Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

wstawiam filmik z mojego porannego zapalania i mam pytanie czy owe objawy dymu świadczą co jest przyczyną znikania oleju w ogromnych ilościach tzn 1l na 1200km ?? Błagam pomóżcie :)

 

Opublikowano
gdyby uszczelka pod głowicą to by cisnienie oleju spadło, ewentualne masło na bagnecie i pod korkiem no i grzanie sie silnika. Choć nigdy nie wiadomo w którym miejscu puści :mrgreen: Ja bym stawiał na uszczelniacze, a czarny scenariusz to pierścionki :norty:
Opublikowano
Nakręciłem filmik jak wygląda dym przy zimnym i wejściu na wyższe obroty. Nie mam nawyku gazowania zimnego silnika, jednak chciałem pokazać kolor dymu a co miałem Ci pokazać jak odpalam i malutkie dymki? Nagram jeszcze na rozgrzanym bo wtedy jak przygazuję to potrafi pójść mega niebieski dymek :)
Opublikowano

Gdyby były to uszczelniacze to puścił by niebieskiego bąka przy odpaleniu.

Ten dymek pojawił się po kilkunastu sek po odpaleniu. Czyli dostał takiej temp że woda zgromadzona w układzie chłodzenia zaczęła parować.

 

Na jakim oleju jeździsz?

Jaki masz przebieg?

ile oleju ucieka?

Odma kiedy wymieniana?

Opublikowano

1. Castrol 0w30

2.194 0000

3. Po wymianie odmy miesiąc temu 1l na 1200 km (było 1l na 600km)

4, Jak wyżej miesiąc temu (nie ja robiłem i mam dziwne wrażenie, że coś kombinowane a nie wymienione bo objawy wróciły po 3 tygodniach od tych, które były spowodowane odmą)

Opublikowano
odma wymieniona na oryginał, wysokiej klasy zamiennik czy po taniości? ja wymieniałem odmę niedawno w m43 i w sklepie wcisnęli mi zamiennik, po wymianie zaczęło normalnie wysysać olej z silnika, wąż odmy był zassany, wymiana na separator meyle i wszystko jest ok.
Opublikowano
No 100% pewności nie mam. Zapłaciłem za oryginał BMW bo tylko oryginalne części montują w tym warsztacie. (tak szef mówił). Jednak mam bardzo duże wątpliwości czy jest ta odma sprawna. Po jej wymianie spadło spalanie, mniejsze dymienie, ciut większa moc i brak falowania na wolnych obrotach (delikatne lecz czasem nawet zgasł). Po 2 tygodniach mam jakby nawrót tych objawów i tyle już czytałem o źle działającej odmie, że sam nie wiem. Odkręcam korek wlewu i u mnie zaczyna samochód telepać i gaśnie (za każdym razem). Dodatkowo pluje delikatnie olejem na silnik. Mechanik (robi tylko BMW) powiedział, że tak ma być bo mam silnik bez podciśnienia i "N"ki tak mają a odma sprawna... No i ten znikający olej :/
Opublikowano

Jedz kolego do dobrego mechanika niech ci zrobią test na obecność CO2 w płynie chłodzącym, sprawdzą ciśnienie na garkach i przede wszystkim zrobią próbę olejową .

 

Bo na moje na filmiku widać tylko wypluwaną wilgoć z tłumika, choć mogę się mylić dlatego zastosuj się do tego co napisałem wyżej.

Opublikowano
Wlasnie potrzebuje info jak dojsc tera co jest do roboty czy tylko uszczelniacze czy pierscienie? Na rozgrzanym silniku jak mu znajomy na luzie wszedl na wysokie obroty to poszedl lekko niebieski dym i czuc bylo olej i jak puscil gaa to wyszedl extra taki maly niebieski bak :) nagram i wrzuce bo wiecej mi pomagacie niz mechanicy bo wszyscy brak czasu i kazdy co innego mowi :/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.