Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Koledzy mam takie dwa pytanka

 

1.opony mam 205 55 r16 i na słupku piszę przód 2.1 a tył 2.4 to czy to jest opytmalne rozwiązanie czy np lepiej na przód dać 2.2??

 

2.Generalnie jedno pytanie odnośnie jazdy dieslem... czy jadąc trasą i mając np na 4,5 obroty powyżej 2100 powinienem już zapodać 6stke??

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

1. Ja w touringu mam 2.3 i 2.7.

2. Jeżeli jedziesz ze stałą prędkością możesz wbić 6, ale mocne przyspieszanie z tak niskich obrotów daje w kość dwumasie.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Czyli opytmalna zmiana biegów to 2500 tys obrotów tak?

 

generalnie chodzi mi o to,że np lecę 100km/h i mam 5tke wbitą a wskazówka prędkościomierza na około 2200 i tu pytam czy w takiej sytuacji pasuje 6 zapodać? czy można mieć te 2200obrotów na 5tce i sobie lecieć? generalnie chodzi o to czy jadąc autem stałą predkością i mając przekroczone 2tys obrotów pasuje dać redukcje by obroty były do 2tys a nie powyżej??(podczas jazdy)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tak jak pisałem, jak utrzymujesz stałą prędkość możesz już wbić 6, jak przyspieszasz to redukcja.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

ja tam nie wrzucam na sile 6b, jak lece 100km/h i mam te 2tys obr to lepiej dla silnika, skrzyni, sprzegla wyzszego biegu nie zapinac

2300obr to na upartego 6b mozna wrzucic, ja tam na 5b lece do 2500obr i dopiero 6 wrzucam, spalić i tak mniej nie spali a zamulanie nie ma sensu

ogolnie to na 6b trzeba zapierd alać tak ze 130km/h minimum ;) i tak też robię :cool2:

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Opublikowano
Optymalna zmian biegu jest przy maksymalnym momencie obrotowym.

Tak, tylko że w benzynie.

W dieslu zaryzykowalbym stwierdzenie, ze najlepiej aby PO zmianie biegu na kolejnym trafiac w okolice maksymalnego momentu..

Opublikowano

Sampras nie ma co ryzykować, tak właśnie powinno się jeździć dieslem ze stajni BMW, Puzonn również ma rację :) ........... ale każdy jeździ jak chce/ma fantazję itd..

 

Na kulturę pracy R4 prawie wszyscy narzekają ............ więc może lepiej odciążyć "wszystko" i trochę później zmieniać biegi :roll: .

Opublikowano
Optymalna zmian biegu jest przy maksymalnym momencie obrotowym.

Tak, tylko że w benzynie.

W dieslu zaryzykowalbym stwierdzenie, ze najlepiej aby PO zmianie biegu na kolejnym trafiac w okolice maksymalnego momentu..

 

Nie ma żadnej rożnicy diesel czy benzyna. Zasady są te same.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.