Skocz do zawartości

Chcę kupić F10/11 porady,opinie, porównania.


Kirył

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze

U mnie przy 120 zdechla pompa wody. Ponoc i tak późno bo padaja nawet ponizej 100.

Inne typowe bolaczki(wystapily tez u mnie)

Padajace kamery ( szczegolnie boczne w zderzaku)

Padajace klamki od dostepu komfortowego

Pukanie przekladni kierowniczej ale tylko aktywnej ( mnostwo na ten temat jest na forum niemieckim czy amerykańskim) https://www.motor-talk.de/forum/klopfen-am-lenkrad-t4876550.html

Tendencja do sciagania w prawo

Gnijaca chlodnica klimy.

Pompa wysokiego cisnienia paliwa (ciekawe kiedy to mi padnie) :mrgreen:

Elektronika w f10 tez dupy nie urywa. I jeszcze inne.

Mialem e90 i tam przez 5 lat uzytkowania nie zepsulo sie nic co by kosztowalo kupe kasy. Ogolnie rzecz ujmując drugi raz bym 5 nie kupil :mrgreen: tak naprawdę wszystko co wymienilem nie ma nic wspolnego z przebiegiem. Sa to po prostu gownianej jakosci czesci zastosowane przy budowie auta.

Zdaje sobie sprawe ze moje auto jest z poczatku produkcji i ma juz 9 lat i wychodza kwiatki ale auto ktore nowe kosztowalo prawie 90 tys euro nie powinno miec takich problemow przy takim przebiegu.


Silnik N20 problemy z rozrządem ( nie tylko w piątce)

W N55 akcja serwisowa na sruby vanosa ktore sie luzuja i moga rozpiepszyc silnik. Cholera wie co jeszcze we wspolczesnych autach. No ale tak to jest jak sie idzie na zysk nie na jakosc w obecnych czasach. I to nie tylko w motoryzacji tak jest.

Juz myslalem czy sie na lexusa nie przesiąść

🙃🙃

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
To diesel. A ja mowie o N20 benzyna 245 koni. Poza tym jest wiele innych rzeczy ktore moga sie sypnac. Niekoniecznie silnik. Im wiecej pierdół w wyposażeniu tym wiecej moze byc problemów.

🙃🙃

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Przy prawie 400 tys moze siąść wszystko. Cale zawieszenie, skrzynia automatyczna, konwerter, panewki jak serwisy olejowe byly robione co 30 tys. A czesci do f10 tanie nie sa. Zastanow sie dobrze. Kupisz taniej a pozniej wydasz drugie tyle na naprawy.

🙃🙃

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie,


Z gory przepraszam za brak polskich liter - firmowy komp w UK nie da sie zmienić języka/klawiatury juz IT o to zadbało żeby nic nie zmienić.

Przebrnąć przez te 200 stron tego wątku graniczy z cudem - nie to zebym dal rade; poddalem sie. Mam wiekowe juz E46 na ktore nie narzekalem ale czas na zmiane - padło na F11 w automacie - przestrzen komfort plus dotychczasowe BMW dobrze sie sprawowalo.

Budżet pozwala mi na rozglądanie się za:

520d tak od koniec 2014-2016 z przebiegiem do 150k

525d około 3 lata starsze 2012-2013 podobny przebieg

530d w tym samym wieku co 525d może bardziej tylko bliżej dolnej granicy.

Wyposażenie rozne wiec nie o tym mowa - wszystko zależy od tego co kto lubi albo na kogo co stać - skupiam się na stronie mechanicznej wodotryski można mieć a i bez nich da się żyć i podróżować.

Benzynę znaleźć w UK w tych rocznikach to jak szukać duchów - są ludzie widzieli ale jakoś sam nie spotykam :)


* Doczytalem sie w tym watku ze 520d do ok 2015 (wiki podaje 2014r) ma N47 silnik gdzie rozrząd nalezaloby wymienic ale nie dobrnąłem do informacji dotyczących modeli po 2015 ktore maja ponoc B47 silnik. Jak wygląda sprawa tych silników??

* Nie wiem czy jest sens iść w 525d i silnik nadal N47 (ciut mocniejszy) czy już lepiej iść w B47 i ciut słabszy silnik ale może bardziej dopracowany a moze wlasnie przeciwnie? Wiemy że N47 było już w E46 więc dopracowywali latami a może bardziej wyciskali soki?

* A moze wogole pójść w 530d bo silnik mniej awaryjny i pogodzic sie ze autko będzie przynajmniej 6 latkiem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szukaj 520d z rocznika 2015, 2016 z jak najmniejszym przebiegiem.

Te roczniki mają już silnik B47, którego kultura pracy jest lepsza od N47.

W B47 nie poprawili niestety rozrządu i trzeba go pilnować, albo po prostu wymieniać co 150 tyś km i mieć spokój. Przyjedziesz do Polski to taki rozrząd wymienisz sobie za 3-4 tyś zł.

