Skocz do zawartości

m52b20 nie pali


bunia86

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam kłopot z lokalizacją problemu, silnik kręci ale nie zapala, wymieniłem czujnik położenia wału i nic, nie ma reakcji pompki paliwa po przekręceniu zapłonu, ale podpięta pod akumulator chodzi, możliwe że padł komp? na razie nie mam jakiegoś na podmianę, szkoda było by kupić jeśli to nie to, co jeszcze może za to odpowiadać, dziś sprawdzę jeszcze czy po wrzuceniu czujnika jest iskra
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ciągu chwili, chciałem ją przepalić po zimie, bo stała. odpaliła bez problemu pojawił się uśmiech... :) chodziła na jałowym kilka minut i nagle zgasła w jednym momencie jak bym z kluczyka ją zgasił. dziś sprawdzałem czy jest iskra po włożeniu nowego czujnika i nie ma. możliwe że gdzieś prąd zgubiła?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może głupie ale zanim zaczniesz grzebać dalej sprawdź bezpieczniki przez nie różne cyrki wychodzą a nikt nigdy o nich nie pamięta ... :mad2: jak bezpieczniki są całe zacznij od kopułki jeżeli nie masz iskry czy dochodzi tam prąd w ogóle jeżeli tam dochodzi a potem znika to rozdzielacz w kopułce padł
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może głupie ale zanim zaczniesz grzebać dalej sprawdź bezpieczniki przez nie różne cyrki wychodzą a nikt nigdy o nich nie pamięta ... :mad2: jak bezpieczniki są całe zacznij od kopułki jeżeli nie masz iskry czy dochodzi tam prąd w ogóle jeżeli tam dochodzi a potem znika to rozdzielacz w kopułce padł

 

A gdzie masz kopułkę z rozdzielaczem w M50, M52 czy M54? :duh:

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bezpieczniki sprawdzałem były dwa spalone 30 i 28 niby od przeciwmgłowego i od zapalniczki, ale wymieniłem reszta ok, co prawda jest kilka starego typu ale są dobre. A co do czujnika to miałem siemensa, zamawiałem oryginał dali VDO, dobry? z tego co się orientuje to podobno do e36 też jest podobny czujnik, może dali taki a on z tym silnikiem i kompem nie współgra, czy się mylę ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W zamienniki nawet się nie bawiłem. Zapakowany był w pudełko, nie nosił jakichś śladów użytkowania. Też mi przeszło to przez myśl że może ten walnięty, bo to głównie on za to odpowiada, po za tym jak wyjąłem stary to pod ta gumową osłonką przy wtyczce kabelki były wierzchu i się stykały więc stary i tak był do wyrzucenia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może to Ci coś pomoże, ale u mnie był kiedyś ten sam problem. Kręciło elegancko, a nie było ani iskry, ani pompa nie ruszała problemem okazała się spalona wiązka idąca od akumlatora do kompa, ale prąd jednak był na tym plusie pod maską, puściłem prąd bezpośrednio z tego plusa do kompa i wszystko jak ręką odjął :) Od razu odpalił i od razu śmigał.

Pozdrawiam!

PS. jak będziesz puszczał ten prąd, to weź coś porządnego, ja np. użyłem kabla od prądu od wózka widłowego :p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Trochę mnie nie było ale brak czasu zrobił swoje. Dowiedziałem się natomiast od człowieka od którego nabyłem silnik że posiada on imobilajzer jego mechanik złożył gdzieś jakiś przekaznik i jakąś pestkę(tak to nazwał) żeby to obejść, powiedział że możliwe że padł ten przekażnik który jest rzekomo podłączony pod wiązkę idącą z silnika do kompa, ale ni cholery nie mogę go zlokalizować, ktoś wie jak wygląda taki do przeróbki??
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.