Skocz do zawartości

BMW F10 525d | michalfokus


Rekomendowane odpowiedzi

Zostałem szcześliwym posiadaczem BMW F10 525d, 3 litrowa jednostka. Autko odbieram 28 Marca :) Jak ktoś ma czas przetłumaczyć niektóre z opcji wyposażenia, bo nic mi nie mówią to byłbym wdzięczny

 

http://s8.postimg.org/msdqrbl9t/c557245.jpg http://s8.postimg.org/vooiv9bw1/c557245_1.jpg http://s12.postimg.org/577d4mp6h/MG_6929.jpg http://s12.postimg.org/bm6e1avw9/MG_6930.jpg http://s12.postimg.org/p0jgxc2k9/MG_6933.jpg http://s12.postimg.org/8n42rxbsp/MG_6936.jpg http://s12.postimg.org/76sk9s8vt/MG_6939.jpghttp://s30.postimg.org/57wmeh4l9/MG_6938.jpghttp://s30.postimg.org/c8km796d9/MG_6940.jpg

 

VIN WBAFW31010C557245

 

Vehicle information

 

VIN long WBAFW31010C557245

Type code FW31

Type 525D (EUR)

Dev. series F10 ()

Line 5

Body type LIM

Steering LL

Door count 4

Engine N57

Cubical capacity 3.00

Pow er 150

Transmision HECK

Gearbox AUT

Colour ALPINWEISS 3 (300)

Upholstery LEDER DAKOTA/SCHWARZ (LCSW)

Prod. date 2010-05-31

 

Order options

No. Description

1CB CO2 CONTENT

2TB SPORT AUTOMATIC TRANSMISSION

2VH INTEGRAL ACTIVE STEERING

2WC ALLOY WHEELS W-SPOKE 332/MT

230 EU SPECIFIC ADDITIONAL EQUIPMENT

255 SPORTS LEATHER STEERING WHEEL

258 RUNFLAT TYRES

3AG BACKUP CAMERA

4CE FINE-WOOD TRIM FINELINE ANTHRACITE

423 FLOOR MATS, VELOUR

428 WARNING TRIANGLE

430 INT/EXT RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE

431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D

441 SMOKERS PACKAGE

464 SKIBAG

465 THROUGH-LOAD SYSTEM

481 SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER

494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER

5AC AUTOM. HIGH-BEAM HEADLIGHTS CONTROL

5DP PARK ASSISTANT

502 HEADLIGHT WASHER SYSTEM

508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC)

522 XENON LIGHT

524 ADAPTIVE HEADLIGHTS

534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING

6AA BMW TELESERVICES

6AB CONTROL TELESERVICES

6FL USB-/AUDIO INTERFACE

6NF EXT.CON.OF THE MUSIC PLAY.I.MOBILPH

609 NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL

610 HEAD UP DISPLAY

612 BMW ASSIST

614 INTERNET PREPARATION

615 EXTENDED BMW ONLINE INFORMATION

616 BMW ONLINE

620 VOICE INPUT SYSTEM

633 PREP.MOB. PH. BUSINESS BLUET.INTERF.

676 HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM

698 AREA-CODE 2

7A2 INNOVATION PACKAGE II

7SP NAVI PROFESSINAL W.HANDYPREP.BLUETOOTH

704 M SPORT SUSPENSION

760 INDIVIDUAL HIGH-GLOSS SATIN CHROME

761 INDIVIDUAL SUN PROTECTION GLAZING

8KA OELSERVICE INT. 30.000 KM/24 MONTHS

8SC COUNTRY SPEC. RELEASE OF TELESERVICE

8TF ACTIVE PROTECTION FOR PEDESTRIANS

8TH SPEED LIMIT INFO

8V1 NCAP LABEL

801 GERMANY VERSION

863 EUROPE/DEALER DIRECTORY

879 GERMAN / ON-BOARD DOCUMENTATION

 

Series options

No. Description

1CD BRAKE ENERGY REGENERATION

548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING

851 LANGUAGE VERSION GERMAN

GG: 5149644

Kom. 794366256

mail. djfocus@o2.pl

Facebook. www.facebook.com/michael.mode.mass.event

http://img.photobucket.com/albums/v299/xicethugx/coolguys.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładna i fajny silnik, 6 garów a pewnie w cenie 520d. Jedno tylko mnie dziwi, fotel ma w idealnym stanie a kierownica strasznie wyślizgana, ja bym zmienił na świeższą.

Poniżej przetłumaczony vin.

 

 

Dane pojazdu

Art.

