Skocz do zawartości

E46 Wtryski pytanie


viper43x

Rekomendowane odpowiedzi

Jedni twierdzą, że jazda na rezerwie szkodzi pompie i wtryskiwaczom drudzy, że nie. Ja należę do tych drugich - po coś są te filtry paliwa.

 

Co do "profilaktycznego" wyciągania wtrysku - pytam po co? Dzieje się z nimi coś? Im mniej grzebiesz tym dłużej chodzi. Zajmij się rzeczami eksploatacyjnymi - odma, płyn hamulcowy, olej itp. :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wtrysku zużywają się najczęściej ze wzgledu na złą jakość paliw i nie wymienianie filtra paliw czyli zanieczyszcone pliwo . kolejna sprawa jeśli pompa wysokiego zaczyna się juz łuszcyc to opilki zniszczą wtrysku. A we wtryskach psuje się:

-cewka ale żadko. Samochód wogole nie chodi

-koncowk wtrysku zła jakość paliwa opilki itp samochód może kopcic korekcję poszczególnych wtryskowe będą rozbieżne od siebie

-zuzyty zaworem (turbinka) wtrysk nie trzyma ciśnienia słabo odpala najgorzej n ciepłym. Latwe do sprawdzenia zrobić test przelewowy wtryskiwaczy.

 

Jeśli z pod wtrysku ci psika lub masz czarny osad nagaru to może być ciężko go wyjąć i konieczne jest dokładne wyczyszczenie gniazda i lekkie przefrezownie gniazda w skutek czego konieczne jest założenie grubszej o jeden rozmiar podkładki.

Pozerawiam

www.Car-los.pl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na cieplym, na zimnym tez ma byc jak najblizej 0 (zera), u mnie jest w granicy 0.5 - 0.7 na zimnym (-5 temp po nocy, ostatnio sprawdzalem cale auto prewencyjnie ;) ), na ciepłym prawie na 0 (0.0-0.2 - zależy który wtrysk)

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszytko w normie ale według tego 3 podlewa pierwszy odejmuje dawke w celu wyrównania pracy ale wszytko w normie nie ma co się przypierdzielac proponuje wlać do filtra płyn do czyszczenia układu wtryskowego liqui moli . korekty o które trzeba się matrwic to +-3 JESLI BEDZIE OK 4 komputer wywli błąd. Jeśli na zimnym masz korekty ok 3 a na ciepłym ok to juz zaczyna cos ie dziś z wtryskiem.

Pozdrawiam

www.Car-los.pl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie 0 to ideał . przykładowo jak będzie plus 1 na pierwszym cyl. To może znaczyć ze końcówka trochę leje i wtedy ECU do wyrównania pracy odejmie o 1 z 3 cykl. Chociaż korekty to nie dawki i jeśli w tym przypadku silnik będzie miał słabe ciśnienie sprężania na 3 to Irak 1 wtrysk będzie lal wiecej.

 

 

U ciebie jest ok.

 

Pozdrawiam

www.Car-los.pl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam czy ktoś mógł by spojrzeć na moją korekcję wtrysków i powiedzieć w jakim są stanie?? screeny był robione na postoju przy rozgrzanym silniku.

 

NA WOLNYCH OBROTACH

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/64e035ba0c46beac.html

 

PRZY 2500 OBR/MIN

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6a370153d76bb48f.html

 

PRZY 4000 OBR/MIN

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1395e8b0ab27d42e.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy 2500 obr/min na pierwszym cylindrze wzrasta do -1.06 a na drugim do 0.74

 

chciał bym się dowiedzieć tak orientacyjnie jak te wartości wpływają na siebie że np. na pierwszym cylindrze jest -1.06 a na drugim 0.74 Patrząc na tą korekcję to który lekko niedomaga wtrysk??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wtrysku zużywają się najczęściej ze wzgledu na złą jakość paliw i nie wymienianie filtra paliw czyli zanieczyszcone pliwo . kolejna sprawa jeśli pompa wysokiego zaczyna się juz łuszcyc to opilki zniszczą wtrysku. A we wtryskach psuje się:

-cewka ale żadko. Samochód wogole nie chodi

-koncowk wtrysku zła jakość paliwa opilki itp samochód może kopcic korekcję poszczególnych wtryskowe będą rozbieżne od siebie

-zuzyty zaworem (turbinka) wtrysk nie trzyma ciśnienia słabo odpala najgorzej n ciepłym. Latwe do sprawdzenia zrobić test przelewowy wtryskiwaczy.

 

Jeśli z pod wtrysku ci psika lub masz czarny osad nagaru to może być ciężko go wyjąć i konieczne jest dokładne wyczyszczenie gniazda i lekkie przefrezownie gniazda w skutek czego konieczne jest założenie grubszej o jeden rozmiar podkładki.

Pozerawiam

 

 

Na zimnym odpala ładnie, na ciepłym gorzej (kreci tak samo, ale dłużej "wstaje " do obrotów biegu jałowego).

Dodatkowo niezbyt komforotwo rusza się tym autkiem(trzeba dać więcej gazu) i jakoś głośniej stuka przy gazowaniu. Rozumiem, że u mnie to opcja z zaworem. Pomoże tylko wymiana ?

Sprzedam:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.