Skocz do zawartości

Mario1-1

Zarejestrowani
  • Postów

    66
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Mario1-1

  • Urodziny 30.11.1973

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 3.0d E70 3.5dx

Osiągnięcia Mario1-1

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. naucz się czytać ,napisałem żeby odłączył zasilanie elektrozaworów ? :lol: :duh: Naucz się pokory, boś pyskaty, a dobrze na tym nie wyjdziesz. :duh: Guzik wiesz a rzucasz się jak pchła na sznurku i skaczesz z wontami do innych użytkowników. Wytłumacz nam jaka będzie różnica gdy pominiemy elektrozawory a odłączymy kostkę zasilającą od nich? ale żeś się ośmieszył jak zwykły gówniarz ,zresztą wiele od tego nie odbiegasz ty nie skaczesz lecz człapiesz pustakami . skoro twierdzicie że zawsze każdy elektrozawór po zaniku po odpięciu napięcia będzie otwarty to życzę powodzenia .
  2. właśnie wykluczyłeś sam siebie i cytat twojego kolegi , więc po co odłączać zasilanie skoro jak twój kolega napisał i po odłączeniu zasilania elketrozaworów automatycznie zostaną one otwarte ..... :reading2: Boże jakie wy bzdury piszecie .
  3. Witam, jak w temacie auto sprowadzone z de ,licznik przebiegu od początku stoi na 999999999..... dzienny działa tak jak powinien wie ktoś jaka może być przyczyna ?da się zdziałać coś disem lub inpą ?
  4. naucz się czytać ,napisałem żeby odłączył zasilanie elektrozaworów ? :lol: :duh:
  5. Mario1-1

    E39 <wszystkie> TEST NR7

    Czemu nie ma takiej temp? Przecież pisał, że ma. W m52 od 75st jest pion i nie opowiadaj bajek jeśli nie wiesz... W V8 masz pion od 75st do 115st tak samo w M52 bzdury chłopaczku piszesz Masz prawdopodobnie lekko otwarty termostat lub za wcześnie się otwiera. Odczujesz to zimą bo nie osiągniesz raczej nigdy 90st przy mrozach,
  6. bardzo prosto jest to sprawdzić omiń kolego elektrozawory te pod maską ,porostu połącz wąż zasilający nagrzewnice omijając elektrozawory i będziesz mógł wykluczyć czy to ich przyczyna tak a pompka elektryczna do obiegu nagrzewnicy jest pod nimi też możesz tak sprawdzić ,ale jeśli mówisz że zimne powietrze robi się praktycznie od razu to 99% to wina sterowania układem .
  7. widzę że tu nie ma żadnych mądrych ludzi co się znają tylko sami pisarze kopiuj wklej kopiuj wklej .
  8. Witam, proszę o pomoc mam disa na xp zainstalowanego niby widzi głowice ale po wybraniu modelu auta podpiętego nic dale nie idzie pisze plese wait i tak non stop na kilku autach jest to samo proszę o pomoc kogoś kto zna się w 100 % na takich programach
  9. dzięki piotr 520 napewno jest tak jak napisałeś, w pinie 17 nie powinno być napięcia ? tylko całkiem wolny ? a 20 leci do wiązki silnika czyli tzw listwy pod wtryskami do pinu 17 i z tamtąd do pinu 88 przy sterowniku silnika ? dobrze zrozumiałem ?
  10. jest komp na ori ginalnej serwisówce gt-1 i zawsze prędzej się łączył tylko po wymianie przez elektryka jednego kabla prawie aż do puszki sterowników od zmiany kąta wtrysku w pompie który się ztopił bo się przetarł i ztykał z masą ,po naprawie tego gt-1 wywala błąd połaczenia na pinach 17 i 20 po kolorach w gnieździe diagnostycznym nie dojdzie bo we wtyku sterownika jest kilka takich samych kabli a 34 po naprawie ma non stop wysokie obroty od 1200-1300 na zimnym i długo schodzi z tzw ssania ,aż temperatura przejdzie za niebieskie pole ,wcześniej chodziła normalnie co prawda sterownik ecu jest inny bo originalny padł ale na jeszcze innym chodzi tak samo ,czyli ma wysokie obroty jak temperatura wejdzie za niebieskie pole obr .schodzą tylko do 1000obr/min
  11. Witam, komputer diagnostyczny gt1 nie łączy się z autem i pokazuje błąd połączenia na pinach 17 i 20 ma ktoś może schemat gniazda obd po numerach i we wtyku do sterownika silnika ? da się sprawdzić te piny (kable ) bez prucia całej wiązki
  12. raczej chyba nastawnik do regeneracji miałem taki sam problem ,falowanie mocne obrotów jest winą nastawnika błąd wyświetli ale nastawnika lecz jeśli on już naprawdę będzie na wykończeniu z którego roku auto wrzuć jakiś filmik na youtube
  13. proszę bardzo gabek :D
  14. Mario1-1

    Domykanie drzwi

    Poziom dyskusji idealnie pasuje do powszechnych opinii na temat kierowców bmw... :cool2: :roll: Niezależnie od przyczyny radziłbym sprawdzenie zamka, zawiasów, uszczelek :cool2: a niby jak się nazywa takie klepanie bzdur że bmw po 300tyś przebiegu drzwi opadają ? piep....... bzdur i tyle .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.