tyle że w M5 E39 i tam nie słyszałem dziwnych dźwięków dochodzących z silnika :wink:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra, już złoiliście Hawranowi skórę za okrutne testy.

WYSTARCZY :!: :evil:

 

Hawran siedzi teraz pewnie zaszczuty przez was w kącie garażu, głaszcze swoją panią BMW po masce i szlochając powtarza:

:cry2: :cry2: - Nigdy więcej Ci tego nie zrobię..... :cry2: :cry2:

 

:roll2: :mrgreen: :mrgreen: :wink:

 

:naughty: Wywalę każdy następny post, w którym nie będzie prób odpowiedzi na pytanie Hawrana, co mu tak cyka, a TYLKO wytykanie, że zajeżdża silnik.

 

* * *

Stawiam na zużyty łańcuch.

Stetoskop w łapę i osłuchać silnik, szczególnie w okolicach napędu rozrządu :!:

- No, stał tutaj! Był! Patrzył na swoje paznokcie! Rozpłynął się! Nie ma go!

(Bogumił Kobiela we "Wszystko na sprzedaż". Rok później rozbił się na amen swoim białym BMW).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra, już złoiliście Hawranowi skórę za okrutne testy.

WYSTARCZY :!: :evil:

 

Hawran siedzi teraz pewnie zaszczuty przez was w kącie garażu, głaszcze swoją panią BMW po masce i szlochając powtarza:

:cry2: :cry2: - Nigdy więcej Ci tego nie zrobię..... :cry2: :cry2:

 

:roll2: :mrgreen: :mrgreen: :wink:

 

:naughty: Wywalę każdy następny post, w którym nie będzie prób odpowiedzi na pytanie Hawrana, co mu tak cyka, a TYLKO wytykanie, że zajeżdża silnik.

 

* * *

Stawiam na zużyty łańcuch.

Stetoskop w łapę i osłuchać silnik, szczególnie w okolicach napędu rozrządu :!:

Cykają zawory :wink:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hawran narobił nam tu trochę zamieszania, bo tak naprawdę, zamiast oddzielnie opisywać swój morderczy test, powinien podgrzać swój poprzedni wątek o cykającym M44:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=184157&highlight=#184157

 

Poczytajcie, żeby mieć pełny ogląd na sprawę.

- No, stał tutaj! Był! Patrzył na swoje paznokcie! Rozpłynął się! Nie ma go!

(Bogumił Kobiela we "Wszystko na sprzedaż". Rok później rozbił się na amen swoim białym BMW).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli slyszysz cykanie przy obciazonym silniku,podczas przyspieszania na np 5 biegu,jazda pod gore itd,a w innym przypadku jest ok,to na 99% jest to spalanie stukowe.sprawdz zaplon i sklad mieszanki,jesli jest ok,to moze wlales zle paliwo.Staraj sie naprawic auto jak najszybciej,a jesli musisz uzywac auto to jezdzij tak zeby motor nie dzwonil,w skrajnych przypadkach mozesz "dorobic"sie dziury w tłoku.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.