Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
520d w tych autach to dobry silnik ? Nie chodzi o osiągi bo wiadomo..... aczkolwiek pytam o żywotność i usterki ;)

 

 

zajefajny, jeden z najlepszych w historii BMW :search:

Opublikowano

Panowie pomóżcie w podjęciu decyzji: wybór miedzy 523i vs 520i auto 2011/2012 do 150tys km.

Jestem nowy z BMW i nie bardzo znam te silniki. Poczytałem na razie o awaryjnych 528i i widzę ze w PL rządzą dizle.

Jak jest z awaryjnością tych silniczków przy przebiegach powyżej 100kkm. Oczywiście auto to nie tylko silnik wiec pytanie tez o inne bolączki tych aut.

Z tego co wyczytałem 523i bez turbo, 520i z turbina. W trasy jeżdżę rzadko ale jak już to długie. Auto na co dzień pokonuje 20-30km max.

Szukałem na forum ale o tych silnikach niewiele albo nie potrafię namierzyć nic.

 

o np ten mi się podoba:

http://ww3.autoscout24.de/classified/275697326?asrc=pl|as

Opublikowano

Akurat ten egzemplarz miał już dwóch właścicieli . Jak na stosunkowo niski przebieg jest to trochę dziwne ale to twoje pieniądze , twój wybór.

Przepisy w Polsce ( akcyza ) wymuszają też takie a nie inne zachowanie.

Przypuszczam , że gdyby przepisy były bardziej liberalne , więcej osób kupowałoby z zagranicy auta o większej pojemności.

Opublikowano
Nie mieszkam w PL. Ten to tylko przykład. Zresztą przed zakupem wydruk u dealera i nie wyobrażam sobie inaczej kupic auta za 25-30k €. A o silnikach ktoś coś, osiągi, spalanie, awaryjność.
Opublikowano
musisz miec kogos zaufanego kto sprawdzi auto , w ASO tex bym nie wierzyl . widzialem ludzi z calym stosem faktur i autem serwisowanym w ASO a filtry jakby nigdy nie byly zmieniane :(

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
Nie kupuje w PL i nie sprowadzam do PL. Ponadto w DE lub NL nie robią takich wałków jak w PL. Ale jak się kupuje od turka auto za 20k które warte jest na rynku 30k to czego się spodziewać.
Opublikowano
ale nikt nie mowi o autach od turka tylko mowie tu o rynku UK i uwierz mi wszedzie ludzie oszukuja . na szczescie F seria troche trudniejsza do oszukania na przebiegu. i nie mow mi prosze ze UK to co innego od DE bo np z norweskim rynkiem tez mam stycznosc i tam tez oszukuja ;) ja swoje kupilem najdrozsze z rocznika i wyposazenia i masz racje to jest jakis sposob na minimalizacje ryzyka

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
Nie kupuje w PL i nie sprowadzam do PL. Ponadto w DE lub NL nie robią takich wałków jak w PL. Ale jak się kupuje od turka auto za 20k które warte jest na rynku 30k to czego się spodziewać.

 

Skoro nie rejestrujesz w Polsce , to możesz rozważyć zakup większego motoru ale jeśli robisz dziennie tak mało km , to brałbym benzynę.

Kupuj w DE , bo w NL robią już wałki i to większe niż w PL.

Opublikowano

Mieszkam w NL 11 lat już. NIKT NIE ROBI TAKICH WAŁKÓW JAK POLACY!!

Wszystko zależy od kogo kupujesz. Wiadomo w PL rządzi cena. Jak wytłumaczysz ze auto które w NL/DE kosztuje 25K w PL kosztuje 22k?

No nie ma cudów nikt nie odda auta za pol darmo. I uwierz mi żaden szanujący się sprzedawca nie będzie cofał licznika na rynek NL/DE.

Jak już jest napisane export w ogłoszeniu to można takie auto sobie odpuścić bo coś z nim nie tak. Oczywiście niektóre firmy robią walki na BPM sprzedając auta najpierw do niemiec i odzyskują podatek ale to jest zgodne z prawem wiec to nie do końca wałek.

Auto raczej sprowadzę z DE ze względu na lepsze wyposażenie aut i troszkę niższą cenę. Mocniejszego silnika nie potrzebuje bo i po co, ruszać z piskiem ze świateł? Wole przeznaczyć pieniądze na lepsze wyposażenie w aucie. Chce przeznaczyć na auto max €30K myślę ze w tej cenie coś znajdę ciekawego. Moje must have: komfortowe siedzenia, navi, automat.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witajcie :) pierwszy raz na forum więc uszanowanko dla Wszystkich :)

 

Ten temat przeczytany od deski do deski i juz mi sie wiele rozjaśniło :roll:

 

Po wielu latach jazdy różnistymi autami przyszedł czas na spełnienie marzeń z młodych lat i BMW :)

 

I tu pytanko czy byłaby jakaś dobra dusza która rozkodowałaby mi wyposażenie tej 525 xdrive z 2012r. - WBAXB91040DX39793

Próbowałem na http://www.bmwarchive.org/vin/bmw-vin-decoder.html ale ni chu chu - po wpisaniu 7miu ostatnich nic sie nie pokazuje :/.