Porównaj sobie koniecznie wersję sedan oraz kombi. Jeździłem i takim i takim i mi wygodniej jest w sedanie, bo jest szeroko z przodu i pasażer naprawde dobrze się czuje.


Bierz koniecznie wersję z komfortowymi fotelami. Uważaj na sportowe, bo jak kupisz ze sportowymi a przesiądziesz się do kogoś kto ma komfortowe to możliwe, że zaraz będziesz chciał je zmienić.

Pozostałe dodatki jak: światła w technologi LED, komfortowy dostęp, head up display, asystent świateł drogowych, asystent pasa ruchu czy aktywna kontrola pieszych też są fajne. Co z nich najbardziej potrzebuję? komforotowy dostęp, asystent świateł drogowych i head up display jeśli jestem w dużym mieście i nie znam jego topografii. Wyświetlacz na szybie to naprawa fajna sprawa. Świateł w technologii LED niestety nie mam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć, pisałem już kiedyś na ten temat...

Poszukaj na mobile.de lub autoscout.24 podobną beemke ile kosztuje, do tego dolicza sobie 18.6% akcu od wartości i zarobek handlarza w PL.

Wniosek, "trzeba wozić beeeki do niemiec i sprzedawać"

Na YT jest fajny film "siedem metrów pod ziemią" rozmowa z handlarza aut...polecam !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie bylem oglądać F11 i mam pytanie odnośnie pracy silnika - otóż czy silnik zimny powinien się telepać? A jesli tak to do jakiego stopnia. Autko które oglądałem trochę jakby mocno trzepało silnikiem ale to możne tylko ja. W środku nie bylo czuć niczego żadnych drgań, silnik pracował równo - czyżby poduszki od silnika do wymiany?

Do tego te paski w navi - screen raczej do wymiany ale powiedzieli ze naprawia to jeśli zdecyduje się kupić

https://nfhost.me/image/QTLe0

Filmik z pracy silnika

https://www.dropbox.com/s/7hblyc15sa58k22/20190803_135426.mp4?dl=0

mam nadzieje ze da sie odtworzy filmik. Nie najlepiej nakręcony ale pokazuje trzesiawke silnika. Prawdę mówiąc moje stare E46 mniej drga.

Wyposażenie ok ambient light, asystent świateł drogowych, lux wersja - właściwie przydałby się tylko HUD ale bez tego przeżyje.

Nakręcone 83k mil - jakieś 134k km rocznik 2016. Daja 3 miesiące gwarancji na auto.


Moze jeszcze jedno mnie zastanawia - na masce od spodu bylo cos takeigo:

https://nfhost.me/image/QTQMi

Czy to nie wygląda przypadkiem jakby maska była wymieniana i gdzieś tam dokupowywana - wiem ze nie wiecie bo i skąd ale chyba u was pod maska nie ma takich bazgrołów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak to powinno byc B47 i tez mi sie wydaje telepie. Nie mam porownania ale wydaje mi sie ze cos nie tego. Jakies sugestie co moze to powodowac? Dealer zrzucil wine na malo paliwa i ze na gorce stoi - bardzo naciagane wytlumaczenie ale co tam on z tego zyje wiec scieme wciska.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Dokładnie, w mojej okolicy, tak białym pisakiem często znaczy się części z demontażu na sprzedaż.

B47 inaczej pracuje. Mam porównanie z moim w X3.

Benzyna zamiast krwi...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zakładając, że nikt nie "majstrował" przy silniku a samochód nie był bity to wygląda mi to na rozrząd. Jest do wymiany. W B47 nie zostało to poprawione i nierówna praca silnika może pojawiać się już nawet ~100 tyś km.

Koszt wymiany od 3 do 4 tyś zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpuściłem sobie te autko zbyt duzo niewiadomych i nie mam chęci pakować się w koszty - wygląda ze było chyba bite i dlatego wymienili maskę i dziwnie kolebie sie silnik.


Dodatkowe pytanie odnośnie przełączników w drzwiach kierowcy. W niektórych autach są dwa guziki a w niektórych jeden - jaka jest różnica, o czym mi to mówi?

https://nfhost.me/image/QAJUO


Zasięgałem informacji na temat N47 silnika i powiedziano mi ze tak problem z rozrządem jest ale dotyczy on w głównej mierze aut z manualna skrzynia i jest to dożo rzadszy problem w automatach - zgodzicie sie z tym?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mechanika pojazdow nie jest moja najmocniejsza strona ale wydaje mi sie ze rodzaj skrzyni moze miec znaczenie przy rozrzadzie. Cociazby silnik na automacie bedzie mial porownywalnie mniejsze przeciazenia chociazby dlatego ze skrzynia jest zaprogramowana by zmieniac biegi w odpowiednim momencie. Nasza reka albo glowa juz tak zaprogramowane nie sa. Ale jak mowie moge sie mylic.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.