 

Wartość

Numer podwozia WBAFW31010C557245

Kod typu FW31

Typ 525D (EUR)

Typoszereg E F10 ()

Seria 5

Rodzaj konstrukcji LIM

Układ kierowniczy LL

Drzwi 4

Silnik N57

Pojemność skokowa 3.00

Moc 150

Napęd HECK

Skrzynia biegów AUT

Kolor ALPINWEISS 3 (300)

Tapicerka LEDER DAKOTA/SCHWARZ (LCSW)

Data prod. 2010-05-31

 

Składanie Wyposażenie

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S1CBA CO2 UMFANG Zakres CO2

S230A EU SPEZIFISCHE ZUSATZUMFAENGE Zakres dodatkowy, charakteryst. dla UE

S255A SPORT-LEDERLENKRAD Kierownica sportowa ze skóry z poduszką

S258A BEREIFUNG MIT NOTLAUFEIGENSCHAFTEN Ogumienie zdatne do jazdy po uszkodzeniu

S2TBA SPORT-AUTOMATIK GETRIEBE Sportowa automatyczna skrzynia biegów

S2VHA INTEGRAL-AKTIVLENKUNG Integral active front steering

S2WCA LM RAEDER W-SPEICHE 332/MB Obr. BMW, st. le., spr. W 332

S3AGA RUECKFAHRKAMERA Kamera jazdy wstecz

S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours

S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S430A INNEN-/AUSSENSPIEGEL AUT.ABBLENDEND Lust. wew./zew. z automatyką przyciemn.

S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Lusterko wewn. ściemniane automatycznie

S441A RAUCHERPAKET Pakiet dla palących

S464A SKISACK Worek na narty

S465A DURCHLADESYSTEM System załadunku

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Fotel sportowy

S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera

S4CEA EDELHOLZAUSF.FINELINE ANTHRAZIT Wers. z dr. szlach. Fineline antracyt

S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Spryskiwacze reflektorów

S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)

S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe

S524A ADAPTIVES KURVENLICHT Adaptacyjne doświetlanie zakrętów

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

S5ACA FERNLICHTASSISTENT Asystent świateł drogowych

S5DPA PARKASSISTENT Asystent parkowania

S609A NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL System nawigacji Professional

S610A HEAD-UP DISPLAY Wyświetlacz przezierny

S612A BMW ASSIST BMW Assist

S614A INTERNET VORBEREITUNG Instalacja sieci internet

S615A ERWEITERTE BMW ONLINE INFORMATION Rozszerzona informacja BMW Online

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S616A BMW ONLINE BMW Online

S620A SPRACHEINGABESYSTEM Wejście głosowe

S633A HANDY VORB. BUSINESS/BLUETOOTH-SCH. Instalacja tel. kom. Business

S676A HIFI LAUTSPRECHERSYSTEM System głośników HiFi

S698A AREA-CODE 2 Area-Code 2 do DVD

S6AAA BMW TELESERVICES BMW Teleservices

S6ABA STEUERUNG TELESERVICES Sterowanie teleserwisem

S6FLA USB-AUDIO-SCHNITTSTELLE Złącze USB-/Audio

S6NFA MUSIC-SCHNITTSTELLE FUER SMARTPHONE Złącze muzyki do smartfona

S704A M SPORTFAHRWERK M Podwozie sportowe

S760A INDIVIDUAL HOCHGLANZ SHADOW LINE Wysoki połysk Shadow-Line

S761A INDIVIDUAL SONNENSCHUTZVERGLASUNG Ind. oszklenie przeciwsłon.

P7A2A INNOVATIONSPAKET II Innovation pack II

S7SPA NAVI PROFESSINAL M.HANDYVORB.BLUETOOTH Naw. Professional/Handyvorber. Bluetooth

L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Niemcy

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa

S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki

S8KAA OELWARTUNGSINT. 30.000KM/24MONATE Dummy-SALAPA

S8SCA LAENDERSPEZ. TELESERVICEFREISCH. Aktywacja syst. telem. char. dla kraju

S8TFA AKTIVER FUSSGAENGERSCHUTZ. Aktywna ochrona pieszych

S8THA SPEED LIMIT INFO SPEED LIMIT INFO

S8V1A HINWEISSCHILD NCAP Tabliczka informacyjna

 

Składanie Wyposażenie seryjne

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S1CDA BRAKE ENERGY REGENERATION Brake Energy Regeneration

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Wersja językowa, niemiecki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie że ma 6 garów , no i sportowe zawieszenie , w tej kombinacji F10/11 jest jeszcze do zniesienia :cool2:

 

Ale jak zobaczyłem kierownice to się troche przeraziłem bo wygląda jak moja z E36 z 1997r która ma 226000km :shock:

 

Sprawdziłeś auto w ASO czy się przebieg zgadza bo po kierownicy wygląda jak by ktoś te auto o 100000km odmłodził.

Jak w Trzech prostych krokach zniszczyć wspaniałą marke jaką jest BMW ?