Jakby ktoś kto ma dostep do bazy zerknał jak tam z przeglądami to też byłbym wdzięczny :wink: . Auto stoi w Niemczech i ma uszkodzony zderzak, klape i tylna lampę - wygląda dość ciekawie ...

Opublikowano

Witam kolegow

Jestem zainteresowany kupnem tego samochodu , ale chyba nie warto :(

 

http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-indyvidual-max-opcja-jedyna-taka-ID6y9owd.html

nr vin wbafw11010du28680

 

od kolezanki pracujacej w bmw w salzburgu udalo mi sie uzyskac takie informacje

F10 520d przebieg 134688km 23.4.2015 w Holandii

Serwisowany był przy 30 109 i 134km

Pomiędzy 30 a 109kkm nie

 

W Polsce mieli tylko jeden wpis przy 9,5 tys ( taka mamy baze )

 

natomiast od Pana sprzedawcy uzyskałem takie informacje z ksiazki serwisowej :)

 

http://pl.tinypic.com/view.php?pic=14wajr8&s=8#.Ve399X2_M1I

 

 

chyba cos tu jest nie tak , za cholere to wszystko nie pasuje , prosze o pomoc i rade :)

Opublikowano

Witam forumowiczów!

 

Użytkuje od dłuższego czasu E91 325d zrobione na 250koni. Auto jest super, ale rodzina się powiększa...

Pomału czas na zmiany, optymalny wybór to F11 z 6-cio cylindrowym silnikiem, budżet max 120000.

Do pracy mam 7km bez świateł, rocznie robię około 15tys km.

Brać diesla czy PB???

 

PS e91 jest na sprzedaż

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
skoro ma być 6 cylindrowy to tylko 535i
Opublikowano

Witam,

 

Chciałem zapytać czy kupno BMW F10 2011r. 3.0d z 300kkm na liczniku ma sens? kilometry autostradowe.. bo jak inaczej za cztery lata tyle przejechać.

 

Z tego co wybieram z 2011r, okolo 200kkm to standard, czytałem tutaj że podobno robione są na 250kkm... Na jakie podzespoły trzeba zwrócić uwagę?

 

Dziękuję za porady.

Opublikowano

Analizuje zakup nowego F10 i mam kilka pytań bo sie juz gubie w tym konfiguratorze :D

 

- czy lakier niemetalizowany jest bardziej podatny na zarysowania niż metalizowany ?

- analizował ktoś czy biorąc pakiet opcji jest taniej niż pojedyncze elementy ?

- czy zawiesznie sportowe z pakietu M jest faktycznie twardawe na nasze drogi ?

Opublikowano
- czy zawiesznie sportowe z pakietu M jest faktycznie twardawe na nasze drogi ?

 

Jeżeli lubisz szybko pokonywać zakręty to będziesz zadowolony, ale jak F10 będziesz traktował jako limuzynę to będzie twardo i trochę głośno szczególnie na ogumieniu RunOnFlat

 

Pozdro

Opublikowano
czyli raczej odpada :) bo choć lubie szybko pokonywać zakręty to jednak nasze drogi nie grzeszą gładkością a nie chce nabawić sie wstrząśnienia mózgu :mrgreen: - może lepiej sprawdzi sie Electronic Damper Control (EDC)
Opublikowano

Panowie, nosiłem się od jakiegoś czasu do zakupu nie najgorzej doposażonej f30 330. Ostatnio po wizycie w salonie sprzedawca gorąco namawiał mnie żebym jednak zdecydował się na średnio wyposażone f10 528.

 

Fakt - opcja długoterminowego zakupu 5tki bardziej mnie przekonuje, ale drażni mnie fakt, że to już auto 6letnie, a w przyszłym roku wychodzi nowy model :duh:

Co prawda i tak interesuje mnie wyłącznie opcja Comfort Lease bez wykupu pojazdu, więc nie będę z autem wiązał się na zbyt długo, a po zrabatowaniu 5tka wychodzi "jedynie" 25 tys drożej, ale wciąż nie wiem czy to dobra opcja. Warto jeszcze "ubierać się" w ten model, czy Waszym zdaniem lepiej wybrać lepiej doposażone f30?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jeśli pasuje Ci rozmiar, wygląd i wnętrze trójki, to wybierz auto, które daje Ci więcej frajdy w jeździe.

Pierwsze prawdziwe M, do tego kombi

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d; G05 M60i)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.