Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Więcej szczegółów kiedy gaśnie podczas jazdy na postoju na benie, gazie, ON :?:
Wyłącz światła w dzień - wróć do normalności !!!
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Przy pełnym to pewnie coś z pompą wspomagania albo samym wspomaganiem.
Opublikowano
Dokladnie jak kolega wyzej napisal,masz problem ze wspomaganiem.Sprawdz najpierw ilosc plynu w zbiorniczku,byc moze jest zbyt malo.A jesli wszystko jest ok z plynem mysl dalej co moze byc powodem,moze pompa?
Opublikowano
Jeżdżę na benzynie, a gaśnie przy pełnym skręcie nie zależnie czy podczas jazdy czy na postoju. Ale tylko na wolnych obrotach.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No to pewnie silnik nie moze 'uciagnac' pompy.
Opublikowano

hmm, mam podobne objawy tylko u mnie obroty spadają do 400.

Czyli mam rozumiec pompa do wymiany???

ktoś wymieniał ostatnio w e-36, 320?? Jak to cenowo wygląda?

Oryginał czy zamiennik?? Może używka?

150 kucyków pod maską!
Opublikowano
a czy przy elektrycznym obciążeniu silnika na biegu jalowym obroty utrzymują się w normie czy tez spadają. Mam na mysli duzy opbor pradu czyli duzy opor stawiany przez alternator (swiatla, dmuchawa na max, wszystkie szyby jezdza w dol, etc)

pozdrawiam

t.

Opublikowano
hmm, mam podobne objawy tylko u mnie obroty spadają do 400.

Czyli mam rozumiec pompa do wymiany???

ktoś wymieniał ostatnio w e-36, 320?? Jak to cenowo wygląda?

Oryginał czy zamiennik?? Może używka?

Wymieniałem ostatno ale nie potrzebnie bo cos w kolumnie bylo rozjebane!

Zobacz czy masz luz w kierownicy?? jzlei nie masz to albi kolumana albo przekąłdnie jak auto przygasa! gdyb y nie przygasało to bym stawiał na pompe ale w takiom przypadku to nie wiem, jes jeszcze takie cos jak regulacja luzu czy cos takiego i tam moze bysc za mo0cno zajebane !

Opublikowano
hmm, mam podobne objawy tylko u mnie obroty spadają do 400.

Czyli mam rozumiec pompa do wymiany???

ktoś wymieniał ostatnio w e-36, 320?? Jak to cenowo wygląda?

Oryginał czy zamiennik?? Może używka?

Wymieniałem ostatno ale nie potrzebnie bo cos w kolumnie bylo rozjebane!

Zobacz czy masz luz w kierownicy?? jzlei nie masz to albi kolumana albo przekąłdnie jak auto przygasa! gdyb y nie przygasało to bym stawiał na pompe ale w takiom przypadku to nie wiem, jes jeszcze takie cos jak regulacja luzu czy cos takiego i tam moze bysc za mo0cno [bAD] !

ALE ROZJEBANE BEZ BŁĘDU

KOSZMAR :duh:

Opublikowano

w sumie mam jakby podobny problem!!!!!!chodzi o to ze na biegu jalowym w momencie krecenia kierownica spadaja obroty i moze zgasic auto(czasem nawet w ruchu zwlaszcza przy zakretach o 90stopni)!!czy to jest wina pompy ktora sciaga zbyt sporo mocy z silnika ??czy wina jakiejs elektroniki??!!

plyn jest ,nic nie cieknie na pompie i pompa nie wydaje zadnych dzwiekow!!moze sa za niskie obroty(700jest)??czasem obroty zafaluja jak dolacze jeszcze dmuchawe na 4 tak nagle!!komputer niby wykazal zwarcie na kierwonicy ale nic wiecej!!jedynym pozytywem bylo to ze po doladowaniu akumulatora na troche te objawy zniknely!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.