Krok Pierwszy : Zastąp napęd na tył napędem na koła przednie w 2015r

Krok Drugi: Wpakuj silnik 3 cylindrowy z MINI do limuzyny BMW 3 w 2016r

Krok Trzeci: Wpakuj silnik 4 cylindrowy do limuzyny BMW 7 w 2016r

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie że ma 6 garów , no i sportowe zawieszenie , w tej kombinacji F10/11 jest jeszcze do zniesienia :cool2:

 

Ale jak zobaczyłem kierownice to się troche przeraziłem bo wygląda jak moja z E36 z 1997r która ma 226000km :shock:

 

Sprawdziłeś auto w ASO czy się przebieg zgadza bo po kierownicy wygląda jak by ktoś te auto o 100000km odmłodził.

 

A wiec tak, w ASO Potwierdzili mi przebieg 92.000km. Dwa razy była wymieniana antena gdzies cos tam. Oraz gdzies w Niemczech była malowana z boku od zadrapań, ile w tym prawdy nie wiem. Płace za nia 130.000zl

GG: 5149644

Kom. 794366256

mail. djfocus@o2.pl

Facebook. www.facebook.com/michael.mode.mass.event

http://img.photobucket.com/albums/v299/xicethugx/coolguys.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To była w końcu serwisowana regularnie czy tylko dwa razy antenta i jakaś stłuczka? Stłuczka to wiadomo bo poleciało z OC a tą antenę może ktoś specjalnie robił w ASO byle tylko pojawiło się to w bazie z "odpowiednim" przebiegiem. Pytanie kluczowe czy serwisy olejowe były w ASO? :twisted:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mono ma rację, nappa na kierze jest mega-delikatna.

Moja też się mocno zużywa, ja mam łapy zawsze z talku, albo często używam kremu do rąk. To chyba powoduje dodatkowe "zniszczenia". Trudno jednak jeździć, nie dotykając kierownicy, albo trzymając ją nadgarstkami :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To była w końcu serwisowana regularnie czy tylko dwa razy antenta i jakaś stłuczka? Stłuczka to wiadomo bo poleciało z OC a tą antenę może ktoś specjalnie robił w ASO byle tylko pojawiło się to w bazie z "odpowiednim" przebiegiem. Pytanie kluczowe czy serwisy olejowe były w ASO? :twisted:

 

Te nowe patologiczne zjawisko już jest powszechnie stosowane .

Znajomy zrobił dokładnie to samo odkręcił X5 o 100000km i pojechał na wymiane jakiejś pierdoły za 500zł.

 

Trzeba przy sprawdzaniu auta wnikliwie śledzić od początku jak z biegiem czasu wzrastał przebieg auta wiadomo jak co przegląd robiony co roku przybywa 30000km to jest ok , ale jak na zrobienie ostatnich 30000km potrzebne było 4 lat to już lepiej olać takie auto.

Jak w Trzech prostych krokach zniszczyć wspaniałą marke jaką jest BMW ?


Krok Pierwszy : Zastąp napęd na tył napędem na koła przednie w 2015r

Krok Drugi: Wpakuj silnik 3 cylindrowy z MINI do limuzyny BMW 3 w 2016r

Krok Trzeci: Wpakuj silnik 4 cylindrowy do limuzyny BMW 7 w 2016r

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znam jedną osobę, która w F10 cofa wskazania licznika każdorazowo między jednym przeglądem a kolejnym w ASO o ok.25tys km, jednocześnie wymieniając olej poza ASO. W ten sposób ma udokumentowany przebieg niższy o połowę od rzeczywistego. Ile trzeba mieć w sobie samozaparcia na takie akcje, i jeszcze się tym chwalić??? :duh:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Pemek

Problem jest w polskiej mentalności. Mając przebieg takiej F10 ~250tys. jest mega ciężko sprzedać a jak już to pewnie za jakieś kilka tys. mniej niż F10 ~ 150tys. która będzie miała pełną historię serwisową. :roll: Tutaj leży problem i wcale się gościowi nie dziwię, że tak robi bo zarobi kilka tysięcy na takiej zabawie co nie zmienia faktu, że to jest zwykłe oszustwo. :nienie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chcę robić ot w tym temacie, ale w f10 nie tak łatwo cofnąć przebieg, a niektórzy uważają, że się nie da, że zawsze aso widzi zmianę. Jak nie wierzycie to zadzwońcie do byle speca od korekty. Przebieg jest zapisywany w kilku modułach, a nie wszystkie można edytować, przynajmniej przez złącze diagnostyczne. Oczywiście da się zmienić na budziku ale po odczytaniu kluczyka zawsze wyjdzie prawda.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...
Odświeżę temat. Mam pytanie odnośnie wyposązenia S2VH czyli integral-activlenkung - czytają angielski opis tj jakby zintegrowany przedni (front) układ kierowniczy?! Czy to jakiś błąd słów czy chodzi tylko o przednie koła czy tak jak myśle jest to skrętna tylna oś ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.