Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

jak ruszam szybko,okolo w zakresie 5-10% obrotu kierownica,lewa prawa-lewa prawa, to slysze stuki,i teraz tak

duza nakretka pod kierownica dokrecona na maxa krzyzak wydaje sie ok jak nim ruszam to nie widze luzow,luzow na kierownicy nie mam auto prowadzi sie pewnie i jak najezdzam na dziury slysze stuki ,ale nie w kierownicy ale jakby w zawieszeniu,moze ma to cos wspolnego??kto ma jakies pomysly.mechanik mowi ze zawieszenie jest wporzadku ,ze moze przekladnia stuka.mam m30b30.

Opublikowano
Jak się nie znałem zbyt dobrze to też mi mówili że wszystko dobrze a jednak mi stukało. Najlepiej unieść cały przód w górę, żeby koła byly w powietrzu, wślizgujesz się pod auto(chyba, że masz kanał:) i po kolei każdy wahacz końcówki i tak dalej, najlepiej poszarpać, jak CI puka teraz to jak szarpniesz będąc pod spodem to na pewno będzie słychać i zobaczysz gdzie jest luz. Najtrudniej zdiagnozować jest ponadrywane gumy itp. Jak CI wali w maglownicy to najlepiej jakby Ci ktoś poruszał kierownicą jak będziesz pod spodem żeby zaobserwować co się dzieje :cool2:

(OO=[][]=OO)

Jeżeli Bóg byłby za przednim napędem to chodzilibyśmy na rekach!

Opublikowano
Sprawdź sobie drążek główny. U mnie ostatnio to poszło do wymiany z uwagi na objawy jakie miałem i były bardzo podobne do Twoich. Powodzenia :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.