Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, mam kłopot z lokalizacją problemu, silnik kręci ale nie zapala, wymieniłem czujnik położenia wału i nic, nie ma reakcji pompki paliwa po przekręceniu zapłonu, ale podpięta pod akumulator chodzi, możliwe że padł komp? na razie nie mam jakiegoś na podmianę, szkoda było by kupić jeśli to nie to, co jeszcze może za to odpowiadać, dziś sprawdzę jeszcze czy po wrzuceniu czujnika jest iskra
Opublikowano
ale to tak z dnia na dzień? warto podpiąc. Kompa nie kupuj bo moim zdaniem to wątpliwa sprawa

(OO=[][]=OO)

Jeżeli Bóg byłby za przednim napędem to chodzilibyśmy na rekach!

Opublikowano
W ciągu chwili, chciałem ją przepalić po zimie, bo stała. odpaliła bez problemu pojawił się uśmiech... :) chodziła na jałowym kilka minut i nagle zgasła w jednym momencie jak bym z kluczyka ją zgasił. dziś sprawdzałem czy jest iskra po włożeniu nowego czujnika i nie ma. możliwe że gdzieś prąd zgubiła?
Opublikowano
może głupie ale zanim zaczniesz grzebać dalej sprawdź bezpieczniki przez nie różne cyrki wychodzą a nikt nigdy o nich nie pamięta ... :mad2: jak bezpieczniki są całe zacznij od kopułki jeżeli nie masz iskry czy dochodzi tam prąd w ogóle jeżeli tam dochodzi a potem znika to rozdzielacz w kopułce padł
Opublikowano
może głupie ale zanim zaczniesz grzebać dalej sprawdź bezpieczniki przez nie różne cyrki wychodzą a nikt nigdy o nich nie pamięta ... :mad2: jak bezpieczniki są całe zacznij od kopułki jeżeli nie masz iskry czy dochodzi tam prąd w ogóle jeżeli tam dochodzi a potem znika to rozdzielacz w kopułce padł

 

A gdzie masz kopułkę z rozdzielaczem w M50, M52 czy M54? :duh:

 

Pozdrawiam

Opublikowano

masz racje w sumie nie zwróciłem uwagi na oznaczenie silnika i palnełem ... mój błąd przepraszam .

 

dzięki za zwrócenie uwagi :cool2:

 

pozdrawiam

Opublikowano
bezpieczniki sprawdzałem były dwa spalone 30 i 28 niby od przeciwmgłowego i od zapalniczki, ale wymieniłem reszta ok, co prawda jest kilka starego typu ale są dobre. A co do czujnika to miałem siemensa, zamawiałem oryginał dali VDO, dobry? z tego co się orientuje to podobno do e36 też jest podobny czujnik, może dali taki a on z tym silnikiem i kompem nie współgra, czy się mylę ?
Opublikowano

vdo siemens to to samo i są to najlepsze czujniki. Myślałem, że kupiłeś jakiś zamiennik na którym na 100% miał byś problem,

Jak masz wielkiego pecha to źle działa nowy czujnik. Oczywiście czujnik nowiutki ze sklepu??

Opublikowano
W zamienniki nawet się nie bawiłem. Zapakowany był w pudełko, nie nosił jakichś śladów użytkowania. Też mi przeszło to przez myśl że może ten walnięty, bo to głównie on za to odpowiada, po za tym jak wyjąłem stary to pod ta gumową osłonką przy wtyczce kabelki były wierzchu i się stykały więc stary i tak był do wyrzucenia
Opublikowano
to chyba będzie najlepsze rozwiązanie w tej sytuacji, poszukam kompa na podmianę i ogarnę kogoś z diagnozą, może wtedy ożyje serduszko :D będę informował
Opublikowano

Może to Ci coś pomoże, ale u mnie był kiedyś ten sam problem. Kręciło elegancko, a nie było ani iskry, ani pompa nie ruszała problemem okazała się spalona wiązka idąca od akumlatora do kompa, ale prąd jednak był na tym plusie pod maską, puściłem prąd bezpośrednio z tego plusa do kompa i wszystko jak ręką odjął :) Od razu odpalił i od razu śmigał.

Pozdrawiam!

PS. jak będziesz puszczał ten prąd, to weź coś porządnego, ja np. użyłem kabla od prądu od wózka widłowego :p

Opublikowano
Dzięki za sugestie ;) każda pomocy przydatna :) wezmę to pod uwagę, w ciągu kilku dni postaram się ogarnąć ten problem, narazie niestety jestem zbyt zarobiony innymi sprawami
Opublikowano
Swiatła itp ci działaja? Jeżeli nie to może ten plus do kompa ? Szukaj coś w kablach tak jak przedmówca wspominal. Rozrusznik ma swój kabel więc kręci a reszcie brakuje prądu
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Trochę mnie nie było ale brak czasu zrobił swoje. Dowiedziałem się natomiast od człowieka od którego nabyłem silnik że posiada on imobilajzer jego mechanik złożył gdzieś jakiś przekaznik i jakąś pestkę(tak to nazwał) żeby to obejść, powiedział że możliwe że padł ten przekażnik który jest rzekomo podłączony pod wiązkę idącą z silnika do kompa, ale ni cholery nie mogę go zlokalizować, ktoś wie jak wygląda taki do przeróbki??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.