Skocz do zawartości

320 M50.Falowanie obrotów na LPG - przyczyna?


abercrombie221

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Posiadam E36,320i coupe, silnik M50, skrzynia automat. Od jakiegoś czasu zaczęły falować obroty po rozgrzaniu na gazie, na benzynie chodzi równo. Gaz miałem wyregulowany, filtry wymienione czy przyczyną mogą być w tym przypadku świece? Mam założone 20tyś temu NGK V-line 30. Jeszcze jedna rzecz dotycząca automatycznej skrzyni, jest problem z przerzucaniem biegów przy zimnej skrzyni. Jeśli pochodzi 5 min przed wyjazdem to wtedy wtedy nie ma z tym żadnego problemu, biegi przeskakuja płynnie bez szarpnięć, a przy jeżdzie S, niezauważalnie. Czy to może być znak że trzeba wymienić olej w skrzyni biegów który nie był jeszcze wymieniany a samochód ma przejachane 207 tyś km.

 

 

Na przyszłość.

viewtopic.php?f=68&t=120678

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oleju nie spuszczałem z parownika, instalacja była zakładana w 2005 roku, nie było z nią większego problemu. Jak jadę na gazie działa wszystko bez zarzutu, staję na światłach czy parkingu zaczyna się falowanie, wyłączam gaz przechodząc na benzynę momentalnie silnik chodzi równiutko. Jak miałem regulację gazu w trasie, w zakładzie zajmującym się instalacjami gazowymi powiedzieli że może to być wina świec.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To spuść olej z parownika jak o tylu lat tego nie robiłeś to parownik zasyfiony olejem-syfem jest ,co najmniej raz na rok takie coś się robi ,to te mechaniki ci ostatnio ci regulowali nic o tym ci nie powiedzieli ?po tej ich regulacji jest taka samo ?

jakie świece ? na benzynie chodził by tak samo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem to samo tylko że w manualu , pojechałem do gazownika i też regulował nic to nie dawało , więc za którymś razem z kolei postanowił w innym miejscu nawiercić dziurki na kolektorze chyba wyżej bo miałem niżej z tego co pamiętam oraz wymienił reduktor na nowszy i od tej pory działa jak należy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O! tak więc spróbuję spuścić ten olej z mojego AC r01. Ja również mam problem z falowaniem obrotów przy dojazdach do świateł. Jestem po wymianie listwy wtryskowej (reg fast) i próbuję wyregulować instalację. Ostatnio zauważyłem, że im większe ciśnienie tym obroty bardziej falują...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam za pomylke, ale mialem napisac NIŻSZE cisnienie... Wiem jakie jest ciśnienie, bo mam interfejs do swojego Staga i jak mi cos nie gra to staram się to poprawić.

 

Wysłane z mojego GT-P5100 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak ruszasz podczas tego falowania , to szarpie czy rusza normalnie?

Bo ja mialem w sumie dokladnie taka sama sytuacje tylko w manualu , pływały obroty , przy startowaniu szarpał i musiałem dawać dużo gazu żeby nie zgasł. Wymieniłem wszystkie świece i wszystko jest dobrze :)

Z tymi świecami też nie byłbym pewny że do 90tys. no chyba że masz tam wrzucone jakieś konkretne - bosch etc. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.