Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam posiadam bmw e34 525i m20 b25 i mam problem że nie chce odpalić wydaje mi się że ją zalewa bo czuć paliwo i jak odkręcam świece to są mokre, wcześniej jak paliła to na 3 cylindry chodziła tylko nie wiem dlaczego na 2,5,6 nie chodziła, iskra jest świece były wymienione na nowe na przewodach przebicia nie ma, wtryski paliwo podają, ciśnienie sprężania jest w normie, zawory regulowane były.

Jeśli wiecie co to może być to prosił bym o pomoc :)

Wydaję mi się że to może być wina jakiegoś czujnika lub czegoś w tym stylu i dlatego za dużo paliwa podaje jej.

Opublikowano
i dlatego za dużo paliwa podaje jej.

No właśnie. Od dawna pora na nowy regulator ciśnienia paliwa (tylko fabrycznie nowy ma sens). Typowa sprawa w M20 po przekroczeniu pełnoletności.

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Opublikowano
Chodzi o to że on może działać tylko może działać źle, nie robi takiego ciśnienia jak powinien

(OO=[][]=OO)

Jeżeli Bóg byłby za przednim napędem to chodzilibyśmy na rekach!

Opublikowano

Czy sprawdzałeś czujnik położenia wału? Być może na kole zęby 'odpadły' i nie wykrywa prędkości obrotowej.

Sprawdź wtryski czy w miarę równo podają paliwo. Wypnij listwę wtryskowa, podłącz zasilanie paliwem i prądem i zakrec. Zobacz czy są w miarę równe strumienie. Miałem kiedyś podobny problem i winowajca były wtryski i po części kable. Warto też wymienić świece, jeśli często je wkrecales i wykrecales. Puszcza czasem uszczelnienie I dzieją się cuda.

Powodzenia!

Opublikowano
Chodzi o to że on może działać tylko może działać źle, nie robi takiego ciśnienia jak powinien

Dokładnie.

Jeżeli nie był zmieniony od nowości, to krzywo działa już od kilku lat.

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Opublikowano
Świece są nowe niedawno wymieniałem, Wtryski sprawdzałem to podają tak jak na filmie
był dodawany gaz więc dlatego tak leją później w trakcie filmu. Wydaje mi się że podają okej
Opublikowano
Czy sprawdzałeś czujnik położenia wału? Być może na kole zęby 'odpadły' i nie wykrywa prędkości obrotowej.

Powodzenia!

Zęby na kole? Zdajesz sobie sprawę, że to jest praktycznie nie możliwe?

 

Co do wtrysków mają dawać ładną mgiełkę, jak coś kapie sączy itd to jest źle. Ale dostaleś najbardziej prawdopodobną odpowiedź więc zacznij od wymiany tego regulatora bo opcji może być tysiąc a samym edukowaniem się raczej się nie naprawi :cool2:

(OO=[][]=OO)

Jeżeli Bóg byłby za przednim napędem to chodzilibyśmy na rekach!

Opublikowano
wymieniłem regulator i nie ma żadnej różnicy ;( możliwe że to wina przepływomierza jest ? że nie podaje powietrza?
Opublikowano
wymieniłem regulator i nie ma żadnej różnicy ...

Wymieniłeś go na fabrycznie nowego Bosch'a, dokładnie takiego, jaki ma być? Tak jak zaznaczyłem wcześniej - tylko NOWY oryginał ma sens (a z powodu ceny tej małej i niepozornej części, ludzie często liczą na cuda, wkładając używany).

 

Sprawdź też drożność, szczelność i zamocowanie (z obu stron) wężyka podciśnienia między regulatorem, a kolektorem.

 

PS.

Jeżeli nawet miałoby się okazać, że teraz to nie była wina starego regulatora, to i tak z pewnością to był dobry zakup (w przypadku nówki Bosch) i wyeliminowanie jednej z najważniejszych w tych objawach zagadki (czasem trudnej w diagnozowaniu). Drugi wariant po regulatorze, to wg mnie wtryski (ja przed laty najpierw je obstawiałem, ale jednak sprawę całkowicie rozwiązał nowy regulator). Poza wszystkim, ważne żeby zawory były ustawione dobrze (a nie tylko niedawno) - nie za ciasno.

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.