Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
koledzy czy przy demontażu wtryskiwaczy konieczne jest potem ich kodowanie?? chce zdemontować by sobie profilaktycznie uszczelki wymienić...
Opublikowano
aha i koledzy co dokładnie wpływa na wtryskiwacze?? czy np ciągły rozruch auta itp też ma wpływ?? albo np jazda na rezerwie? nie w sensie do końca rezerwy tylko tak od zaświecenia lampki okolo 35maks 40km
Opublikowano

Jedni twierdzą, że jazda na rezerwie szkodzi pompie i wtryskiwaczom drudzy, że nie. Ja należę do tych drugich - po coś są te filtry paliwa.

 

Co do "profilaktycznego" wyciągania wtrysku - pytam po co? Dzieje się z nimi coś? Im mniej grzebiesz tym dłużej chodzi. Zajmij się rzeczami eksploatacyjnymi - odma, płyn hamulcowy, olej itp. :cool2:

Opublikowano

Wtrysku zużywają się najczęściej ze wzgledu na złą jakość paliw i nie wymienianie filtra paliw czyli zanieczyszcone pliwo . kolejna sprawa jeśli pompa wysokiego zaczyna się juz łuszcyc to opilki zniszczą wtrysku. A we wtryskach psuje się:

-cewka ale żadko. Samochód wogole nie chodi

-koncowk wtrysku zła jakość paliwa opilki itp samochód może kopcic korekcję poszczególnych wtryskowe będą rozbieżne od siebie

-zuzyty zaworem (turbinka) wtrysk nie trzyma ciśnienia słabo odpala najgorzej n ciepłym. Latwe do sprawdzenia zrobić test przelewowy wtryskiwaczy.

 

Jeśli z pod wtrysku ci psika lub masz czarny osad nagaru to może być ciężko go wyjąć i konieczne jest dokładne wyczyszczenie gniazda i lekkie przefrezownie gniazda w skutek czego konieczne jest założenie grubszej o jeden rozmiar podkładki.

Pozerawiam

www.Car-los.pl
Opublikowano

dzięki koledzy :cool2:

 

a korekcje sprawdzamy na zimnym czy rozgrzanym silniku? tzn na zimnym np będzie nie daleko czerwonego pola a na gorący wszystko ok to jak to rozumiec?

Opublikowano
na cieplym, na zimnym tez ma byc jak najblizej 0 (zera), u mnie jest w granicy 0.5 - 0.7 na zimnym (-5 temp po nocy, ostatnio sprawdzalem cale auto prewencyjnie ;) ), na ciepłym prawie na 0 (0.0-0.2 - zależy który wtrysk)

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Opublikowano

na zimnym czy cieplym ?

 

widziałem gorsze ;) tragedii nie ma ale lej dobre paliwo itp

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Opublikowano

Wszytko w normie ale według tego 3 podlewa pierwszy odejmuje dawke w celu wyrównania pracy ale wszytko w normie nie ma co się przypierdzielac proponuje wlać do filtra płyn do czyszczenia układu wtryskowego liqui moli . korekty o które trzeba się matrwic to +-3 JESLI BEDZIE OK 4 komputer wywli błąd. Jeśli na zimnym masz korekty ok 3 a na ciepłym ok to juz zaczyna cos ie dziś z wtryskiem.

Pozdrawiam

www.Car-los.pl
Opublikowano
czyli z tego mam rozumieć,że jak korekty zejdą do 3 albo do -3 do tych cyfr to już nie za wesoło jest tak? a im dalej od tego oddalone tym lepiej?
Opublikowano
im blizej 0 - zera tym lepiej Staszek

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Opublikowano

Dokładnie 0 to ideał . przykładowo jak będzie plus 1 na pierwszym cyl. To może znaczyć ze końcówka trochę leje i wtedy ECU do wyrównania pracy odejmie o 1 z 3 cykl. Chociaż korekty to nie dawki i jeśli w tym przypadku silnik będzie miał słabe ciśnienie sprężania na 3 to Irak 1 wtrysk będzie lal wiecej.

 

 

U ciebie jest ok.

 

Pozdrawiam

www.Car-los.pl
Opublikowano
hmm koledzy a jak zadbać teraz o te wtryskiwacze ?? lać dobre paliwo to okej a coś jeszcze??? jak z jazdą na rezerwie?? bo wiadomo jak się kontrolka zaświeci to te 35km jeszcze się robi
Opublikowano

Lej dobre paliwo + nie jezdzij na rezerwie

 

Wysyłane z mojego GT-N7100 za pomocą Tapatalk 2

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Opublikowano

Witam czy ktoś mógł by spojrzeć na moją korekcję wtrysków i powiedzieć w jakim są stanie?? screeny był robione na postoju przy rozgrzanym silniku.

 

NA WOLNYCH OBROTACH

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/64e035ba0c46beac.html

 

PRZY 2500 OBR/MIN

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6a370153d76bb48f.html

 

PRZY 4000 OBR/MIN

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1395e8b0ab27d42e.html

Opublikowano

wszystko ok, patrzylem tylko screen z wolnych obrotow

 

Wysyłane z mojego GT-N7100 za pomocą Tapatalk 2

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Opublikowano

przy 2500 obr/min na pierwszym cylindrze wzrasta do -1.06 a na drugim do 0.74

 

chciał bym się dowiedzieć tak orientacyjnie jak te wartości wpływają na siebie że np. na pierwszym cylindrze jest -1.06 a na drugim 0.74 Patrząc na tą korekcję to który lekko niedomaga wtrysk??

Opublikowano

patrzylem z wolnych obrotow bo tak sie sprawdza :)

wszystko ok, korekcje dobre

 

Wysyłane z mojego GT-N7100 za pomocą Tapatalk 2

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Opublikowano
Wtrysku zużywają się najczęściej ze wzgledu na złą jakość paliw i nie wymienianie filtra paliw czyli zanieczyszcone pliwo . kolejna sprawa jeśli pompa wysokiego zaczyna się juz łuszcyc to opilki zniszczą wtrysku. A we wtryskach psuje się:

-cewka ale żadko. Samochód wogole nie chodi

-koncowk wtrysku zła jakość paliwa opilki itp samochód może kopcic korekcję poszczególnych wtryskowe będą rozbieżne od siebie

-zuzyty zaworem (turbinka) wtrysk nie trzyma ciśnienia słabo odpala najgorzej n ciepłym. Latwe do sprawdzenia zrobić test przelewowy wtryskiwaczy.

 

Jeśli z pod wtrysku ci psika lub masz czarny osad nagaru to może być ciężko go wyjąć i konieczne jest dokładne wyczyszczenie gniazda i lekkie przefrezownie gniazda w skutek czego konieczne jest założenie grubszej o jeden rozmiar podkładki.

Pozerawiam

 

 

Na zimnym odpala ładnie, na ciepłym gorzej (kreci tak samo, ale dłużej "wstaje " do obrotów biegu jałowego).

Dodatkowo niezbyt komforotwo rusza się tym autkiem(trzeba dać więcej gazu) i jakoś głośniej stuka przy gazowaniu. Rozumiem, że u mnie to opcja z zaworem. Pomoże tylko wymiana ?

Sprzedam:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.