Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Chcę zarzucić luźny wątek. W przyszłości będę się zastanawiał nad przejściem z e53 na e70. Obecnie jeżdżę m57tud30 218KM. W przyszłości pewnie też będzie diesel. Myślę nad 3.5d biturbo. Co możecie o tym silniku powiedzieć i w razie czego co innego jako alternatywa. Ciekawią mnie też jakie tam są automaty bo ja w swoim mam 6hp26x. Co do wyposażenia, to ubolewam, że w swoim e53 nie mogę oglądać filmów na dużej navi 16:9 oraz brak dużego szyberdachu i profesjonalnego nagłośnienia z DSP. Jeśli chodzi o silniki diesla to nie pytam się o spalanie itp bardziej o awaryjność przy przebiegu 120-150k. Ogólnie Panowie co poradzicie tak z autopsji bo jeszcze nie jestem na etapie brania w leasing f15 ;)

ps

Jeśli ktoś z Was przesiadł się z e53 na e70 to jakie odniósł wrażenie i czy jest droższy w utrzymaniu ? Słyszałem, że aby wymienić klocki hamulcowe to trzeba poprzez program cofnąć tłoczek.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Przejedź się poprzyglądaj się i posłuchaj plastików to Ci przejdzie.

E70 to mega spadek jakości wykonania w stosunku do solidnego e53.

Plastiki trzeszczą i są kiepskiej jakości ja się mocno zawiodłem.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jesli celujesz w 35d to jest to wersja przed liftem (ktory chyba byl 10/2010). Po lifcie była to wersja 40d = mocniejszy silnik, skrzynia 8 biegow zamiast 6 w 35d, lepszy iDrive, facelift nadwozia, itp.

 

Silnik jest znany, ma opinie raczej niezawodnego. Przed liftem to wg mnie najlepszy wybor w E70.

 

Nie wiem o co chodzi przedmowcy z jakoscia plastikow i trzeszczeniem. Może jesli ktos jezdzi samochodem składanym z dwoch, i to jeszcze w stodole, to moze i cos trzeszczy.

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Przejedź się poprzyglądaj się i posłuchaj plastików to Ci przejdzie.

E70 to mega spadek jakości wykonania w stosunku do solidnego e53.

Plastiki trzeszczą i są kiepskiej jakości ja się mocno zawiodłem.

 

Ja akurat miałem E53 jak i E70 i nie zauważyłem spadku jakości :)

Mechanicznie są bardzo podobne ale E70 jest zdecydowanie lepiej/nowocześniej wykonana wewnątrz, jazda bardzo podobna.

Opublikowano
Po lifcie była to wersja 40d

Myślałem, że jest to jednostka v8 ;) W dawnych 7 były takie diesle. Teraz niestety cyfra nie mówi już jaka jest właściwa pojemność :|

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wystarczy na tym forum poczytać odnośnie skrzypiących drzwi i kombinacji jakie ludzie wyczyniali,żeby to zlikwidować zazwyczaj bezskutecznie.

Plastiki konsoli środkowej są mega słabej jakości tak samo plastiki w okół foteli, które potrafią skrzypieć jak się ruszamy na fotelu.

Każdy inaczej to ocenia ale ja się mocno zawiodłem i wiele takich opinii jest na każdym forum.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

nie wiem na jakim forum jest tak duzo tych opinii, w kazdym razie nie na tym, ktore ja czytam

 

mysle, ze skrzypienie czegokolwiek w e70, to jest akurat najmniejszy problem, jaki moze dotyczyc tego modelu

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

viewtopic.php?f=84&t=191007

 

Ja jeździłem dwiema x5 e70 i x6 i w obu wkurzały mnie dźwięki z okolic drzwi i słabe plastiki w konsoli środkowej.

Wszystkie auta salon PL egzemplarze od nowości w jednych rękach 100% bezwypadkowe nie lakierowane nie rozbierane przebiegi 100-150tys.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

powtorze sie - mysle, ze skrzypienie czegokolwiek w e70, to jest akurat najmniejszy problem, jaki moze dotyczyc tego modelu

 

jesli przecietny posiadacz BMW w Polsce mialby sie matrwic tylko skrzypieniem czegokolwiek w samochodzie, to swiat bylby idealny

 

jesli ktos chce sie przesiasc z e53 na e70 i pyta o potencjalne zwiekszone koszty, to martwilbym sie takim rzeczami jak turbiny, wtryski, zawieszenie itp.

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Opublikowano

Witam.

Jezeli chodzi o awaryjnosc przy przebiegu miedzy 120, a 150 tys to zalezy od modelu - z wiekszych usterek slyszalem o padajacych dpf. Z elektroniki to siadaly liczniki. Jezeli celujesz w 3.5d rozumiem, ze od 2009 rok to raczej bedzie malo prawdopodobne ze trafisz z przebiegiem tak niskim jak 120 tys. km + do tego bezwypadkowosc i oryginalny M-pakietem to na dzien dzisiejszy nie znajdziesz za mniej niz 130 tys. zl.

Oczywiscie znajda sie pewnie i za 115 tys.w tym rocznik u ale nie ludz sie ze będzie mial oryginalna historie przebiegu i bezwypadkowosc.

Pozdrawiam.

Opublikowano
35d 2008r jeżdżę od 08.2012 roku, aktualnie 190tyś na tablicy, kupiłem z przebiegiem 140 tyś, żadnych kłopotów, tylko eksploatacja, nic nie skrzypi, plastiki są bardzo OK, być może w tym roku będę sprzedawał, ale tylko ze względu na to że auto zmieniam co 2 lata, nie mam się do czego przyczepić, absolutnie.
Opublikowano

Moim zdaniem, jeżdżąc jednego dnia e53 3.0d a następnego e70 35d :

- spalanie podobne ( ok 11l / 100 km )

- dynamika trochę lepiej e70, głównie ze względu na skrzynie, która w e53 jest trochę innej generacji i działa mocno "rekreacyjnie" ( e53 mam po remapie, 275/600 )

- wygląd co kto lubi, mi się podoba zarówno jedna, jak i druga, z tym, że e53 musi być po lift, najlepiej szara na 19" i sportpakiet :wink:

- prowadzenie lepiej e70, ja mam aktywny zawias i robi różnicę, pewniej się prowadzi na krętych drogach

- aktywny układ kierowniczy na + w porównaniu do e53

- komfortowe fotele na + w e70

- jeśli chodzi o komfort jazdy, w e70 mam 18" nie ROF i lepiej niż na 19" w e53

- jeśli chodzi o serwis / awaryjność, wg mnie podobnie, z tym, że ja robię wszystko na OEM częsciach. W e70 mam teraz ok. 140k km i jedynie regularne przeglądy, z tym, że olejowe + filtry staram się robić co ok.15k km, w e53 ok 70k km, także bez żadnych większych problemów

- z głupot w e70 dużo lepiej działa bluetooth i nie irytuje zmieniarka w bagażniku, jak to jest w e53 :)

- generalnie co kto lubi, w e70 widać jednak różnicę generacji

 

BTW, ktoś szukał e70 35d używanej, czarna, I właściciel, salon PL ( z hom.ciężarową ) to zapraszam na PW, F15 już prawie przypłynęło :wink:

 

Pzdr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.